Palautetta kanssakeskustelijoille

Oho! Eteenpäin on menty siis. :slight_smile:

Ite en hirveästi seuraa pelien aikana.

Eikös tästä ollut joskus viime vuonna puhetta, että systeemi muuttui sellaiseksi, että kun saa yhdenkin “jäähyn”, niin ei voi nousta enää kolmostasolle. Aiemmin se onnistui sadan päivän nuhteettomuuden jälkeen. Ylläpito voi tarkentaa onko näin?

Eiköhän sinne voi nousta edelleen. Olisiko ollut niin, että automaatio jäi pois. Eli manuaalisesti voidaan nostaa. Lisätietoa löytynee täältä:

Asiasta valittaminen säännöllisin väliajoin tuskin edesauttaa asiaa.

3 tykkäystä

Kyllä jotain on tapahtunut vuoden vaihteessa ja muistaakseni ihan pyytämättä.
Pitkään piilossa ollut politiikkaosio alkoi taas näkymään.:grimacing::grimacing:

Se ei tuo mitään uutta saatika mitään lisäarvoa ketjuun, että mainostaa jotain toista palstaa jossa saattaa löytyä jotain muitakin asioita.

Selvä homma.

1 tykkäys

Tuo se sen verran että toi typerä jossittelu loppuu. Eihän tossa ole mitään järkeä!

1 tykkäys

Miksi jääkiekkopalstalla halutaan mainostaa rikoskeskustelupalstaa? Jos jotain haluaa laittaa niin pistää vaikka “Googlaamalla noi nimet selviää” tms.

Jossittelua jatkuu niin kauan kunnes noi asiat julkaistaan jonkun virallisen lähteen toimesta. Vaikka asiat olisivat avoimesti saatavilla muutenkin.

Ihan vaikka siksi että tuolta Mode-edit: netistä löytyy kaikki oleellinen ja kaikki halukkaat voivat sen sieltä lukea. Mun mielestä typerää täyttää topiikkia sillä että lehterä teki sitä, ja toinen teki tätä ja kolmas haki sieltä ja neljäs täältä. Kun kaikki selviää lukemalla tuolta yhdeltä sivulta. Siksi en näe tuossa kommentissa kun positiivisiä asioita.

Vahvasti olen sitä mieltä että vinkki sivustoon missä näkyy syytettyjen nimet tuo paljonkin lisäarvoa keskusteluun.
Ihmeellistä mielensäpahoittamista julkisesta listata.

7 tykkäystä

@oneandonly se viesti jossa puhuttiin Sveitsin valmentajasta, oli vastaus erääseen aiempaan viestiin, ei sinun viestisi jatkoksi. Viestin oikeassa yläkulmassa näkyy, jos vastaus suoraan johonkin aiempaan viestiin.

@Tartsa ja @Dominik49 tänään on la. Joten laitakaas kisa pystyyn tältä päivältä. Tietysti ei sitä aina kaikkea voi muistaa…Vaikka muuten on hyvin onnistunut kisa. Vai joutuuko tässä itse luomaan äänestyksen asiasta?

1 tykkäys

Kai sinäkin sen voit tehdä ja virallinen taho laskee pisteet?

2 tykkäystä

@MoodyBlue hieno viesti kapteenistoa koskevassa ketjussa. Mielipiteitähän nämä ovat. Sinullakin oikeus totta kai omaasi.

3 tykkäystä

En halunnut tukkia Kärppien ketjua. Mikä on tuo Kärppä konsepti?

Tuollahan tarkoitan kaikkia mitä Kärpät omistaa. Mm Qstock yms. Jokinenhan omistaa palan Kärppiä, jos et tätä tiennyt. Myös Rinne on kans ostanut palasen.

Konsepti vai konserni? Tiesin kyllä Jokisen omistavan palan Kärpistä, Kärppä konsepti ei ole tuttu.

1 tykkäys

Tuus ny @peterra kertoon miten tää juttu nyt meni.

Jos kirjoitat “tiettävästi” niin ainakin minulle tuossa särähtää vahva faktan ääni.
Kuitenkin seuraavassa viestissäsi ilmoitat että sinulla ei olekaan mitään tietoa asiasta.:roll_eyes:

Tämä ei ole mikään hyökkäys tai haasto sinua kohtaan, vain ystävällinen huomautus että tarkkana pitää olla mitä tänne naputtelee.:wink:
Tiedät itsekin että sinut haastetaan hyvinkin äkkiä, joten sinulta vaaditaan huomattavasti johdonmukaisempaa kirjoittelua kuin monelta muulta.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ei tästä tämän enempää.:blush:

16 tykkäystä

Ei minkäänlaista ristiriitaa:

Tiettävästi, kun sisältää vahvan uskon ja luulon jo käsitteessä itsessään. I rest my case.

Aika usein törmää viesteihin, jotka alkaa tai sisältää tekstiä:
Sori offtopicista, mutta…
Varmaan väärään ketjuun, mutta…
Tämä menee nyt väärään ketjuun, mutta…

Ja niin edelleen ja niin edelleen… Nyt avoimesti myönnän “nuoleskelevani” @valvojat tahoa, mutta kysymys kuuluu.
Jos aloitat viestin tuohon tapaan tai käytät noita termejä jossain päin viestiäsi, niin eikö silloin olisi oletettavaa, että ollaan väärässä ketjussa?

Jos koet piston sydämessäsi, niin älä huoli. Noin minäkin olen toiminut ja tulen varmaan toimimaan välillä jatkossakin. Mutta koitetaan tsempata ja oppia siirtämään keskustelua oikeisiin alueisiin ihan itse. :+1:

13 tykkäystä