Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Alkaako palstalla vietetty aika tehdä tehtävänsä?
Tappara1955 on vapaana.

28 tykkäystä

Sama homma. Mutta sittemmin ainakin oma näkökulma ja näkemys yhteiskunnan ja arjen eri sektoreihin on tarkentunut. Oma ja tuttujeni kokemus lätkän parissa paljon viettävistä ihmisistä on, että lienevät enemmän kallellaan konservatismiin kuin liberalismiin.

Itse ajattelen tässä olevan sellaisen logiikan, että lätkässä eletään sääntöjen puitteissa ”vahvin voittaa”-ekosysteemissä/viidakossa, jossa vielä plussaa saa siitä, jos pystyy kusettamaan mahdollisimman tehokkaasti sekä vastustajia että tuomareita ja myös venyttämään sääntöjä.

Eli periaatteessa siis kusipäisin voittaa. Mikä taas on hyvä allegoria markkinatalouteen ja yritysmaailmaan.

Elikkä siis jos hakisin ystäviä tai muuten ”kivoja ihmisiä”, joiden kanssa haluaisin vapaaehtoisesti viettää aikaa, niin en ehkä ekana suuntaisi katsettani lätkän tai yritysmaailman kupliin.

Silti nämä molemmat maailmat ovat kiehtovia ja seuraan tiiviisti.:eyes:

2 tykkäystä

Palstalla tulee vietettyä aikaa kyllä, mutta jos tuollaiseen meinaisin vaihtaa, niin parempi kun vedätte piuhat sitten kokonaan irti :joy:

8 tykkäystä

Nevöfoget2017?

10 tykkäystä

TBK1932 vois käydä kans :thinking: :smile:

4 tykkäystä

Meitä on moneen junaan. Itsellä on lukuisa määrä aktiivisia kiekon seuraajia ystäväpiirissäni, ollut jo lapsuudesta lähtien.

Valtaosin siinä yritysmaailmassa missä olen toiminut, on ollut kaikkea muuta kuin kuplia. Ei satoja ihmisiä työllistetä vuosikymmeniä ” kuplien” varassa

Olen sitä mieltä, että topicissa Liput Tapparan peleihin, kaikkien ei tänne tarvitse tulla kertomaan, että on lipun Tapparan peliin ostanut.

32 tykkäystä

@Oijennus heitetään tänne kun tuo Ilveksen kannattajien ketju ei suosi vastaamista. Eli tajusin kyllä @Nevofoget03:n pointin mutta tarkoitin lähinnä että onhan Ipa noita pahvipäitä myynyt iät ja ajat niin tuskin noista mitään keskustelua herää kun ovat ihan vastaava homma. Toki saattoi sarkasmitutka olla sen verran pölyn peitossa että otin tuon oletetun ipalaisten protestoinnin odottelun turhan kirjaimellisesti.

1 tykkäys

Ei mennä tähän tässäkään ketjussa sen syvemmin.

Tähän ketjuun liittyvä palaute sinulle. Hyvää innokkuutta ja hyvää intohimoa. :+1:

4 tykkäystä

@Saramago kannattaa aina muistaa hyvä käytös myös muita kannattajia koskaan. Sitähän meidänkin suuntaan toivotaan.

Ja en tosiaan tiedä mitään rehtoreita. 1995-1998 olin kyseisessä koulussa.

1 tykkäys

Tällä ideologialla tältä palstalta löytyy varmasti järjetön määrä kirjoittajia jotka ovat valideita kommentoimaan loukkaantumisia yleensäkin.
Jätetäänkö nämä arvailut pois ja annetaan ammattilaisten hoitaa homma potilaiden kanssa kuntoon?

13 tykkäystä

Kyllä kyllä, sitten teillä oli varmaan sellainen 202 cm pitkä rehtori siellä, tai PP, olet tasan 10 vuotta nuorempi, Jampesta en tiedä.

Täältä tähän.

1 tykkäys

Asia kunnossa :+1:

@haamu Myös IFK kirjoitetaan isolla, kuten myös Waheeb. Tapparassa sentään osuu hienosti tolppien väliin.

2 tykkäystä

KooKoo-sarjan aikana vaikutti hetken, että tapparalaiset ovat Ruususen unessa. Playoffeja on menty foorumillakin ihan runkosarja-asennossa. Jos jotain positiivista voi olla siitä, että Tappara ottaa kauden ensimmäisen tappion playoffeissa, niin varmuudella se on tämä tamperelainen herääminen. Yhtäkkiä täällä foorumillakin muistetaan, että ai niin mehän seurataan jääkiekkoa. Tuomaripata porisee, pelistä tulee analyysia & pientä käyttäjänvälistä kismaakin on havaittavissa.

Mä rakastan kevättä. Miten tämä vaan saatais joskus päälle ilman sitä, että pitää olla vaikeuksia? Jos joukkue tarvitsee heräämiseen vaikeuksia niin sama kyllä pätee meidän faneihinkin. Niin kauan kuin voittoja tulee niin täällä on liiankin seesteistä :smiley:

10 tykkäystä

@IpaPipa on hienoa että kirjoitat täällä, mutta voisiko tuon jokaisen lauseen lopettamisen muodossa pistepistepiste jättää pois. Meinasi olla aika raskasta lukea tuota Blood-Suomi tilanneketjua.

10 tykkäystä

Ymmärrän pointtisi,minulla vain on sellainen tapa,mille on hyvin vaikea tehdä mitään. Yritän keskittyä,etten näin tekisi jatkossa.

5 tykkäystä

Nyt on kehuttava, jäsen @rizka aivan loistava avaus vaaliseurantaan!

6 tykkäystä

@CliffyByro tuolla tietovisa-ketjussa on ideana, että yksi kerrallaan kysyy ja oikean vastauksen tiennyt saa kysymysvuoron.

1 tykkäys

Kiitos selvennyksestä! :+1: Käydäänpä nappaamassa sieltä sitten joku kyssäri oikein, kun osuu sopiva kohdalle. :grin:

3 tykkäystä