Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Muutenkin tästä on tullut viime aikoina sellainen palstojen välinen tietojen välitys juttu. Mitä kirjoitetaan toisaalla, siitä kirjoitetaan tänne. Sitten tapellaan siitä mitä on kirjoitettu toisaalla ja sitten joku kirjoittaa toisaalla siitä mitä on kirjoitettu täällä ja oravanpyörä pyöriimään.

Ei ole mitään järkeä.

37 tykkäystä

Olin tulossa myös kirjoittamaan kyseiselle nimimerkillä tänne.

Muutama päivä sitten sanoi ettei juurikaan tiedä Tapparan asioista. Sen jälkeen on tiennyt Tapparan sopimuspohjat, Joona Luodon menon IFK:n, Tapparan huonon kemian pukukopissa. Saattoi jäädä joku listasta pois.

Ihan turha hämmentäjä, varsinkin tähän aikaan kaudesta kun tiedetään kirjoittajan maine naapurin foorumilla.

Muutenkin voisi ottaa iisisti näiden huhujen vatulointien kanssa ja jättää omaan arvoonsa. Tappara pelaa finaaleissa ja keskitytään siihen, kauden jälkeen sitten nähdään mikä toteutuu ja mikä ei. Tämä ei nähdäkseni sen kummempaa ole ja itse ainakaan en stressiä näistä huhuista ota.

31 tykkäystä

Joo, nyt alkaa olemaan riittämiin vaikuttamispyrkimyksiä myrkynvihreään etupiiriin. Pysytään rauhallisina ja tehdään omat ratkaisumme. :smiley:

2 tykkäystä

Ja tämä heijastuu täällä kaikkeen. Olen itse pääasiassa lopetellut kirjoittelun (kukaan nyt tästä ei varmasti tosin menetä mitään) kun asenne on jotenkin niin saa***nan toksinen ympäri palstaa, mielestäni pahentunut sitä mukaa kun naapurista on tultu enemmän ja enemmän huutelemaan vieraisiin pöytiin, jotenkin kaikki on varpaillaan ja osa jo poteroissaan.

Tosin tähän vaikutti tuo covid:kin, sen aikana tämä palsta vähän muuttui mikä nyt toisaalta on ihan ymmärrettävää. Ihmiset oli aika ruuvi kireällä (itsekin olin).

14 tykkäystä

Tästä aikanaan varoittelin. Ei haluttu uskoa silloin enkä usko, että uskotaan vieläkään.

On syynsä miksi tällä palstalla olen enkä enää esim. Jatkoajassa. Toivottavasti kurssi korjaantuu taas.

15 tykkäystä

Eikös pääsiäisenä kuulukin vähän kärsiä?

Mutta vakavammin, @henkilökunta pyrkii toimimaan niin että ydinjäsenistö viihtyy. :black_flag: -nappi, muu syy ja sinne tarinaa mikä mättää. Meillä sikäli hyvä tilanne että yhteisö elinvoimainen ja kasvava,.eli voimme hyvin valita uudet “asiakkaamme” jos siltä tuntuu.

Jäsen @Blegifan - vaikka syvätietäjän roolin vetäminen Internetissä on varmasti kauhean hienoa, niin meillä on säännöt koskien huhujen lähteitä ja perättömän tiedon levittämistä. Emme tule katsomaan hyvällä irrallisia heittoja mukamas Tappara ytimestä, ilman vankempaa lähdepohjaa. Tästä on vakavasti huomautettu myös foorumin pitkäaikaisia Tapparalaisia jäseniä ja viherkeltaisiin tullaan kohdistamaan toimia matalammalla kynnyksellä.

37 tykkäystä

Kiitos palautteesta. Ensinäkin, en ole mielestäni hirveästi antanut täällä negaa Tapparan suuntaa. Muutaman kerran, mutta enemmissä määrin kehunut Tapparan organisaatiota. Mitään hämmennystä en ole tarkoituksella tekemässä ja en edes aloittanut kyseistä huhumyllyä. Kuuselan osoitteesta ei ole tietoa itsellä.

@coly en tiedä Tapparan toiminnasta kauheasti. En kuulu millään tapaan heidän sisäpiiriin. Ei Tampere ole niin suuri, ettei nämä asiat leviäisi pukukäytävän toiseen suuntaan. Ihan Tapparan tarjoamat sopimuspohjat yms on yleisessä tiedossa liiga joukkueille. Samaten muutamat huhut vaihtavat osoitetta hallilla…

3 tykkäystä

Ymmärrän. Sovitaanko, että finaalien ajaksi häivyn ja palaan Tapola/Tumppi Caseen sarjan jälkeen. En ole täysin tuulesta temmannut näitä tietoja. Piirit on pienet… ja ihmettelen suuresti, että episodi ei ole julkisuudessa.

7 tykkäystä

Ehkä tuo sitten on sinulle luonnollinen ja tarpeellinen tapa esittää asioita, mutta tässäkin vihjaileva ja negatiivisuutta henkivä/levittävä viesti. En ainakaan itse tuollaista kaipaa. Kritisoida saa, mutta juoruilu ja vihjailu ovat aivan toinen asia.

8 tykkäystä

Mun mielestäni on taas varmastikkin parempi olla vihjailematta ja mutuilematta yhtään mitään jos ei faktojensa kanssa voi tulla julkisuuteen ja ole jotain mitä oikeasti lätkäistä pöytään todisteeksi. Kyräily ja “kuulin kioskin ukoilta jonka veli on…” nyt ei vaan oikeasti toimi. Ymmärrän että ihmisillä on sisäpiiritietoa ja lähteitä mitä ei voi paljastaa, mutta silloin tuskin tälläiset asiat on edes tarkotettu vuodettavaksi nimettömänä foorumilla nimimerkin takaa kun niiden takana ei seiso näkyvästi kukaan.

8 tykkäystä

Juurihan kerroin, että voin pistää tietoni tiskiin. Jokainen saa itse päättää uskooko vai ei. Ainut vaan, että juuri kiellettiin kertomasta tälläisiä asioita ennen finaaleja. Yrittäkää pitää joku linja tässä touhussa. Saa kertoa, ei saa kertoa, saa kertoa, ei saa…

3 tykkäystä

Sun “tietosi” ei ole fakta. Nimenomaan faktoja ja todisteita tarvitaan, muuten ne ovat huhuja. Tätähän mä juuri yritin selittää että koska niitä et mitenkään voi osoittaa todeksi, varmaan parempi jättää pois.

Mikäli oikeasti luet tuon kirjoittamani, ylläoleva on oma henkilökohtainen mielipiteeni, ei mikään linja.

4 tykkäystä

Eikö sun pitänyt häipyä, jospa nyt teet niin. Tulet sitten esiin, kun on jotain oikeaa asiaa ja tietoa.

1 tykkäys

Aivan järkyttävää lähes yhden nimimerkin kiusaamista. En lähtökohtaisesti ymmärrä tällaista.

17 tykkäystä

Nimenomaan kun ne ei ole tuulesta temmattuja. No katsellaan Finaalien jälkeen mikä on homman todellinen laita. Lopettakaa Blegin härnääminen. Ihan asialla se on.

27 tykkäystä

Ei muutako tiss… tiedot tiskiin. Loppuu tämmönen juupas eipäs leikki taas.

Eniten mua ihmetyttää se, että nyt nämä samat huhut nousevat juuri finaalien alla pinnalle ja nimenomaan naapurien leiristä. Johan näitä on kutakuinkin koko kausi tässä pyöritelty.

Ja älkää olko huolissaan. Pelataan finaalit ja nautitaan niistä. Ihmetellään sitten huhuja niistä pelaajistakin keitä Tapparaan on mahdollisesti tulossa. Kausikortin ostan myös ensi kaudelle.

45 tykkäystä

Tähän mä haluaisin lisätä että en ainakaan itse hyökkää mitenkään @Blegifan:ia kohtaan tässä mitenkään. Puhun yleisellä tasolla kaikkia näitä huhu huuteluja. Ne on niin veemäisiä tuntemattomilta foorumilla jossa kaikki voi sanoa mitä vaan mikäli niitä ei jollain tapaa pysty todistamaan.

Joten ei mitään savustustarkoitusta ainakaan multa, jos sellaisena otit niin pahoitteluni, se ei ollut tarkoitus.

1 tykkäys

No eikö se ole toisaalta ymmärrettävää, omat pelit loppui niin huomio kiinnittyy muualle.

2 tykkäystä

Tapparaan.

1 tykkäys