Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Ahdistaa minuakin, mutta en tahallani kirjoita muiden joukkueiden nimiä väärin tai halventaen. En myöskään pidä siitä jos joku kirjoittaa kannattamani joukkueen nimen väärin, enkä usko että kovin moni kanssakirjoittajakaan tällä palstalla siitä tykkää ja siksi toivoisin, että jos siitä ei ole liikaa vaivaa, niin voisit korjata kirjoitusvirheet. Jos tuo on tahallista, kuten luulen, niin oletan että kuulet viestistäni sarkasmin narinaa!

5 tykkäystä