Palautetta kanssakeskustelijoille

[quote=“Varilasit, post:28, topic:12263”]

Uskoisin myös, ja @Rinne sekä löytyvän se (ne) mitä haetaan.

Turha tägäilla sillä ei näe tällä hetkellä tätä keskustelua @krobbe . Ja kyseessä siis valvoja tiedustelu,
https://tappara.co/c/VIP-aitio :ssa
.
Aina voit tietysti suolata jonkun tehtävään,jos siltä tuntuu,mutta annetaan kertoa ensiksi oma näkemys aiheesta…

Ei ole mestari tasolla @Nuti

Kaikille vaikka henkilö olis mielestäsi hyvä,suosittelen lämpimästi katsomaan kyseisen henkilön luottamustason. Ei pelkästään näille jotka siihen sortuivat Vip-aition puoluella. Keskustelua on käyty hyvässä ja rakentavassa hengessä. Mutta nämä pienet jutu olisi kiva jos korjaisitte @Rixa ja @peterra näköjään myös…

1 tykkäys

Voiko joku kertoa jutun juonen vaikka yksityisviestillä?

1 tykkäys

En mä oikein tiedä mikä pointti tuossa avautumisessa oli, mutta kerrottakoon nyt kuitenkin, että mestarien VIP-aitiossa etsitään täydennystä valvojaporukkaan. Onneksi tarjonta on erinomaista ja imuakin on!

4 tykkäystä

Totesin Raumalaiselle privaatisti yllä olevan. Se oli pointti. Ja blodaus viestissäni.

Kohta tilanne siis, että voidaan Liusjärvi tilata arpakonetta pyörittämään että kuka valitaan? :eyes:

@Varilasit ketjun idea kuitenkin lähtökohtaisesti oli se, että ne, jotka ovat halukkaita ilmoittautuvat itse. Minä rikoin tuota ketjun sääntöä ja ehdotin henkilöitä, joka ei siis ollut ketjun idea eikä valvojien tarkoitus. Mikäli valvojat kokevat, että @rinne tai @raumalainen ovat hyviä tehtävään niin eiköhän heitä joku lähesty. Toki ymmärrän palautteesi, mutta en minä tuota asiaa noin pitkälle ajatellut kuin sinä.

Ketju tosiaan perustettu siihen, että halukkaat voivat itse ilmaista kiinnostuksensa - ja koska valvojat lähtökohtaisesti laittoivat tuon VIP-alueelle niin todennäköisesti valinta tehdään näiden puitteissa ja se on rajaukseksi sinne haluttu. Toki onhan se esim. yllä mainituille kavereille mukava tietää, että joku on heitä suositellut.

2 tykkäystä

Tuo luottamustaso on sitten toisaalta vähän niin ja näin, kun robotti sen osittain määrittelee.

Minulla eivät hermot kestä lasten kanssa toimimista käytännössä lainkaan, ja valitettavasti se ilmenee myös täällä foorumilla. Tulee liian nopeasti reagoitua. Tämä johdosta ei ole koskaan enää mahdollista nousta edes luottamustaso kolmoselle.

Toisaalta, olin aikanaan viitisen vuotta erään mmorpg-pelin (ei WoW) foorumin modena, ja aika hyvin nuo hommat silloin sujuivat.

1 tykkäys

Nyt @Naapuri nukkumaan tai muualle provoamaan. Ei tän illan viesteistäsi oikeen mitään muuta ole tulkittavissa. :roll_eyes:

8 tykkäystä

Oli pakko painaa lippu yhteen kommenttiin.

1 tykkäys

Jep, huomista Komisario Palmua siteeraten: “…ei alkeellisempiakaan käytöstapoja”.

2 tykkäystä

Uskokaa nyt jo ettei se provoa, me ei vaan tykätä siitä koska Ilves. :roll_eyes:

13 tykkäystä

Olen kyllä elämäni aikana huomannut tietynlaisia piirteitä ilveshenkisissä ihmisissä. Naapurin kaveri ei tee tässä poikkeusta.

2 tykkäystä

Mikä näistä oli provoa?

Eihän nykyisin loukkaantuminen enää olekaan määrittävä tekijä pelikieltojen osalta, niin kuin täälläkin on toivottu jo pitkään.
Itse tapaukseen en ota kantaa, kun en sitä ole nähnyt kunnolla.

Ei muistaakseni yhden ottelun pelikiellosta mitään palkan pidätystä tehdä

Vartti vuotta jäljellä. Nyt alkaa jonnittään :wink:

Viimeisin tosin samaa hassuttelua, mitä palstalla on ollut jo pitemmän aikaa.

2 tykkäystä

Viestisi liputus tuskin liittyi sen sisältöön, vaan siihen että se oli oneliner, joka ei sinällään tuonut mitään merkittävää keskusteluun, vaikka se kieltämättä olikin sisällöltään sopiva tuohon keskusteluun.

Jos olisit heti kirjoittanut yhtä seikkaperäisesti ja hyvin kuten keskustelun seuraavassa viestissä, jossa selität tämän oneliner-viestisi merkityksen taustan, niin et 100% varmuudella olisi saanut yhtäkään liputusta.

6 tykkäystä

Äijällä on kyllä kaikki tilastot hallussa. Nostan :tophat:

E: Toivottavasti oot miespuolinen etten vetäny ihan vihkoon :joy:

Huom. viesti siirretty, tarkoitettu käyttäjälle @Raumalainen. t: mode

Haluaisin kiittää nimimerkkiä @naapuri hauskoista, palstan “normaalista” keskustelusta erottuvista viesteistä ja kannustan jatkamaan samalla linjalla. Suorastaan repesin naurusta lukiessani tuon ”Vartti vuotta jäljellä. Nyt alkaa jonnittään” -kommentin, joka kiteytti ja lopetti erittäin hyvin tuon ketjun sisällön. Minulle Tappara-Ilves -vastakkainasettelu on keskeinen osa jääkiekkoseuraamistani ja siihen on aina kuulunut ystävien kesken pieni humoristinen nokittelu ja kuittailu - juuri tähän tyyliin, mitä @naapuri’kin tekee. Mielestäni on tälle palstalle positiivinen asia ja sisältöä rikastuttavaa, että tänne on liittynyt myös keskusteluissa aktiivisia muiden joukkueiden kannattajia. Sen sijaan, että heitä valvottaisiin muita tarkemmin, minusta heille tulisi päin vastoin antaa hieman erivapauksia ja jopa tuomita löysemmin perustein - erityisesti rakkaan vihollisemme Ilveksen kannattajia, joille pieni kuittailu suotakoon anteeksi, kun ovat seuraksemme tänne yhteisöön liittyneet. He tekevät tästä palstasta paljon hauskemman ja myös tietyllä tavalla muistuttavat meitä tapparalaisia siitä, että olemme saaneet viimeiset kuusi vuotta elää seuran historiassa poikkeuksellista aikakautta.

13 tykkäystä

Kiitokset jph:lle tästä kirjoituksesta. On välillä erittäin mukava saada positiivistakin palautetta. En kuitenkaan halua mitää erityiskohtelua kumpaankaan suuntaan, enkä muilta kuin aiemmin mainitsemaltani osin tunnekaan kokeneeni väärää kohtelua ylläpidolta. Tuo yksi kerta kuitenkin vaikuttaa “loppuelämäni” ajan ja siksi jurppii.

1 tykkäys

Sama se on täällä, mikäli hyllytys tuon estää. Nopea kommentti Tapparan maaliin ja hyllylle, ja ei asiaa mestaritasolle ikinä? Onkohan tuo noin?
Jos on niin noita hyllytyksiä voi sitten jakaa liukuhihnalta joka pelissä. Aika reilua.

E: Tosin tämäkin kommentti on kyllä ihan väärässä topicissa. Mutta, jotta ei liputeta, niin kanssakeskustelijoille semmonen ohje, että älkää rikkoko viivesääntöä.

1 tykkäys

Ei ole. Mäkin olen kaivautunut pohjalta takaisin.

1 tykkäys

Olipa mukava otteluseuranta tämän päivän Jukurit pelissä :+1:

Oli aika hulvatonta huumoria, asiaa , hyviä pointteja, pelin kuvaamista, keskustelua ; eikä ketään pelaajia heitelty hyiseen tammerkoskeen tai LeKin bussin alle/penkille. Ainakaan pahasti.

3 tykkäystä