On kyllä aika läppiä nämä otteluseurannat.
@Oijennus Miksi tulet tukkimaan ketjua nollaviesteillä, kun yritän kysyä ihan oikeaa asiaa? Jos ei ole mitään annettavaa, niin ei kannata osallistua. Kaikki varmasti tietävät, että autosi on myöhässä.
Nollaviesteillä? Ei saa päivittää toimitustilannetta?
Niin kai sitten taas. Ja jos huomasit niin muokkailin.
E. Mun mielestäni nollaviesti ei ole se, että kertoo toimitusaika haasteista autoketjussa ja päivittää tietoa. Jos sä koet, että se on nollaviesti, niin luulen että osaat liputtaa.
Kyllä se on nyt pitkä ja omalta osalta yks kaikkien aikojen kiakkokausista paketissa ja kesä voi virallisesti alkaa !
Ei sillä, ettei tulis seurattua kisat loppuun ja foorumia, mutta panosta ei enää omalla kohdalla oo (ainakaan kisojen osalta) ja voi kääntää katseet pitkään, kuumaan ja kosteaan kesään.
Ihan sairaan siistiä!
Muista kuitenkin teksti-tv:n 235, anna sille pieni hetki kesäaamussa. Siellä on Sasha hakemassa vielä yhtä pyttyä.
Hyvää kesää!
Barkov ja Stanley cup, kausi ei ole ohi!
Edit: Finaalit tulee Yleltä.
Laitan tänne kun varsinaiseen asiaan ei ollut mitään annettavaa. Mutta kyllä huomaa, että kiekko on tauolla kun täällä päivän kuuma peruna on tarrojen liimailu (ja poliisitoimien sekä siviilipidätyksen väläyttely liimaajia kohtaan)
Koskas se CHL nyt alkaakaan?
Onko siinäkään enää mitään seurattavaa, kun sääntömuutoksilla paaluttavat itsensä hupiliigaksi?
No ei kai jos se on jo pelattu läpi
@ProTappara
Syynä on Elon Muskin Twitteromistus.
@tp2 oon käytännössä aina ihan eri mieltä sun kanssa, on asia melkein mikä tahansa.
Siinä ei siis mitään negatiivista ole, huvittaa lähinnä vaan, kun on juuri päinvastainen mielipide itsellä asiaan kuin asiaan, kuin sulla.
Siitä muodostuu keskustelun ydin.
Kannattaa ehkä kuitenkin käydä hallilla ennen kuin Markkanen / Hiltunen saa aikaan mitään radikaalia
Muuten voi kestää kauan.
Voi kun teillä olisi joku paikka täällä foorumilla, jossa voisitte oikein kunnolla vääntää erimielisyyksistänne.
Laitetaan spoileriin selitys: molemmat ovat pelanneet yhteisöpeliä, mutta nyt on ollut pidempi tauko. Pelissä on tarkoituskin olla eri mieltä asioista.
en tässä yhteydessä voi välttää mainittavaksi sitä pessimismitaidetta, jota @tp2 asioissa näkee/ viestii. En tiedä kuvastaako se persoonaa vai onko se tarkoin harkittu linja, mutta taitavasti kaikessa nähdään uhka tahi negaatio. Jopa niin, että minun silmissä se on muutunut kauniiksi taiteeksi - se jos jäisi palstalta pois, jotain olennaista katoaisi
Alkuun kieltämättä ihmetytti ja sitten ärsytti, kunnes siitä tuli olennainen osa palstaa. Nykyään jo vähän odottaakin, että mitä negatiivistä mahdetaan keksiä kahden mestaruuden kaudesta, mutta mielestä @tp2 tekee vähintäänkin yhtä tasaista työtä, kuin Tappara. Arvostan
Kenties hyvä aika kerrata tämä Discoursen perustajan mainio artikkeli (pitkä ja vaativa), joka pohjautuu Mike Reedin ikonisiin Flame Warriors arkkityyppeihin.
Valitettavasti Mike Reedin mestariteos on sellaisenaan kadonnut linjoilta ja saatavilla on vain kopioita. 20 vuotta vanhaa kamaa ja 100% pätevää edelleen.
https://web.archive.org/web/20001204181600/flamewarriors.com/
Edit: Tukeudumme varsinkin pysyvissä pelikielloissa ajoittain Atwoodin periaatteisiin. Pitää ajatella käyttäjän X tuomat hyödyt ja haitat yhteisölle. Jos loppusaldo on negatiivinen, ei kannata roikuttaa mukana.
Tämä on hyvä artikkeli, mutta kuten loppupohdinnassa viitataan sääntöihin/ ohjenuoraan omalla foorumilla. Onko niillä suoraan väliä, jos niitä ei noudata?
Olen tainnut tuon artikkelin sinulta lukea aiemminkin ja se kyllä on hyvä. Mutta samalla se osoittaa sen, kuinka vaikeaa itsereflektointi on meille kaikille (minä mukaanlukien). Esim. itse saattaa ajatella oman kirjoitusasunsa olevan täysin erilainen, miten yhteisö sen ottaa. Tämänhän olen kokenut myös itse
Sinut olisi mukava saada mukaan tuonne yhteisöpelien puolelle siellä on useampi meitä vakikirjoittelijoita.
en osaa pelata leikkimielellä edes Kimbleä. Menee tunteisiin, kun viimeinen nappula syödään juuri, kun on pääsemässä sillä kotipesään.
Tunnistan itsessäni tämän piirteen ja täten jätän pelaamisen ilon Teille. Vaihtoehtona lienisi se, että tulen mukaan, imaisen kaiken hauskuuden ja sitten jään lopulta yksin pelikentälle
Mukaan vaan. Yhteisöpelejä voi pelata hyvin vakavallakin mielellä, mutta niissä voi juuri oppia hyvin sen, ettei pelin tarvitse olla liian vakavaa.
Onko tätä tarrakeskustelua pakko tuoda kokoajan esille, varsinkaan sille kuulumattomissa ketjuissa? Eikä tuo heitto nyt ollut kovinkaan kekseliäs taikka hauska.
Taisin tosin syyllistyä tähän juuri itsekin…