Palautetta kanssakeskustelijoille

Taiten käytettynä kyllä, ja ennen muuta pitkä virke toteuttaa joskus monia lyhyitä virkkeitä syvemmin, jäntevämmin ja tyylikkäämmin itse ajatuksen, eli tässä tapauksessa tarkoituksen kiteyttää moniulotteinen sisältö eheän tiiviiseen ilmaisuun (virkkeeseen) - vaikka jotkut tietysti pitävät enemmän sähkösanomatyylistä, ja lukemisen helppous ja mukavuus ovat toki nekin myös lukutapakysymyksiä.

Mutta tuo oli siis vain vapaasti käytettävä ehdotus; monipuolinen välimerkkien käyttö on hyvä keino, jos haluaa rakentaa pitkiä virkkeitä.

4 tykkäystä

Joo mä olen ainakin “syyllistynyt” monen virkkeen käyttöön. Pahoitteluni…

1 tykkäys

Miksi pahoittelet kun siihen on lupa annettu.

Jatka vain toimivalla linjalla.

Niin no joo, monta kertaa mun lausetekeleen jälkeen, tämä sama keskustelu noussut ilmoille…

1 tykkäys

@kilo @Naapuri

Se olin minä joka oli kännyllä tunaroinut ja nostanut viime kauden rosterin etusivulle. @Rixa ystävällisesti huomautti.

:tuomari:

4 tykkäystä

Juu ja minä olin “epätarkka” otsikkoa lukiessani :slight_smile:

1 tykkäys

Onneksi @kilo siivoaa palstaa kuin Järvinen maalin edustaa ja oli jo työn touhussa ennen kuin edes tajusin virheeni.

Ylläpitäjääkin saa liputtaa - virheitä sattuu!

4 tykkäystä

@vilttiketju pois tällaiset passiivisaggressiiviset viestit. Niistä tulee heti sellainen fiilis, että vedetään joku vastakkainasettelun raja toiseen keskustelijaan. Ikään kuin hyökätään oma mielipide sokeana. Myös “konekiväärikeskustelu”, jossa syljetään useita viestejä pienessä ajassa on ainakin mulle merkki tietynlaisesta terrierimäisestä räksyttämisestä. Historiaa on myös siitä, että viet keskustelua offtopiciin. Elikkäs @vilttiketju kevyemmällä poikkarilla vastedes.

Tämä kommentti julkiseksi sen vuoksi, että viesteistäsi tai kirjoitustyylistäsi on tullut aika paljon palautetta muilta kirjoittajilta.

@ljpp @Naapuri mun viestini alkuosa oli 100 % läppä, jos sen joku joksikin muuksi kuvitteli. Katsoin vain, että väärä ketju ja Naapurin viesti näytti olevan tuorein, niin heitin lekkeriksi.

3 tykkäystä

Ja minä en sitä jatko-osaa ymmärtänyt ennen kuin ljpp kirjoitti oman kertomuksensa tapauksesta :smiley:

Ilves on selvästi valmiina kauteen ja on heti vaanimassa puolustuksemme aukkoja.

3 tykkäystä

Kiitos taas avusta tekniikan kanssa kaikille.

Haluan muistuttaa, että joillekin itsestään selvyydet saattaa olla monelle kuin pimeä metsä ilman lamppua. Eli sellainen rautalanka selvitys on ihan hyvästä välillä.

8 tykkäystä

Ylläpitäjällä on joskus viitseliäisyys koetuksella, koska hänellä on duunissa 2500 asiakasta joita tukea. Päälle vielä koko suku ja osa kavereista.

Mutta tällaiset kannattaa ja pitää aina käydä julkisena, koska siitä voi oppia joku muukin. Siksi hintalappu yv työlle :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Silläkin uhalla, että tämä liputetaan tms. niin on tällä kerralla * pakko * olla 100% samaa mieltä JA saada sanoa se. Kiitos palstakumppaneille avusta.

3 tykkäystä

Mä varmuuden vuoksi liputtelin tossa niitä viestejä että väärä ketju :). Aloin meinaan ihmetteleen että mitä halvattua tyypit jauhaa (epähuomiossa varmaankin) viime kauden ketjussa :D.

Näitä sattuu itse jos kullekkin, onneksi tää palsta on niin joustava että korjaamiseen ei mene miljoonaa vuotta ja osaava henkilökunta vikkelästi hoitaa asian.

2 tykkäystä

Palaute muilta keskustelijoita lienee tämän keskustelupalstan perimmäisiä tarkoituksia. Jos puhutaan Tapparan rosterista ja siellä olevista tai sinne matkalla olevista pelaajista, ei ehkä sittenkään olla ihan off-topic. Joonas Järvinen joka tapauksessa kova hankinta. Eiköhän ne muutkin pakit paikkansa löydä kevääseen mennessä👍

Tälläsistä pitäs melki antaa banaania. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Juu perhanan Krobbe kun ehti tuohon jatkamaan…

2 tykkäystä

Miten niin?
@krobbe ei ole rajoittanut sanojen pituutta mitenkään.:grin:
Nyt vaan pasahti tuollainen sana mieleen.

4 tykkäystä

Banaanistahan tuossa oli puhetta, eikä bannista…

3 tykkäystä

En tarvi banaaneita tähän hätään kun meillä on jo banaaneja.

Jos @Treppu mulle tarjoaa banaanin Tapparan fanimatkalla niin ei se syömättä jää.

3 tykkäystä