Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

En kyllä ymmärrä kun yhden jos toisen ihan pakko lukea Ilves osion ketjuja ja sitten pahoittaa niistä mieli tai alkaa aukomaan päätä.

Eikö kannattaisi jättää lukematta jos ei osaa käyttäytyä? Nytkin osiona oli Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta joten linkkaamasi video ihan oikeassa paikassa.

14 tykkäystä

Täällä mukavan tulipalonkatkuinen tunnelma jo siitä, että molemmat paikalliset pelaa eri sarjoja. Mitenköhän tää räjähtää, jos mahdollinen paikallisfinaali olis :see_no_evil:
Tosin itseäkin hieman ihmetyttää, että Tapparan palstalle pitää ekana tulla kaikki Ilvekseen liittyvä raportoimaan tai olla täällä otteluseurannassa Ilveksen peleihin liittyen. Varmaan sitten vaan on niin kova palsta tämä💪 Eikä siinä kaikkihan täällä saa kirjoitella, mutta ei vastareaktioita aina kannata ihmetellä, kun kuitenkin Tapparan palstasta kyse.

5 tykkäystä

Juu, itse en sitä mitenkään ttuiluna ottanut vaan ihan tuota huudon sisältöä kommentoin. Mun mielestä on upeaa, että Tampereella on noin komeita yleisömääriä ja innostunutta kiekkoväkeä! Nautitaan!

2 tykkäystä

Tässä tilanteessa lupaan pyhästi, etten tällä palstalla vieraile sarjan ollessa käynnissä. Ylilyönneiltä olisi lähes mahdotonta välttyä.

No tämä.

4 tykkäystä

Miksi teillä sitten on ketjuja esimerkiksi Ilveksen kannattajatoimintaan liittyen, jos niihin ei saa kirjoitella? Molemmat voittivat pelinsä, joten kyllä mielestäni tunti pelin jälkeen voi hyvässä hengessä tulla tunnelmavideota laittamaan hallilta siihen tarkoitettuun ketjuun. Eipä tässä, etiäpäin!

Ei sitä tarvitse niin vakavasti ottaa. Tottakai Ilves-kannattajien mielestä Ilves on Tampereen ykkönen. Samalla tavalla teidänkin lauluissa lauletaan esimerkiksi että “sinioranssit, Suomen ykköset” vaikka Tappara ei kaikkien mielestä ole Suomen ykkösseura :slight_smile:

2 tykkäystä

Hienoa kannustusta, siitä vilpitön tunnustus!

Tosin luulen, että jos me tuotaisiin omia kannatus- ja mestaruusvideoitamme viimeisen kymmenen vuoden ajalta Ilveksen palstalle, vastaanotto voisi olla vielä huomattavasti kärkkäämpi. :thinking:

Mutta onnittelut osavoitosta!

11 tykkäystä

Se on selvää, mutta täällä on tuolle Ilveksen kannattajatoiminnalle oma ketju, joten kuitenkin hieman eri asia.

Itse olen hyvän tunnelman ystävä, joten minulla tuollainen Tapparan tunnelmavideo ei menisi tunteisiin Ilvesfoorumilla, mutta joillain varmasti menisi.

3 tykkäystä

Mihinkäs niitä Ilves kehuja pitäisi laittaa?
Tänne on avattu osio niitä varten ja jotkut kiukuttelee siitä niinkuin pahimmat vinkujat toisella foorumilla (nimi keksitty).
Mielestäni täällä on erittöin hyviä Ilves henkisiä henkilöitä kirjoittamassa, minä arvostan heitä paljon vaikka olen ollut vain reilun puolivuosisataa Tapparan menossa mukana.

17 tykkäystä

Olen itse huomannut että helpottaa olemista kummasti tällä palstalla kun mutettaa ne ketjut jotka alkaa heiluttelemaan veetityskäyrää kohti punaista.

Mutelle ja piiloon vaan, kun on kerran sille linjalle lähdetty että täällä saa ketjuja muiden joukkueiden touhuista olla, niin turhaan niistä kai herneitä nekkuun silloin menee vetämään jos siellä kyseisestä joukkueesta keskustellaan (asiallisest) hyvässä tai pahassa. Trollaus sitten erikseen, silloin niskasta kiinni ja vauhdilla ulos.

3 tykkäystä

Mun mielestä tästä palstasta tekee suomen parhaan nettisivun se, että täällä on muidenkin joukkueiden kannattajia ja mitä enemmän he osallistuu ”omiin ketjuihinsa” ja tapparaa koskeviin, sitä parempi mun mielestä.

Varsinkin kun yleisesti ottaen täällä henki on juuri päinvastainen kuin facebookin kommenttiosioissa.

Jatkakaa samaan malliin :muscle:t3:

15 tykkäystä

Jos minä saisin päättää, poistaisin kaikki Ilvekseen liittyvät ketjut, varsinkin näin pudotuspelien aikaan. Ei kiinnosta yhtään miten se naapuri pelaa ja pärjää. Keskitän kaiken energiani omien kannattamiseen ja tällä hetkellä tähän Lukko sarjaan.

Nyt kun näitä Ilves ketjujakin sattuu täällä olemaan, niin ei ne haittaakaan. Ei minun tarvitse niissä käydä.

2 tykkäystä

Onnistuu varsin helposti: vaimenna ketju.

15 tykkäystä

Vaimennettu on. Voi kun pystyis vielä vaimentaan näistä muistakin ketjuista Ilvestä koskevat viestit :roll_eyes:

3 tykkäystä

Ehkä niitä kannattaa vähän lukea siedätyshoitona siltä varalta, että finaalipari olisi Tappara-Ilves. Silloin tällä foorumilla olisi Ilveksestä melkoisen paljon puhetta.

3 tykkäystä

Vaimentakaa koko Ilves-alue, niin Ilves-tilpehööri vähenee ainakin jonnin verran: Ilves - Tappara.co

Tuon linkin takaa [puhelimella] oikealta yläkulmasta kellokuvaketta ja siitä “vaimennettu”.

Toki ottelusarjaketjut ja mahdolliset ottelusarjaketjut näkyvät #ottelut -alueen kautta. Mutta sieltä voi ne valitsemansa yksittäiset ketjut hiljentää.

Myös yksittäiset Ilves-viestit näkyvät. Ei oikein voida sensuroida Ilvestä, koska joku voi haluta keskustella metsän eläimistä.

9 tykkäystä

Vaimennettu Ilves-alue!

Vain Tappara merkitsee. Meidän seura.

Ilves, mikä Ilves? Ei kiinnosta.

#vaimennailves :wave:

9 tykkäystä

Ei nyt varsinaisesti palaute, lähinnä ihmettely.

Asiaa en vähättele mutta kyllä nyt tämä “tappelu” ja Ilveksen fanitoiminta kiinnostaa tällä palstalla paljon, kuitenkin Tapparalla on mahdollisesti ratkaiseva ottelu tunnin kuluttua alkamassa enkä juuri viestejä ole nähnyt siitä.

Tässä on Tappara fanit viimeisen 8 vuoden aikana seuranneet niin paljon playoff-kiekkoa ettei kaikki oikein enään jaksa meuhkata 1. kierroksen peleistä Lukkoa vastaan. Kyllähän tähänkin hommaan turtuu…

26 tykkäystä

Ihmeen paljon myös Ilves kannattajia kiinnostaa pyöriä täällä Tapparan palstalla.
Tuntuu, että osa päivystää täällä yötä päivää. Luulisi, että omien joukoissa olisi mukavampi kevään etenemistä seurata.

8 tykkäystä

Ei valitettavasti anna paljon ringissä haukkua muita ja olla siinä omassa luokassa joku Kingi. Toiset haluaa asiallista keskustelua myös Ilves porukassa.

2 tykkäystä