Kyllä vain tiedostan tekstisi. Ja mielestäni oikeasti aika harvoin noihin edes tartun. Joskus vain pitää vähän näpäyttää myös takaisin. Enkä mä kuitenkaan jaksa jäädä noita sen enempää vääntämään. Jätän kyllä pidemmät väännöt tuollaisista mieluummin väliin.
Huomaan kyllä että selvästi useammin kun jätät vastaamatta kun vastaat. Siitä posi.
Tämä oli hienosti kirjoitettu. Tämä olisi kiva täälläkin useimmin muistaa… Vaikka kaippa suurinosa sen oikeasti ymmärtääkin, mutta on raflaavampaa vain niputtaa kaikki ilvesfanit samaan ilvesfoorumi sakkiin.
@Messi ethän sää voi spoilata ohjelmia ketjussa, mistä etsitään lisää katsottavaa. Herätys.
Ehän mää voiskaan, mutta tuo päättyi eka kerran 2015 ja tuo eilinenkin on historiaa. Ehkä pieni viive olisi ollut paikallaan. Vaikka pari vuotta
Mitä järkeä on puhua juonen käänteistä tuossa ketjussa? Oli vanha taikka uusi. Itse ainakin saatan katsoa vanhoja kehuttuja sarjoja vuosienkin perästä ensimmäistä kertaa.
Mikäs oli sit viestisi pihvi, jos se oli vanha juttu?
Minä luulin, että leikilläsi, mutta ootkin tosissasi. Tuo siis tapahtui jo toisen kerran, koska uusinta sarja. Sehän on sama, kun totean, että pudottiin neljännesvälierissä Ipalle. Mennyt mikä mennyt.
Vai eikö sitäkään saisi mainita, jos joku katsoo pelit kesällä.
Okei, jätetään nuo juonet pois. Poistan viestin, jos vaikka joku vielä pelastuisi.
Juonipaljastukset nyppii ketjussa missä etsitään uutta katsottavaa. Toki en tiedä onko ketjun henki muuttunut. Sit pitää itse välttää kyseistä ketjua jatkossa.
Spoileri toiminnolla voi toki piilottaa noita juttuja. Kyseistä sarjaa itse en ole katsonut.
Ymmärrän, että olet vanhempi tieteenharjoittaja, mutta kaikki eivät katso sarjoja lineaarisesta tv:stä sitä mukaa, kun uusia jaksoja näytetään. Monet tosiaan katsovat sarjoja jälkikäteisesti, jopa monia vuosia julkaisun jälkeen.
Eli ei, nuo eivät ole samoja asioita. Urheilua seurataan yleensä aina livenä, sarjoja ei.
Nyt on kyllä spoilerivaroitukset ytimessä. Naurattaa jo ihan kippurassa sekin kun livepelin ollessa käynnissä pitäisi niiden nopeimpien lähetysyhteyksien pitäisi viivyttää puoli minuuttia ennen ihan saatanan tärkeetä MAALI-kirjoitustaan ettei joku hitaampi (yhteys ja lukija molemmat) spoilaannu. Mutta että kymmenen vuotta vanha tv-sarjakin.
Titanic uppoaa ja Jack hukkuu.
Miten se sarjan (saati jonkun leffan) ikä liittyy mitenkään asiaan? Aika paljon tässä on itsellänikin vaikka jotain 70-luvun sarjoja harkinnassa, joita en ole vielä kerinnyt aloittamaan. Hyvin helposti pystyy kertomaan, että joku hieno sarja tulee taas telkusta (mistä lie) ilman mitään spoileriakin.
Kyllä tuossa pointtinsa on, en lähde väittelemään ja poistin viestin. Tuo tarina vaan luullakseni on niin kuuluisa ja koko sarjan pointti selviää jo ekasta jaksosta, kuin myös se, että miten tuossa käy.
My pad.
Hyvä esimerkki, en ole koskaan Titanic-elokuvaa saanut aikaiseksi katsoa, joskus pitäisi. Tosin tiesin silti tuon käänteen loppuosankin, siitä taidettiin liikaa puhua ennen muinoin, että pelastuin nyt lisätiedolta.
Hienosti tästä itse asiasta kaikki ottivat palautteen rakentavasti vastaan! Minäkin pidän tuosta ketjusta, ja olen sen perusteella muutamankin bittivirran seurannut, kiitos kaikille vinkeistä ja siitä, että siellä ei ole ollut juonipaljastuksia.
Mun mielestä leffat on ihan verrattavissa kirjoihin. Ihan sama, kuinka vanha kirja on, tyhmähän sitä on alkaa lukeen, jos joku kertoo etukäteen, että hovimestari on murhaaja. En määkään oo kaikkia Agatha Christieitä lukenu, vaikka toistakymmentä varmaan. Sit jos on joku kirjavinkkaajaryhmä/-ketju tms, ni kiva sieltä on saada vinkkejä, mutta toki ilman juonipaljastuksia.
“Tuntematon sotilas” ja “Sotaromaani” luettu aika monta kertaa, juoni on tuttu jo ensimmäisestä lukukerrasta, mutta tässä tapauksessa tietenkin oma valinta, Suomi jäänyt hyväksi kakkoseksi ainakin tähän asti.
Eipä se toisaalta ole ihan mahdottoman iso homma laittaa viestiin noita spoiler-tagejakaan. Pieni vaiva, iso hyöty.
Eli käyttäjä x väittää että laajasti arvioitu joka paikassa ja joka lehdessä liigan parhaaksi rosteriksi, vastaan että ”ei muuten ole näin, mistään ei löydy tuollaista väitettä”.
Seuraava looginen vastaus: ” Sulla on vähän hatarahko näkemys siitä, miten Liigassa mestaruuksia voitetaan.”
Eksyy jo aika pahasti alkuperäisen ketjun aiheesta tuo provoyrityksesi.
Eipä tässä ole mitään tarvetta provoilla. Noita sinun viestejä kun olen erehtynyt lukemaan (niitä on aika paljon), niin tulee erittäin selkeästi ilmi, että ”sinulla on aika hatara käsitys siitä, miten Liigassa menestyvä joukkue rakentuu”. Toki onhan se hienoa saada kiinnostavia yksilöitä mukaan, kuten nyt, joiden kanssa voi sitten aloittaa sen pitkän rakennusprojektin kohti kevättä. Jokaisen yksilön täytyy kasvaa ja tulla osaksi tiimiä. Tietyssä vaiheessa olevilla pelaajilla se kasvu tapahtuu suuremmalla todennäköisyydellä kuin toisilla. Ei oo niin simppeliä.
Kun oikein alkaa panta kiristää kupolia, ei canceloinnille ole loppua näkyvissä.
Saas nähdä milloin saadaan ensimmäiset taloudelliset (sakkotuomio) seuraamukset perusteettomalle canceloinnille.
On yleisen oikeustajun vastausta, että toisen ihmisen ymmärtämiskyvyn perusteella, tai sen puuttuessa, sananvapauden rajoittamisen varjolla ihmisten sanomisia valvotaan ja se
mustamaalaamis mielessä johtaa oikeasti vahingonkorvauksiin.
Ihminen, joka ei ole poliittisesti järjestäytynyt tai ei kuulu mihinkään aktivisti toimintaan, on demokraattisessa maassa oikeus sanoa ajatuksensa niin kuin sen itse tuntee.
Huono ja epäasiallinen käytös johtaa paheksuntaan, ei tuomioon.
En tällä yritä tuoda tänne Viisasteluklubin sanomisia omina ajatuksiani, mutta mielensäpahoittajien mielipahaa ajaa monesti sananvapauden edelle.
Vihapuhe on laitonta ja sen takia laissa kielletty.
Jep. Tältäkin olisi vältytty jos @Messi olisi osannut käyttää tätä spoilerin sumennusjuttua
Etenkin kun tuo ominaisuus on