Palautetta kanssakeskustelijoille

Minä haluan kiittää @Tartsa a tilastoista fantasiadraft- ketjussa. Meinaavat vaan hukkua Team teinein sinänsä hauskoihin mailanmittauksiin.

5 tykkäystä

@coly tais viesti Palolasta karata väärään kertjuun?

Näin teki… Tajusin itsekin. :smiley:

1 tykkäys

Tämä nyt on siinä ja tässä että olisko voinu jatkaa ihan alkuperäsessäkin ketjussa, mutta menkööt nyt tänne.

Saisko tämmösiin heittoihin jotain “lähdettä”? Eli siis tiedätkö että Krisse on aidosti tuota mieltä koska olet esim. keskustellut hänen kanssaan tai kullut hänen puhuvan asiasta, vai uskotko että Krisse varmasti on tuota mieltä ihan aidostikin? Vai? Enkä nyt tarkota että pitäis esim. henkilökohtaisia suhteita tai muuta ruveta sen enempää valottamaan, kunhan viestissä olis edes jotain perusteluja.

Tuommoisenaan tuo viesti ei kerro oikeastaan mitään, jää vain epselväks että onko tuossa jotain faktaa takana vai onko se ihan vain heitto.

Ymmärrän, että kaikkia viestejäni ei kukaan muista, mutta joku saattaa muistaa, että minulla on Krissen kanssa jonkin verran historiaa. En rupea sen enempää avaamaan.

Ei ollut siis minun arvailujani tuo kommentti.

6 tykkäystä

Näin se toimii. Hienoa. Tykkään siitä kuinka vieraskannattajat täällä osaavat olla fiksusti ja ovat kiekon, ei riidan kannalla.

Välillä tulee kuittia, kuten pitääkin, mutta kun sen pitää hyvän maun rajoissa niin se vain piristää. Se pitäisi myös tapparalaisten muistaa.

5 tykkäystä

Välillä onnistuu ja välillä sitten taas lipsuu.
Tänään onnistui enkä letkauttanut mitään tuohon lainaamasi tekstiin, vaikka ihan vähän teki mieli.

Tunteella tässä mennään, joten tiedän mitä tarkoitat. Olen “kumittanut” varmaan noin sata “varmasti liputettua” viestiä tästä kentästä. Niillä olisin todennäköisesti saanut aikaan vain pahaa mieltä ja väittelyä, joten hyvä niin. Harkinta kannattaa aina, vaikka kuinka v-tuttaa.

2 tykkäystä

@peterra

En millään tapaa kytännyt sinua tänään, mutta otit vähän itseesi.

Pahoitteluni, että lainasin sinun viestiä.

Kävin lukemassa muutaman kommentin otteluseurannasta. Aika mussukoita olette. :slight_smile:

Suosittelen pientä relaamista.

2 tykkäystä

Mulle ihan ok. Ei huolta.

Ei koskenut sinua tuo kommentti. Kuulut ns. maltilliseen porukkaan. :slight_smile:

1 tykkäys

Eka sitä odottaa muutaman kuukauden, että pelit alkais. Sitten kun ne alkaa, ja niitä seuraa otteluseurannassa, niin alkaa odottaa jo kevättä, jotta tämä maailmantuska loppuisi.

1 tykkäys

@krobbe , @Tapparaforever , @7-Zack , @KnutKarski ja muut sanasepot.

Olihan niin että tuohon ketjuun sai järjettömän pitkät virkkeet jakaa useammaksi, eikä ole pakko ahtaa kaikkea samaan lauseeseen?

Joo, siitä käytiin jossain aika alussa keskustelua, ja todettiin että saa jakaa, eikä mielestäni lauseiden ylärajaa ole asetettu.
Toki tavallaan, omana mielipiteenä, optimaalinen ja otsikon mukainen periaate olisi pysyä yhdessä lauseessa. Josta itse olen pitänyt kiinni.
Tuossa viimeisimmässä kohdassa olisi kyllä ollut haasteita pysyä yhdessä sanassa, sellainen sanahirviö oli kyseessä :open_mouth:

1 tykkäys

Ehdotan että @krobbe ketjun avaajana kertoo miten mennään.

Joo kertoi ylempänä, että saa jakaa lauseisiin. Katsotaan onko edelleen sama linja.

1 tykkäys

Kiitetäänpä taas @Raumalainen työtä noitten päivittäisten junnutilastojen tuomisessa. Upeeta työtä ja tosi selkeät tilastot. :+1:

7 tykkäystä

Toivoisin, että keskityttäisiin tiukasti asioihin.

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, huoleen ja mielipiteen julkiseen esittämiseen. Toivoisin, ettei lähdetä näihin henkilöhyökkäyksiin, koska kuitenkin kaikilla on yhteinen huoli suosikkijoukkueesta.

Tässä on ollut viikonloppuna paljon tunnetta ja on esitetty pelistä mielipiteitä suuntaan ja toiseen. @Acetho on kirjoittanut kriittissävytteisesti, mutta huomiot pelistä ovat oikean suuntaisia.

On hyvä, että täällä moderaattorit antaa noissa otteluseurannoissa vähän siimaa ja siellä käydään välillä vähän isommalla kierroksella.

Pelistä ei ole yhtä oikeaa mielipidettä ja tärkeintä on se, että keskustelua syntyy. Luulen, että joukkuekin käy tällaista samanlaista kehityskeskustelua kuin me täällä käydään. Urheiluun sisältyy vahvasti tavoitteellinen voittaminen.

Käytetään pelipaikat hyvin: kun on paikka antaa posia, käytetään se. Kun on paikka antaa rakentavaa palautetta, käytetään se.

Turha lähteä nimimerkkejä kiusaamaan aikaisemman trendin puitteissa. Tässä fanittamisessa kuitenkaan tärkeintä ei ole se, kuka saa sen viimeisen sanan. Kaikki on täällä (paitsi vieraat) kuitenkin sen takia, että halutaan tukea tappion hetkellä. Halutaan jakaa omia kokemuksia ja näkemyksiä.

Mielipiteitä vastaan voi hyökätä argumentein ja ne voivat olla kovassakin riidassa. Jätetään kuitenkin sellainen turha pois, joka kohdistuu ainoastaan henkilöön.

Tämä siis oma mielipide :slight_smile:

2 tykkäystä

Näin juuri! Jatketaan.

2 tykkäystä