Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Olen eri mieltä kanssasi. Mutta tämä on ihan ok. Yleisesti täällä on kyllä linjattu aikaisemminkin, että perheeseen ja yksityiselämään liittyvä spekulointi ei ole kuulunut pelaajien ketjuun. Sitten kun ns. keltainen media uutisoi näitä niin toki ne artikkelit aiheuttavat keskustelua, mutta ei se minun mielestäni silti asiallista ole eikä tänne palstalle oikein kuulu. Itse en esimerkiksi hirveästi arvosta sitä, kun esim. nyt Kontiolan jutuissa on kovasti otettu kiinni näihin perhe- ja alkoholiasioihin. Eivät mielestäni kuulu tänne.

2 tykkäystä

Joo tietty rajansa on kaikella, mutta alko ja jääkiekko lienee asia, mikä aiheuttaa keskustelua. Helkun ja Vainion asia myös aiheutti keskustelua - luonnollisesti.

Ajan tässä takaa sitä, että jos vedetään raja johonkin, pitäisi sen kattaa koko palsta myös politiikkaan saakka. Tämä olisi, kuin ”visuaalinen häirintä” jääkiekossa. Jokaisella oma tulkinta :blush:

3 tykkäystä

Mutta meidänhän ei tarvitse tähän mennä, kun on osaava henkilökunta tekemässä niitä erotteluita jo :slight_smile:

1 tykkäys

On varmaan sanottu jo aiemmin, mutta @Varilasit tykkäily n. 6kk vanhoihin viesteihin on kyllä huvittavaa :joy: Keräät viestejä ylös ja käyt listaa sitten läpi täyttäen päivittäisen tykkäyskiintiön? Melkoisen omistautunutta puuhaa.

12 tykkäystä

Tämä taidetaan sanoa vähintään puolen vuoden välein täällä, itsekin olen sen tehnyt :grin: Mutta noista vanhoista värilasit-tykkäyksistä tulee aina hyvä fiilis, ite ainakin tulee luettua samalla joku oma vanha viesti esim. otteluseurannasta ja samalla palattua johonkin tosi vanhoihin tunnelmiin… :star_struck::smiling_face_with_three_hearts::grin:

36 tykkäystä

Muutoin aikalailla samaa mieltä, mutta tähän haluaisin lyhyesti tarttua: se, että pelaajat käyttäytyvät juuri sinua kohtaan asiallisesti ei tarkoita, että he olisivat hyviä ihmisiä muille, esimerkiksi läheisilleen. Tämä siis ihan yleisenä elämän faktana. Vähän tulee mieleen kaiken maailman airasamulinien “kyllä Peter minua aina hyvin kohteli, joten en usko, että on kohdellut ketään muuta huonosti” -tason jutut.

Ei tästä tämän enempää.

8 tykkäystä

Näin uuden jännittävän kauden kynnyksellä haluan toivottaa kaikille palstan kanssaveljille/sisarille jännittäviä hetkiä meille rakkaan lajin parissa. Ja vaikka tiettyjä asioita katsellaan välillä värilasien takaa on kuitenkin mahtavaa,kun meillä täällä Tampereella on kaksi joukkuetta,jotka aiheuttavat pöhinää ja tunteita (on jostain mistä puhua ja keskustella hyvässä hengessä). Joten stemppiä kaikille ja odotan erittäin hyvää kiekkosesonkia tälle kaudelle Liigaan.

52 tykkäystä

Nyt erätauon aikana kerkiää antamaan palautetta.

En muista ihan hetkeen olleeni niin kiitollinen, kuin olen tällä hetkellä käyttäjälle @RayB77 avusta, kun en saanut asennettua Operaa läppärille. Aijettä! Niin hienoa, että joku jaksaa tämmöistä tietokoneiden kanssa peukalo keskellä kämmentä olevaa ihmistä auttaa, ja mitä nyt noita VPN yms. ketjuja luin, niin myös aika moni muu ei-niin-atk-ihminen saanut apua täältä. On tää paras palsta!

Niin joo, täällä mä kattelen Tapparan peliä tietokoneen kautta telkkarista Operan selaimen kautta, juon kylmää olutta ja nautin olostani. Kiitos vielä!!

36 tykkäystä

Huom!

Pelin jälkeen rynnättiin taas pelaajaketjuihin toteteamaan Jee, hyvä peli! ja Buu, huono peli!

Nämä kuuluisivat kyseisen ottelun ketjuun. Yksittäinen ilta nyt voi olla mitä tahansa, kenellä tahansa.

4 tykkäystä

Meno on aika vaativaa palstalla. Osa tottunut liikaa menestykseen? Tapolan ensimmäinen kausi viime stintillä päättyi välieriin, todennäköisesti projektin aloitusvuosi ei heti tarjoa sitä parasta menestystä nytkään.

Joillekin voisi tehdä hyvää hieman löysentää ajatusmaailmaansa ja seurata tarinaa, eikä olla niin jäätävästi vaatimassa ja negailemassa. Itse seurasin pitkään junnuna sellaista Tapparaa, joka ei edes päässyt sääliplayoffeihin ja jonka hankinnat kesällä oli tasoa jounivirpiöt Mestiksestä. Toisinaan tulee nuo kaudet mieleen ja aika tyytyväinen saa kuulkaas olla, että Tappara on jälleen kerran mestaruusjahdissa kuitenkin realistisesti mukana.

Tämä viesti ei ollut sellainen, etteikö saisi olla vaativa ja vaatia, mutta jos joku nyt vähän omaa fiilistään saisi keveämmäksi näin kauden alla tämän “muistutuksen” ansiosta, niin hyvä.

43 tykkäystä

Kuten eräs viisas kollega minulle tuossa pari viikkoa sitten koulussa sanoi niin joskus kannattaa katsoa asioita vähän sormien välistä. Hyväksyä se, että tässä ollaan matkalla, mutta ei todellakaan vielä perillä. Pitkä matka on edessä ja silloin ei kannata pilata sitä yhteistä matkaa sillä, että vetää liian vakavalla naamalla.

4 tykkäystä

Tarkoittaako tämä siis sitä, että tarkoituksena on lopettaa pelaajien viimeisimmässä ottelussa esittämien otteiden käsittely pelaajaketjussa ja siirtää tämä keskustelu otteluketjuihin? Palstallahan on vuosia ollut tapana käydä tätä keskustelua nimenomaan pelaajaketjuissa, joihin on sitten ajan kuluun kerääntynyt koostetusti foorumilaisten fiiliksiä kustakin pelaajasta eri aikoina.

1 tykkäys

Aika moni näistä viesteistä oli sisällöltään kevyitä. Joillain on tällainen tapa, mutta ei se välttämättä koskaan ole ollut perusajatus tai idea. Peli on peli, jossa tulee aina onnistumisia ja epäonnistumisia. Otteluketjun elinkaari on vuorokausi tai korkeintaan pari.

Pelaajan ketjun elinkaari voi teoriassa olla 20 vuotta. Siksi niissä soisi olevan vähän enemmän ajatusta kuin Jes, hyvä peli tänään :star_struck:. Ei tuo kerro juuri mitään, eikä varsinkaan kun on vähän vettä virrannut Tammerkoskessa.

Pelaajaketjuja on usein jouduttu sulkemaan, kun niihin isketään oneliner-tykitystä jopa matsien aikana.

Karrikoidusti pelipäivänä otteluketju on usein paras moneen asiaan. Pelien välissä on sitten hyvää aikaa analysoida vähän syvällisemmin. Nythän esimerkisi Granathin ketjussa on tänään hyvää debattia pelaajan ominaisuuksista ja kehityksestä.

@henkilökunta

5 tykkäystä

Aivan, eli siis ilmoituksesi koskee vain sisältököyhiä one-linereita, jotka ovat aina muutenkin olleet vähintäänkin epätoivottuja muuallakin kuin seurantaketjuissa - ja toki hieman niissäkin.

Kiitos kuitenkin vastauksesta. Asia selvisi, ja ilmoitus ei toisaiseksi johda toimenpiteisiin ainakaan omalta osaltani.

2 tykkäystä

Vieläkö ehtis Fantasiarosterikisan pistää pystyyn @Spartak?

3 tykkäystä

Joo kyllä pistelaskuri saadaan potkittua käyntiin ennen Liigan alkua.

Jotain siellä on konepellin alla näköjään tainnut muuttua kun manuaalilaskuri ei hetiseltään pelaajia löydä, täytyy selvitellä.

Edit. manuaalipistelaskuri nyt kunnossa, joten tuon puolesta voi joukkueita ruveta hahmottelemaan/tsekkaamaan.

Pistääkö @Virvelia_kainaloon varsinaisen fantasiarosteriketjun pystyyn?

6 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin ketjuun: Ilvesfoorumi

Posia @Lapi0 :lle, kun murtaa musiikkimuuria.

3 tykkäystä

Tulee tosiaan enimmäkseen räppiä tonne musaketjuun postailtua, sillä kaikkea muuta sinne kyllä tulee. Hieman vaihtelua.

2 tykkäystä

Nimet isolla, negailu pois, turhat kuvat pois, kun voi lainata tekstiä. Jos osaat vaatia Tapparalta niin saatanasti, niin varmaan sinultakin voi odottaa jotain.

10 tykkäystä