Palautetta kanssakeskustelijoille

SaiPa-tekstissä on yksi typo, joka iskee minuun:

Mainittakoon, että eräs toinen lempparitypo on @TTman’in kuvaelma Mikkolan taidoista:

(Kolonia) #2467

Itsekin kiinnitin tuohon Mikkolan vähäeleisen järkähtämättömään ja ikäisekseen aika kypsään kirkolliseen peliin huomiota jo keväällä, mutta useimpia se ei tuntunut silloin juuri hetkauttavan. Ehkä oli jo niin totuttu tähänkin vahvaan resurssiin joukkueessa, ettei paljoa jaksettu edes innostua. Alkaneella kaudella joudutaan sitten pärjäämään toisenlaisin rakentein, ellei pakistosta löydy uutta kirkollisemman roolin taitajaa.

Erinomaisen osuva huomio ja luonnehdinta pelaajasta joka tapauksessa.

@Kilo laittoi median kausiennakot ketjuun erittäin havainnollistavan listauksen. Näitä lisää! :slight_smile:

Minä haluan kiittää @Tartsa a tilastoista fantasiadraft- ketjussa. Meinaavat vaan hukkua Team teinein sinänsä hauskoihin mailanmittauksiin.

@coly tais viesti Palolasta karata väärään kertjuun?

Näin teki… Tajusin itsekin. :smiley:

Tämä nyt on siinä ja tässä että olisko voinu jatkaa ihan alkuperäsessäkin ketjussa, mutta menkööt nyt tänne.

Saisko tämmösiin heittoihin jotain “lähdettä”? Eli siis tiedätkö että Krisse on aidosti tuota mieltä koska olet esim. keskustellut hänen kanssaan tai kullut hänen puhuvan asiasta, vai uskotko että Krisse varmasti on tuota mieltä ihan aidostikin? Vai? Enkä nyt tarkota että pitäis esim. henkilökohtaisia suhteita tai muuta ruveta sen enempää valottamaan, kunhan viestissä olis edes jotain perusteluja.

Tuommoisenaan tuo viesti ei kerro oikeastaan mitään, jää vain epselväks että onko tuossa jotain faktaa takana vai onko se ihan vain heitto.

Ymmärrän, että kaikkia viestejäni ei kukaan muista, mutta joku saattaa muistaa, että minulla on Krissen kanssa jonkin verran historiaa. En rupea sen enempää avaamaan.

Ei ollut siis minun arvailujani tuo kommentti.

(mikko) #2474

Näin se toimii. Hienoa. Tykkään siitä kuinka vieraskannattajat täällä osaavat olla fiksusti ja ovat kiekon, ei riidan kannalla.

Välillä tulee kuittia, kuten pitääkin, mutta kun sen pitää hyvän maun rajoissa niin se vain piristää. Se pitäisi myös tapparalaisten muistaa.

Välillä onnistuu ja välillä sitten taas lipsuu.
Tänään onnistui enkä letkauttanut mitään tuohon lainaamasi tekstiin, vaikka ihan vähän teki mieli.

(mikko) #2476

Tunteella tässä mennään, joten tiedän mitä tarkoitat. Olen “kumittanut” varmaan noin sata “varmasti liputettua” viestiä tästä kentästä. Niillä olisin todennäköisesti saanut aikaan vain pahaa mieltä ja väittelyä, joten hyvä niin. Harkinta kannattaa aina, vaikka kuinka v-tuttaa.

@peterra

En millään tapaa kytännyt sinua tänään, mutta otit vähän itseesi.

Pahoitteluni, että lainasin sinun viestiä.

Kävin lukemassa muutaman kommentin otteluseurannasta. Aika mussukoita olette. :slight_smile:

Suosittelen pientä relaamista.

Mulle ihan ok. Ei huolta.

Ei koskenut sinua tuo kommentti. Kuulut ns. maltilliseen porukkaan. :slight_smile:

Eka sitä odottaa muutaman kuukauden, että pelit alkais. Sitten kun ne alkaa, ja niitä seuraa otteluseurannassa, niin alkaa odottaa jo kevättä, jotta tämä maailmantuska loppuisi.

@krobbe , @Tapparaforever , @7-Zack , @KnutKarski ja muut sanasepot.

Olihan niin että tuohon ketjuun sai järjettömän pitkät virkkeet jakaa useammaksi, eikä ole pakko ahtaa kaikkea samaan lauseeseen?

Joo, siitä käytiin jossain aika alussa keskustelua, ja todettiin että saa jakaa, eikä mielestäni lauseiden ylärajaa ole asetettu.
Toki tavallaan, omana mielipiteenä, optimaalinen ja otsikon mukainen periaate olisi pysyä yhdessä lauseessa. Josta itse olen pitänyt kiinni.
Tuossa viimeisimmässä kohdassa olisi kyllä ollut haasteita pysyä yhdessä sanassa, sellainen sanahirviö oli kyseessä :open_mouth:

Ehdotan että @krobbe ketjun avaajana kertoo miten mennään.

Joo kertoi ylempänä, että saa jakaa lauseisiin. Katsotaan onko edelleen sama linja.