Jos joku haluaa uuden kirveen, niin kannattaa tsekata lähin kaivo. Niitä meinaan lensi aika kasat tossa tovi sitten. Mutta olkaa nopeita, ennenkuin alkavat ruostumaan.
Kävin nostamassa yhden, mutta sen varsi oli niin kyynelten kastelema ettei sillä tehnyt mitään. Kyllähän se toki itkettää kun ei päästä enää edes CHL:ään. Sinne otetaan kuulemma vaan ne joukkueet joilla on selkee ykkössentteri ollu vähintään lokakuusta alkaen. Ykkössentteriksi lasketaan Jorsti tai joku parempi.
Just hiljensin kipinäketjun, kun en jaksanut enää sanaa “ykkössentteri.” Mielenkiinnolla katsomaan päivän kokoonpano otteluketjusta, niin eiköhän sinnekin jo kirjoitettu melkein viisi kertaa ykkössentteri. Menkää vaikka salille hakkaamaan säkkiä ja purkamaan ahdistustanne.
Eikö hää just sanonu, että hiljensi ketjun?
Sen ketjun voi hiljentää myös ilman, että tulee tänne valittamaan kun ketjussa puhutaan asioista joita hän ei halua.
Eikös tämä ole palautetta kanssakeskutelijoille vai mihinkä mä nyt olen kirjoittanut?
Minä annoin myös palautetta.
Hiljensin ketjun, kun en jaksanut enää lukea ilmoituksia palautteen antamisesta.
Rauhaa kaikille yli tunnetun maanpiirin.
Täytyy sanoa, että kirjoittelun taso on kyllä järkyttävää pskaa at the moment. Pelaajia heitellään bussin alle ja kaikki on pskaa paitsi kusi. Joukkue on kuitenkin pistekeskiarvolla sarjakärki ja maalin pelejä ollaan pelattu suurimmaksi osaksi näissä tappiomatseissa.
Meininki alkaa muistuttaa naapurin foorumia ja kiinnostus lukea tätä palstaa hiipuu kokoajan. Että koittakaa ny ottaa itteenne niskasta kiinni ja luottaa vähän tähän meidän organisaatioon, se on kuitenkin suorittanut ihan jees tässä viimeiset kymmenen vuotta. Ei mulla muuta.
Hyvin kirjoitettu. Melko raskasta luettavaa. Peliseurantaa ei hirveesti jaksa seurata. On toki hyvääkin asiantuntemusta.
Edelleenkään niihin pelaajaketjuihin ei kuulu spekuloida yksittäisten otteluiden yksittäisiä tai muutamia pelaajan pelillisiä ratkaisuja. Sen vuoksi sinne ei kukaan käynyt asiaa varmastikaan nostamassa. Noiden ratkaisujen kommentointi kuuluu sen pelin ketjuun, joko liveseurantaan tai itse pelin yleisketjuun.
Varmaankin eri asia on esimerkiksi hattutemppu videoineen tai joku muu merkittävä asia, kuten saavutuksien (100. maali Liigassa, 300 peli jne.) juhlistaminen ottelussa.
Siinähän tuo on hienosti tiivistetty mihin pyritään: hetken mielipiteet ja onelinerit live -seurantaan, otteluketjuun ennakot ja hieman pureksitut jälkilämmöt ja lopulta pelaajien ketjuihin tai rosteriketjuihin yms. hieman tunteiden jäähdyttyä viiltävämpää ja syvällisempää analyysiä hieman kattavammin.
Näin pysyy oma pesä eli palstakin siistinä ja luettavana ![]()
Kylläpä ottaa osalla porukkaa koville tämä viimeisen 10 pelin jakso. Pysytään positiivisina ja annetaan luottoa. Kesken kauden aivan turha alkaa hosumaan joukkueella tai kannattajilla yhtään mitään.
Ulos reippailemaan, hieman happea aivoihin ja suupieliä ylöspäin. Meillä on tässä hienoja kiekkopelejä tulossa!
Tämän tästä läppärillä palstaa selatessa tämä ketju ja sen toistaiseksi viimeinen viesti osuu silmiin.
Kannattaa lukea ajatuksen kanssa.
Toimiiko tällä palstalla ignore-lista jotenkin?
Mene käyttäjän profiiliin ja nuoli alas ja valitse ”normaali”’sijasta ”sivuutettu”
Suosittelen, parantaa palsta kokemusta. ![]()
Kirjoittajan haaveita, tuollaiset kentät tulisi.
Lisätään vielä Matteau/Morley tuohon Levtchin kanssa
Huhuketjut käyvät niin kuumana ja pomppivat etusivulla sillä tavalla, ettei mikään ihme jos vahingossa viesti menee täysin väärään ketjuun.
Sitten kun se asiallisesti liputetaan, niin toki voi pitää pään kylmänä sen sijaan, että menee itkemään kurjaa maailmaa (foorumia) johonkin toiseen ketjuun. ![]()
Juu, käsi ylös täältä virheen merkiksi, piti laittaa kipinään, vaikka ei suoranaisesti Tapparaan liittynytkään.
Ei tarvitse potkia Tapparan faneista pois. ![]()