Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Ei liity enää HIFKiin, mutta miten noin voi edes ajatella? Ei kiinnosta ketään?

Fanit/yhteistyökumppanit/sponsorit/pelaajat/omistajat jne. Todellakin kiinnostaa vaikka sua ei kiinnosta. Kyllä sitä tulosta, ja menestystä haetaan joka seurassa. Mittarit ja realiteetit on toki eri. Kyllä ne jumbotkin antaa kenkää pelaajille ja valmentajille. Kuka nyt töistään haluaa kenkää..

1 tykkäys

Kätellään vaan eri mielisyys.

Poliittisten mielipiteiden sallimisen turhautuneisuuden peiton alle sekä epäkohtelias käytös, ehkä väärin ymmärtämisen vuoksi sekä täysin tietoisena mielipiteideni merkitsemättömyydestä toivotan kaikille Tapparalaisille hyvää joulua ja menestystä tulevalle.

1 tykkäys

Mitä tämä tarkottaa?

1 tykkäys

Oota hetki kun AI veivaa uutta vastausta.

6 tykkäystä

Nämä helvetin botit ja käyttäjät. Ensimmäinen sinulle jo ehti vastata.

Jotenkin sitä välillä miettii, että täytyykö jokaisesta kirjoitusvirheestä tai mokasta vinoilla.
Näin ns. ammattilaisena pilkunviilaajana olen tätä nykyä aika nuiva kommentoimaan muiden virheitä – osittain siksi, että sitä saa tehdä töissä ihan tarpeeksi, osittain siksi, että se on usein jonkin asteinen olkiukko ja tapa saattaa viesti kyseenalaiseksi keskittymällä epäolennaiseen.

Tämä ei ollut kritiikkiä edellisiä kirjoittajia kohtaan, asia vain tuli mieleen näistä viesteistä. Ilmiönä tämä on aivan joka puolella. Tuohon pilkunviilausketjuun olen välillä nostellut joitain huomiota, koska emmekö me kaikki kuitenkin halua tähdätä mahdollisimman selkeään kielelliseen ilmaisuun, mutta en yleensä viitsi nostaa lainauksiksi viestejä, joissa näitä virheitä on. Lisäksi tiedän, että tämä on vähän jeesustelua, mutta tämmönen mää oon.

7 tykkäystä

Se oli siis ihan vilpitön kysymys, että mitä tuolla lainaamallani kohdalla tarkoitat, kun en saanut siitä kiinni, enkä saa vieläkään. Oikeastaan vielä enemmän hämmentää, että mistä botista tässä on kyse?

Tähän myös ping @Armas, vaikka sanoitkin jo että ei ole kritiikkiä. Ei ollut siis kyse mistään kirjoitusvirhe-viisastelusta.

2 tykkäystä

Tämän viestin Instagram-linkistä aukeaa teksti “Etunimi Etunimi Sukunimi jakoi tämän kelan sinulle”.

En tiedä onko käyttäjän oma nimi, mutta kannattaa varmaan noista linkeistä poistaa yksilöivät osoitetiedot, jos haluaa pysyä nimimerkin takana edelleen nimettömänä.

6 tykkäystä

IG linkit/videot muutenkin perseestä, kun tyrkyttävät tai pakottavat sovelluksen lataamiseen.

Voisi melkein estolistalle laittaa, mutta kun siellä on tuota virallisen somen matskua paljonkin.

3 tykkäystä

Alright kiitti infost

Kiitos @Oijennus kun muistutit laadukkasta Kirvescast- jaksosta, missä Nemo vieraana :folded_hands: Nemo kyllä ajattelee maailmaa, se on selvä.

Sitten kaikille nosto tuolta Castin puolelta: n. ajassa 45 +/- oli keskustelua tästä yleisestä some-arvostelusta ja siitä, että nykyään tuntuu, että osa harrastaa ”arvostelua” nimimerkin takaa sen sijaan, että vaikka olisit alkanut harrastamaan itse lajia. Ja että mistä se jatkuva (negatiivinen) arvostelu omassa henkilökohtaisessa elämässä sitten kumpuaakaan.

Nemo fiksusti totesi, että osa on syystä ns. tekevällä puolella ja osa varmaan syystä sitten siellä arvostelupuolella. Ja kuinka onnekas hän ja miksei muutkin ammattilaiset onkaan, kun nimenomaan saavat tehdä itse.

Kriittinen keskustelu on aina paikallaan. On se vaan kumma, kun Nemokin kehuu valmennustroikkaamme ja puhuu edelleen prosesseista. Nautitaan, kun siihen on aihetta. Sutta voi huutaa koska tahansa, mutta se kyllä tekojen seurauksena tulee jos on tullakseen.

5 tykkäystä

Iso kiitos kaikille tämän päivän seurannasta vaikka se ainakin itselläni vähän odotetusti pettymykseen päätyikin. Mutta se mitä tapahtui sitä ennen ei ikinä unohdu!

27.11.2025 Never Forget.

8 tykkäystä

Kyllä tää seuranta ainakin itsellä menee kevyesti kaikkien jääkiekosta saamieni elämysten ykköseksi!

4 tykkäystä

7 viestiä siirrettiin ketjuun: Loukkaantumisista / poissaoloista tiedottaminen

Viesti siirrettiin ketjuun: Loukkaantumisista / poissaoloista tiedottaminen

:joy: yritin korjata typoja 30min karenssiajan jälkeen, mutta jouduin madonreikään, missä ainoa vaihtoehto oli hylätä viesti. Sain toki sen kopsattua vielä. Keksin sitten tuollaisen keikauksen, mutta äijä rämpyttää F5:sta ja selaa kuittailu-kirjaa samalla. :joy:

Sulla on niin terävä kieli, että jatka mielummin sitä Rike-kuittailua äläkä kiusaa hyveellistä verojen maksajaa :joy::index_pointing_up:

3 tykkäystä

Nostan kyllä hattua sulle, kuinka järkevästi ja vailla tunnetta (ainakaan tekstissä näkyvää) pystyt puhuun pelistä. Itellä ajaa tunne yli usein ja katson sen jälkeen sun tekstiä, useimmiten pelitavasta tai Grönborgista ja mietin, että olishan sen noinkin voinut sanoittaa.

Ilo lukea!

2 tykkäystä

Kiitos, varmasti on monenlaista mielipidettä.

Olen varmaan perusluonteeltani analyyttinen ja joudun töissänikin olemaan (ja kriittinen). Kyllä multa tunteet löytyy ja toisinaan niiden kanssa olen itse urheillessani ollut ongelmissa :sweat_smile:

Mutta siis mitä ylemmäs mennään urheilun tasoja, sitä analyyttisenpaa meno myös yleensä on ollut. Jos joskus harmistus ja tunne vie mennessään, en tule palstalle ollenkaan. Ja toisaalta, kyllä itseltänikin kriittistä havaintoa voisi löytyä, mutta sitä tällä palstalla on riittämiin.

Riken puolesta harmittaa (ja harmitti jo Tapolankin puolesta hänen aikanaan) kaikki se schaiba, mitä kannattajat hänen niskaansa kaatavat ja syyttä.

6 tykkäystä

Muutamaa ketjua kun katsoo, tulee mieleen, että jankuttaminen kai on säännöissä kielletty.

6 tykkäystä