Tosi tylsää nyt kun Blockfestit loppu, normi-narkit vaan pyörii tossa.
Voi nyyh, kun Teemu Pulkkisen ketjuun kirjoitin verraten, että itä-ja länsi on pahoja, niin lippu heilui. Vastapalloon heitetään jotain kommenttia, että en mukamas itse suunnilleen tajua maailmanmenosta mitään. Kuka oikeasti on tältäkään palstalta oikeassa kertomaan, kuinka maailma makaa? Vastaan, ei kukaan, koska sitä ei isot pojat vaan meille kerro. Jos seuraa Yle ja vastaavia medioita, niin ei se maailman menon totuus sieltä tule. En tiedä liputuksen syytä, koska sitä ei kerrota, mutta todennäköisesti se, kun kyseessä on vertaus itä(ryssä) vs länsi=pahoja. Vai eksyikö aiheesta? Hiljennän kys. ketjun, niin eksy enää sitä lukemaan. Peace and lovea!
Vai oisko se toi sulkeissa oleva osio? En tiedä mitä viestissä mitä luki, mutta ei kai ryssittely oikein sovi palstan sääntöihin vaikka harva venäläisistä tykkääkään.
Ei ainakaan mun mielestä sodan aikana siihen ole puututtu. Ainakaan Ukrainan ketjussa.
Juuri näin. En itse liputtanu, mutta eksyhän se niin pahasti aiheesta, että minäkin lähdin väärille raiteille, mutta laitoin sentään loppuun kappaleen, mikä käsitteli itse aihetta. Lisäksi politiikan tuomista tolle alueelle ei taideta katsoa hyvällä.
Siellähän on jauhettu käytännössä “politiikkaa” lähes koko ajan. Mutta hiljensin ketjun itseltäni, niin ei tarvitse palata enää aiheeseen omalta kohdaltani.
Keskitytään mieluummin omiin saavutuksiin (vaikka omaan juhlavuoteen) eikä muiden ilkkumiseen.
Tämä oli hyvä kommentti. Pidetään oma pesä puhtaana. Ei töhritä tarroilla kaupunkia, eikä alennuta ala-arvoisiin chantteihin. Ollaan ylpeästi Tapparalaisia. Me ollaan kaikkien aikojen menestynein jääkiekkoseura. Leuka pystyssä uuteen kauteen.
Ja vielä väitetään että nykyään on kaiki niin perrrkeleen kallista.
Taitaa olla Tapparan pelin jälkeen parempi olo kuin tuon setin jälkeen. Ei vaan, ei pidä mennä vannomaan.