Avasin kerran, kun se oli uusi ja totesin, että tämä menee siihen (pitkähköön) listaan ketjuja, joita ei tarvitse avata toista kertaa.
(Tosin nyt kiinnostuin sen verran, että menin heti uudestaan. Nää on näitä päätöksiä.)
Avasin kerran, kun se oli uusi ja totesin, että tämä menee siihen (pitkähköön) listaan ketjuja, joita ei tarvitse avata toista kertaa.
(Tosin nyt kiinnostuin sen verran, että menin heti uudestaan. Nää on näitä päätöksiä.)
En tiedä muista, mutta tämä viesti ihan aidosti lämmitti sydäntäni. Voin melkein myötäelää kirjoittajan kanssa sen hetken, kun sai nimmarin ja kivet. Tämä viesti sai minut erittäin hyvälle tuulelle.
Kyllä tämän seuran parissa vain pääsee kokemaan ihan pirun hienoja juttuja. Lämmittää kyllä mieltä lukea näitä tarinoita täältä.
Kiitos! Ja siis vaikka ikää on sen 33 niin olo oli kuin pikkupojalla!
Palstalle laitetaan copypastella tekoälyn vastauksia. Mikä idea? Kai nyt jokainen voi kysyä tekoälyltä. Tuotetaan sitä omaa tekstiä mielummin.
Itse en ainakaan tiennyt kyseisestä Alexista mitään, saati sen symboliikasta kannattajalipuissa. Selvitin asian ja laitoin sen myös muille nähtäväksi. Ei kai siinä mitään pahaa oo, kyllähän tällä foorumilla moni muukin asia selviää googlettelemalla, mutta itse oon monesti tyytyväinen, kun joku muu on tehnyt sen työn ja itse voi vain lukea ketjua ja asiat selviää ilman että tarvii välillä käydä Googlen puolella. Sitä paitsi juuri mua sivistettiin siitä, kuinka paljon tekoälyn käyttö kuormittaa, joten kun laitoin vastauksen kaikille nähtäville yhdellä tekoälykysymyksellä, tein oikeastaan myös ympäristöteon. ![]()
No voi periaatteessa. Tosin epäilen, että kaikki käyttää tai kaikilla on käytössä. Mielestäni esim. @pieni_m viestissä tuota oli ihan fiksusti käytetty eikä mielestäni heikentänyt vastausta.
Tässä tekoälyjutussa jää epäselväksi, onko vaikka kyseisessä tapauksessa itse nähnyt elokuvan ja minkälaisen mielipiteen siitä pystyy ihan itse (omilla aivoilla) tekemään.
Esim. Led Zeppelinin rumpali John Bonham pukeutui aikoinaan kellopeliappelsiini jengin asuun.
Tainnut EU sanoa soosoo, eikäy enää. Jotta ei mene politikoinniksi niin kuukleen haku “Kypros kultainen passi”.
Onko @Desperado :n näppäimistössä huutomerkki ja piste vaihtanut paikkaa?
Kauan siinä menikin kunnes joku siitä sanoo. On siinä piste. Se on siinä pystyviivan alapuolella ![]()
Tieten tahtoin siis teet tuota?!!
@IpaPipa, tiesitkö että voit vastata useampaan viestiin samassa vastauksessa? Voit esimerkiksi lainata vastaukseesi yhtä tai useampaa viestiä, tai sitten esim. tägätä kirjoittajan viestiisi @-merkin avulla, ja näin ollen ilmaista että vastaat jonkun tietyn käyttäjän kirjoitukseen. Tekee ketjuista luettavampia, kun ei ole samalta kirjoittajalta useampaa viestiä peräkkäin. Ihan näin vinkkinä. ![]()
Pitää opetella. Tässä on kyllä opin paikka ![]()
Isoa posia käytäjälle @Viisastelija noista pelin jälkeisistä analyyseistä. Hyviä huomoita ja haastattelumaisesti kieliposkessa tehty tyyli tuo hyvää huumoria ja posia viestiin vaikka peli ja ja viestin sisältö olisi täyttää skeidaa tai mollivoittoista.
Ootko ihan varma nyt tästä? Siis siitä, että lähdetään tarkoituksella provosoimaan ilvesläisiä kirjoittelijoita, ja kutsumaan heitä päälle vielä alentavasti “heikompiosaisiksi”?
Tuollaista tai tuon suuntaista tekstiä kieltämättä näkee valitettavan usein tamperelaisen kiekkoseuran foorumilla, mutta yleensä se ei ole tämä foorumi. Yleensä se on se toinen foorumi. Ehkä voisit mennä sinne provoilemaan, niin ei tarvitsisi lyödä valtajoukosta alaspäin, vaan voisit uhota vähemmistöstä ylöspäin.
Itse ainakin arvostan niitä ilvesläisiä, jotka tänne tulevat keskustelemaan, enkä pidä miltään osin hyväksyttävänä käytöksenä sitä, että lähdetään heitä tahallisesti provosoimaan ja haukkumaan.
En ole varma. Provosoidaan jatkossa vain oman seuran väkeä. Ei tätä jääkiekkokeskustelua ihan vakavasti kannata aina ottaa.
Älkää nyt tappion jälkeen taas tuhotko Haapalan ketjua.
@Vesmi kaikille tällä palstalla on jo varmasti tullut selväksi, että tämä joukkue on pelillisesti aivan paska. Löydätkö mitään positiivista, edes jotain? Kukaan ei pakota sua katsomaan, joku pieni positiivisuus johonkin väliin olisi meille muille palstalaisille ihan mukavaa.
En haasta. Kyllästyttää vaan tuo Grönborgin lätkän lyttääminen. Jos Tappara voittaisi tällä pelillä tällä kaudella mestaruuden, oletko pettynyt, koska ei ollut Tapolan kiekkoa? Itse en. En ollut keväällä -24 myöskään pettynyt. Itselle hyvä lätkä on voittavaa lätkää. Ja jos voitto tulee millä tahansa sekoilulla, kelpaa mulle.