Palautetta kanssakeskustelijoille

Vahvasti olen sitä mieltä että vinkki sivustoon missä näkyy syytettyjen nimet tuo paljonkin lisäarvoa keskusteluun.
Ihmeellistä mielensäpahoittamista julkisesta listata.

7 tykkäystä

@oneandonly se viesti jossa puhuttiin Sveitsin valmentajasta, oli vastaus erääseen aiempaan viestiin, ei sinun viestisi jatkoksi. Viestin oikeassa yläkulmassa näkyy, jos vastaus suoraan johonkin aiempaan viestiin.

@Tartsa ja @Dominik49 tänään on la. Joten laitakaas kisa pystyyn tältä päivältä. Tietysti ei sitä aina kaikkea voi muistaa…Vaikka muuten on hyvin onnistunut kisa. Vai joutuuko tässä itse luomaan äänestyksen asiasta?

1 tykkäys

Kai sinäkin sen voit tehdä ja virallinen taho laskee pisteet?

2 tykkäystä

@MoodyBlue hieno viesti kapteenistoa koskevassa ketjussa. Mielipiteitähän nämä ovat. Sinullakin oikeus totta kai omaasi.

3 tykkäystä

En halunnut tukkia Kärppien ketjua. Mikä on tuo Kärppä konsepti?

Tuollahan tarkoitan kaikkia mitä Kärpät omistaa. Mm Qstock yms. Jokinenhan omistaa palan Kärppiä, jos et tätä tiennyt. Myös Rinne on kans ostanut palasen.

Konsepti vai konserni? Tiesin kyllä Jokisen omistavan palan Kärpistä, Kärppä konsepti ei ole tuttu.

1 tykkäys

Tuus ny @peterra kertoon miten tää juttu nyt meni.

Jos kirjoitat “tiettävästi” niin ainakin minulle tuossa särähtää vahva faktan ääni.
Kuitenkin seuraavassa viestissäsi ilmoitat että sinulla ei olekaan mitään tietoa asiasta.:roll_eyes:

Tämä ei ole mikään hyökkäys tai haasto sinua kohtaan, vain ystävällinen huomautus että tarkkana pitää olla mitä tänne naputtelee.:wink:
Tiedät itsekin että sinut haastetaan hyvinkin äkkiä, joten sinulta vaaditaan huomattavasti johdonmukaisempaa kirjoittelua kuin monelta muulta.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ei tästä tämän enempää.:blush:

16 tykkäystä

Ei minkäänlaista ristiriitaa:

Tiettävästi, kun sisältää vahvan uskon ja luulon jo käsitteessä itsessään. I rest my case.

Aika usein törmää viesteihin, jotka alkaa tai sisältää tekstiä:
Sori offtopicista, mutta…
Varmaan väärään ketjuun, mutta…
Tämä menee nyt väärään ketjuun, mutta…

Ja niin edelleen ja niin edelleen… Nyt avoimesti myönnän “nuoleskelevani” @valvojat tahoa, mutta kysymys kuuluu.
Jos aloitat viestin tuohon tapaan tai käytät noita termejä jossain päin viestiäsi, niin eikö silloin olisi oletettavaa, että ollaan väärässä ketjussa?

Jos koet piston sydämessäsi, niin älä huoli. Noin minäkin olen toiminut ja tulen varmaan toimimaan välillä jatkossakin. Mutta koitetaan tsempata ja oppia siirtämään keskustelua oikeisiin alueisiin ihan itse. :+1:

13 tykkäystä

@Oijennus ei mitään järkeä tuossa, kun valvojilla on epälooginen linja asiassa. Kun siellä on sitä liukumaa, kun välillä tulee yhtä ohjetta ja toisinaan toista ohjetta. Esimerkiksi vierasjoukkueiden kohdalla ei ole mitään logiikkaa, kun ei kuulemma aina synny keskustelua ja joskus syntyy. Siellä sallitaan “mielenkiintoiset spekulaatiot” - tosin ei nämäkään ole linjassa.

Minä usein kirjoitan sen vain siksi, että tuntuu nuo valvojat tietävän aina sen, mihin ketjuun se kuuluu. Aina ei osaa itsekään arvioida, mikä olisi oikea ketju tälle. Haaveilun ja huhun raja on esimerkiksi hyvin hämärä.

Paremmin täällä kurinpito toimii kuin Liigalla.
Kun kirjoitat paljon niin niitä hutejakin tulee väkisinkin.
Ihan suoraan sanon että älä lähde tuolle nillityslinjalle ollenkaan, se ei sovi sinulle.
Tämäkään ei ollut vinoilua, joten älä ota tätäkään sellaisena.
Ihan hyvällä tämänkin sinulle naputtelin.:hugs:

@Rebeto67

Mulla on Lajusen Janin 2011 MM-kisojen game worn, ei tosin myynnissä.
On mulle mieleisempi ja oli vielä halvempikin.

1 tykkäys

En ole millään nillityslinjalla. Minä ainoastaan kerron, miten minä aion jatkossakin toimia. Olen antanut samasta asiasta palautetta toistuvasti henkilökunnalle. Kyllä ne linjaukset pitää olla linjassa - sitä vartenhan linjauksia on, että ne helpottavat sekä käyttäjien että muiden toimijoiden hommia. Linjauksia ei ole sen takia, että on linjauksia.

Ja kun se linja ei ole linjassa niin totta kai minä pidän siitä ääntä. Aion jatkossa toimia samalla tavalla ja aion jatkossa antaa samasta asiasta palautetta. Ja se ei ole nillitystä vaan aiheellista palautetta.

2 tykkäystä

Johan lähti nopeasti laukalle hyvällä tarkoittamani viesti, jossa oli vielä kursivoituna ne tärkeimmät kohdat. Mutta tämä tästä, eteenpäin.

5 tykkäystä

Eiköhän tuossa ole “piikkiä” yleisesti. Sen verran hanakasti viestejä siirrellään tai liputetaan.

Jos puuttuu ketjuja, niin perustakaa. Se on helppoa ja mieltä avaavaa. Pointtini oli se, että jos nyt saatana itsekin tiedät olevasi väärässä ketjussa, niin miksi et voi siirtää keskustelua toisen ketjuun joka mielestäsi olisi parempi. Tai perusta uusi ketju.

5 tykkäystä

Jos koet itsesi kaltoin kohdelluksi niin anna mennä vaan, kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja tänne tekstiä.
Ainahan asioita voi ja joskus pitääkin kyseenalaistaa.

Henkilökunnalla taitaa olla kohtuullisen iso urakka seurata joka viestiä ja menikö se nyt varmasti oikeaan ketjuun. Tämän lisäksi niitä valvojan natsoja on käsittääkseni useammalla ihmisellä, joten linjauksia ja näkemyksiäkin on useita.

Koitetaan kaikki olla tarkempia ja helpottaa henkilökunnan taakkaa.

@Oijennus
Hyvä palaute ja sopii ihan kaikille meille.:+1:t2:

4 tykkäystä

No täällä on todella tarkka linja juuri tästä asiasta. Ja minusta se on yksi tämän palstan ehdottomasti suurimpia miinuksia, että linja on liian tarkka. Koska henkilökunta saa samasta asiasta palautetta todella paljon niin käyttäjätasolla voi olla sellaistakin kokemusta, että henkilökunta ei auta ja linjaus ei palvelekaan yhteisöä. Jokaisen linjauksen tulisi palvella yhteisöä.

Otan esimerkin sellaisesta päätöksestä, joka on palvellut keskustelun laatua:

Politiikan eristäminen ainoastaan marginaaliselle porukalle. Se on estänyt poliittiset väännöt muualla foorumilla ja toisaalta valvojat ovat vaatineet erittäin tarkkaa noudattamista asiassa. Se on ollut selkeä ja helppo linja, joka auttaa myös loppukäyttäjiä.

Jotkut aiheet on helppoja ja toiset aiheet on vaikeita. Pääsääntöisesti käyttäjät kirjoittavat väärään ketjuun vahingossa tai tuo retorinen lause “saattaa tulla väärään ketjuun” kirjoitetaan siksi, että halutaan viestiä henkilökunnalle, ettei tuota tehdä tahallaan vaan kirjoittaminen on aktiivista ja pyrkimys on kirjoittaa oikeaan ketjuun. Tuntuu vaan välillä oikeasti ihan naurettavalta hiusten halkomiselta, että esim. jokaiselle asialle, joka saa huonolle tuulelle on jo nyt oma ketjunsa ja sinne siirretään tavaraa ja vastaavasti asioille, jotka saavat hyvälle tuulelle niin niistä harvoin mitään siirretään mihinkään.

Nämä ovat epäloogisuuksia ja mielestäni sellainen asia, jossa on henkilökuntatasolla paljon paikkoja kehittyä - mielestäni kritiikittömyys taas ei aina kerro siitä, kuinka hyvin asiat ovat. Täällä yksi ehdottomista ykkösasioista on myös se, että henkilökuntaa & valvojia saa ylipäätään haastaa ja asioista saa keskustella.

En nyt tiedä onko tuossa ainaisessa ketjujen tekemisessä mitään järkeä. Jos Kärpät heittää pari pelaaja sivuun ja spekuloi tehdäänkö Jussi Jokiselle tilaa, niin eihän tälläinen ole soveliasta.

Itsekin aikoinaan Rautasen ketjussa spekuloin olisko KooKoo mahdollinen seura kun kumppanuutta niiden kans tehty aikaisemminkin. Eihän tälläinen siellä kauaa näkynyt. Mihin tuollainen pitäisi sitten kirjoittaa? Vai luoda jokin uusi ketju “coly spekuloi Rautasen siirrolla KooKooseen”?

5 tykkäystä