Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

ok ja kiitos neuvoista.

1 tykkäys

Jep, mutta käsittääkseni Tappara-Kalpa playoffs 2024 sarjan ketju, ja entisajan Tapparatähden pelipaidan kuva ei taida mennä tämän kriteerin alle.

1 tykkäys

No mites jutustelu kahden palstalaisen välillä jotka siis vertailevat Ekku Lehtosta ja Antonia???
Ja jos minä laitan Ekun pelipaidasta kuvan…no joo, antaa olla, mutta sen vaan sanon, että jos kommentteja tulkitaan sääntöjen kautta, niin täällä pitäisi olla porukkaa ihan koko ajan penalttiboxissa.

No kyllä se menee ainakin mun mielestä siihen topikkiin, jos siinä verrataan yhteläisyyksiä pelattavaan sarjaan.

Itse jos epäilen että ei kuulu aiheeseen, niin lainaan viestiä ja kopioin sen sopivampaan ketjuun. Sitä en tiedä mikä se tässä tapauksessa olisi. Ehkä jomman kumman pelaajan ketjuun.

1 tykkäys

Olen toinen joilla tuo jutustelu lähti ”käsistä”. :wink: Toisaalta tuo liirailu on semmoista tietoa palstalaisille mitä ei ehkä muuten tulisi?

Ihan oma tulkinta/ käytäntö palstalta on että kun keskustelu ylipäätään ” liiraa” asian ympärillä ” heikosti” niin auktoriteetit ratkaisevat pulman ?

Mikäs se tämmöinen biisi on, ja miks sitä pitäis soittaa jos Tappara menee finaaleihin?

3 tykkäystä

Toisaalta ihan ymmärrettävä kirjoitusvirhe, ellei jopa freudilainen lipsahdus. Tapparan fanina sitä välillä tuntuu että elämä on pelkkää live-kiekkoa.

4 tykkäystä

Tällaisen ketjun kun avaa, olisi hyvä lisätä ensimmäiseen viestiin kaikki pelaajasopimukset mitä on tehty, eikä vain uusinta.

Jos et jaksa nähdä vaivaa, niin tee siitä avausviestistä wiki, niin joku muu voi lisätä ne.

https://www.jypliiga.fi/joukkue/

Täältä löytyy voimassa olevat sopparit.

Tuon D’Astous’n huhuketjun viimeisimmät viestit vaikuttaa siltä, että niiden lukeminen tyhmentää ihmistä.

On kyllä aika väsyneitä Mediapeli -ketjussa kommentit tyyliin

“Saastutanpa veetuillakseni ympäristöä, kun media soimaa Tapparaa lentämisestä.”

Väsyneempiä kuin nämä median kirjoittelut aiheesta.

20 tykkäystä

@inz sulla on varmaan kirjoitettuna jokin skripti ketjujen muuttamiseen md-taulukoksi? Haetko ketjut suoraan ohjelmallisesti Liigan sivuilta/Veikkaukselta?

+kiitos simun sorsasta. C :tophat:

@ljpp olisiko tuossa jokin bottimahdollisuus? Editoisi peliketjun wikiin suoraan ketjut :slight_smile: No ehkä liikaa työtä.

1 tykkäys

Ihailen teitä hyvät palstahenkilöt. Siitä, että jaksatte analysoida Ilvestä, heidän mennyttä valmennustaan, johtoa, kannattajia jne aivan mahtavaa omistautumista asialle :smiley::smiley::smiley:

15 tykkäystä

Varmaan olisi APIn kautta, jos joku sellaisen koodaisi - eli käytännössä ei.

Kerjun avaajahan tämän voi itse tehdä myös ja pitäisikin.

Olisko uuden elokuvajulisteen paikka?
-Hei me lennetään -teemalla…

2 tykkäystä

Haastan @Kilo kaivamaan kynät esiin. Aihe voi olla tää, tai joku muu :star_struck:

2 tykkäystä

Jos viittaat minun “jätän autoni tyhjäkäynnille pelin ajaksi” niin mietin kyllä perään laittoa, että vitsi. Oletin, että kaikki ymmärtää. Vaikka en nyt mikään viherpiipertäjä ole niin kyllä kaikki vihreä hyvästä joka oikeasti järkevä ratkaisu.

2 tykkäystä

Juuri näin. Sarkasmi on joskus vaikea laji.

2 tykkäystä

Erityisesti kirjoitettuna.

1 tykkäys

Kyllä. Väärinymmärryksen vaara on aina suurempi. Hymiöiden käyttö olisi usein tarpeen, muttei niitäkään aina huomaa / viitsi käyttää.

1 tykkäys

Mittään kettään jolla enää hajua tai halua yhtyä tähän?

1 tykkäys