Nyt oli hyvin sanoitettu.
En ymmärrä palautetta, mikä on väärässä paikassa. Tämän kauden rosterista puhuttiin, pelaajista ja niiden potentiaalista.
Ehkä teksti oli niin pitkä, ettei jaksettu lukea ![]()
Tappara.co on varattu vain fanipojille ![]()
Sulla on hieno sauna ja syystäkin olet ylpeä, mutta äkkiseltään laskin että ainakin 8 kuvaa löytyi saunasta, ja kaikki taitaa olla palstan serverillä.
Säännöissä lukee, että käytetään kuvapalveluita ja linkataan kuva tänne. Ja erikoistapauksissa lisäarvoa tuova kuvan voi postata suoraan.
Onnistuisko? Ja olisko tuo sauna jo nähty? ![]()
Okei poistan ennen jäähyä.
Edit: melkein kaikki saunakuvat poistettu rasittamasta serveriä.
Kyllä ainakin mua kiinnosti saunaprojektin eteneminen.
Tässäkin kuva valehtelee tai kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Täytyy yksi juttu sanoa.
Vaikka en millään lailla näe/jaa kauhukuvamaisia näkemyksiäsi Tapparan tulevan kauden rosterista (Etenkin siitä, että se olisi kärki, josta kiikastaa. Enemmän näkisin ongelmia 2 & 3 ketjussa, enkä sielläkään varsinaisesti ongelmia näe) niin arvostan, että uskallat/vaivaudut/jaksat vastata ja perustella näkemyksesi provosoitumatta, vaikka saatkin siitä aika paljon verbaalista palautetta.
Tämä on keskustelupalsta missä on hyvä, että kaikki ei ole samaa mieltä, koska sitten häviää koko palstan idea.
Kuten eräs viisas mies tähän ketjuun kirjoitti, viisas ei etsi vasta-argumentista virhettä vaan totuutta. Olen itse yrittänyt hahmottaa oman näkemyksesi ja näen toki uhkakuvasi, mutta se on itselle niin monen asian summa, etten pidä sitä kovin todennäköisenä. Kiinnostaa tietää, mitä asiavirheitä tai vaikka saman mielisyyksiä löydät vasta-argumenteista.
Jos edelleen mielipiteesi eroaa edelleen vastavirrasta ja voit seistä sen takana niin sitten eroaa. Peli kertokoot kauden aikana.
Olet aktiivinen kirjoittaja. Jatka samaan malliin
Kotimainen versio ilman ääkkösia
hauska yhteensattuma!
Toi vois olla ihan hyvä tapa. Laittaa kuva nähtäväksi ja poistaa muutaman päivän päästä. Win-win.
Eihän kyse ollut nyt siitä, etteikö se olisi kiinnostanut. Tämä just kirjoitetussa asiassa on aina perseestä, kun aina on väärinkäsityksen paikka.
Itsekin tykkäsin seurata, ja olihan se komea ja ammattitaidolla tehty, käsittääkseni “amatööri” vielä kyseessä? Toivottavasti @Tapparaforever ei ymmärränyt tätä myös väärin, kun meni poistamaan ne. Palaute oli siitä, että ne pitäisi ladata muualle, ja linkata se pelkkä kuva palstalle.
Niissähän oli isot kasat tykkäyksiäkin, osan olisi voinut ehkä muokata poistamalla kuva, ja linkkaamalla se uudestaan “oikeaoppisesti”.
Itsekin tykkään rakennella, ja tehdä pöytää hyllyä, terassia yms. Nyt teen laituria parhaillaan. Ja kiva katsoa myös muiden aikaan saannoksia. Oon jopa tehnyt tänne ketjunkin aiheesta, joka ei harmi kyllä saanut tuulta alleen.
Tästä kyseisestä oli useampi samankaltainen kuva, mutta osassa oli myös niitä yksityiskohtia nostettu esille. ![]()
Tällä palstalla kun tunnutaan olevan melkoisen tarkkoja oikeinkirjoituksen ja kieliopin suhteen, esim. Tappara on oltava Tappara isolla alkukirjaimella, ei tappara, Tape , Tapsu, ym., niin olisiko liikaa pyydetty jos uusi päävalmentajamme olisi Kari Jalonen, Kari, Jalonen, KJ tai Kojo. Yleisesti tunnettua lempinimeä voi käyttää. Ei siis Nokka, Nenä tai jokin muu ulkoiseen olemukseen liittyvä nimitys. Sen verran voisimme yhdessä arvostaa tätä kyseistä herraa. Kiitos!
Jalosia löytyy päävalmentajista.
Nokka Jalonen ei ole pilkkanimi, kaikki tietävät kenestä puhutaan…
KJ on hyvä ja ytimekäs nimitys päävalmentajalle.
Onhan Rautakorpikin ollut Tukka-Jukka ja Grönborgiakin kutsuttu meidän toimesta leikkisästi ja muiden toimesta ehkäpä vähän ivallisesti joulupukiksi/pihatontuksi. En näe itse Nokka-Jalonen nimessä mitään pahaa vaikken sitä varmaan ikinä käytä. KJ sopii itsellekin paremmin.
Kun mennään henkilöiden ulkonäköön ja ihmiset perustelevat omaa ja muiden kirjoituksia ”en näe mitään pahaa…” tms. , niin muistakaa aina, että vain sillä on väliä, miltä puhumisen kohteesta tuntuu.
Voitte kuvitella esimerkin lapsuutenne/ lapsienne koulusta, missä jatkuvalla nälvimisellä ulkomuodosta kukaan ei tarkoita ”mitään pahaa” , mutta kohteelle se aiheuttaa pahimmillaan vuosien piinan/ elinikäisen trauman.
Tästä syystä toivon, että vähemmän puhetta/ viittauksia ulkoiseen olemukseen. Varsinkin kun ne tulee aikuismaisen suoraselkäisesti anonyymin nimimerkin takaa.
Niin.
En mä kyllä Rautakorvelle olis menny kylillä sanoon, että ” moi, mitäs tukka- Jukka”.
En myöskään sanoisi Jaloselle, että ” morjesta nokka”.
Toki täällä voi hellittelynimiä käyttää, mutta aika äkkiä noi lempinimet palvelee myös negatiivista kirjoittelua, jos kirjoittajalla sattuu oleen vaikka pelisuorituksista paha mieli.
Savinaisen ketjussa keskustellaan Vellun somepäivityksistä. Tälläin ku ei somessa ole niin ei hajuakaan mistä kyse, kun ei missään ole edes linkkiä mihinkään.
Aihe taitaa kuulua ylipäätään politiikan puolelle. Lienee suhteellisen selvästi ulkojääkiekkoilullinen asia.
Eipä siinä, Savinainen toki saa omassa somessaan kertoa mielipiteitään julkisesti kuten kaikki muutkin. Ehkä se keskustelu kuitenkin kuuluisi someen ennemmin kuin tänne, hänen ketjuunsa.
Itse näen, että kai tuo Savinaisen toiminta kuuluu tuonne hänen ketjuunsa tai jääkiekkoilijoiden poliittiset kannanotot -ketjuun. Mutta itse aiheeseen sitten kannattaisi syventyä tuolla politiikan puolella, tai vaihtoehtoisesti ihan muissa somekanavissa.
Aihe taitaa kuulua ylipäätään politiikan puolelle
Kattelin samaa, että laittaisko lippua vai ei. Turhaa jankkaamista, kukin komppaa / tuomitsee oman ennakkoon valitun mielipiteensä perusteella. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä ja demokratian suurin ongelma on, että nekin ketkä on toista mieltä kanssasi ovat siihen oikeutettuja.
Mutta joka tapauksessa keskustelu menee politiikan puolelle, joka ei palstan yleiselle osalla kuulu.
Joo, jälleen on keskustelu Savinaisen politikoinnista väärässä ketjussa näköjään. Siellä on metakeskusteluakin ja joku kehottanut siirtämään viestit oikeaan paikkaan. Mutta yhdellekään palstalaiselle ei ollut tullut mieleen liputtaa yhtäkään viestiä tiedoksi henkilökunnalle.
Haluan jälleen muistuttaa, ettei palstan henkilökunta lue jokaista palstan ketjua koko aikaa. Siksi raportoikaa tulipalot.