Mitenkään ottamatta kantaa muuten, mutta tuo koko keskustelu kuuluu tähän ketjuun tuolta toisesta ketjusta. Ai niin ainahan minä otan kantaa
Kun seuraavan kerran tunnet tulleesi kaltoin kohdelluksi niin annan vinkin…
Joskus se paska vaan on nieltävä mukisematta eikä kannata pamauttaa vastapalloon vaikka mieli tekisin. Aina välillä kannattaa vilkaista tuonne vasemman yläkulman tienoille ja muistella missä ollaan.
Loistava sisääntulo.
@Anonyme_3
Lueskelin tuota Puistolan huhu-ketjua ja pisti tällainen kommentti silmään. Kiinnostaa kovasti mihin perustat että Pelicans olisi saanut Kaskesta 1-2 miljoonaa euroa?
Kaskella olisi ollut vielä vuosi sopimusta jäljellä Pelicansiin, kuulostaa kohtalaisen suurelta rahasummalta jos mies käy 1 kauden pelaamassa ja sen kauden jälkeisestä vuoden sopparin purusta liigassa maksettaisiin 1-2 miljoonaa euroa.
Pelicans ei saanut euroakaan sopparin purusta.
Näin vähän epäilenkin, jos toinen on sitä mieltä että sai 1-2 miljoonaa niin halusin antaa mahdollisuuden selittää mihin tietonsa perustaa.
@Naapuri : menosi täällä näyttää lähes yhtä raskaalta kuin kivireen vetäminen - ihan kuin itse ilveksen ja Dostalin meno tiukassa paikassa. Häviämisen kulttuuri luulisi kasvattaneen, mutta ehkä kyse on myös voittamiskulttuurin puutteesta.
En katsonut kaltoin kohdelluksi, vaan sen heiton otin vastaan huumorilla ja huumorilla vastasinkin, niin kuin hymiöstä saattoi päätelläkin. Vaikka ollaan Tapparan logon alla olevalla palstalla, niin ei kannata ihan tosikkona näihin kirjoituksiini suhtautua.
Kiitos palautteesta. Ikävää jos koet kirjoitteluni noin. Onneksi olen monelta tapparalaiselta saanut positiivistakin palautetta ja runsaasti tykkäämisiäkin.
Tottakai saat tällä palstalla tykkäyksiä, eiköhän kaikki saa. Ei se sitä tosiasiaa poista, että vaikka 20% viesteistä olis tosi hyviä (niitä kehujen arvosia), 60% ihan ok, ni se viiminen 20% voi olla tosi ärsyttävää suurimman osan mielestä. Mua ei itteä ärsytä vaikka ipalaiset kuittailee Tapparasta, mutta ymmärrän niitä, joita tällä palstalla ärsyttää. Kyllä sää kirjottaa osaat, sitä tuskin kukaan kiistää, mutta mitä lähempänä Ilves on Tapparaa sarjataulukossa, sitä varovaisemmin tällä foorumilla kannattaa tietyn sisältöisiä viestejä kirjotella. Säästä ne viestit ipafoorumille.
Mua vituttaa ylivoimaisesti eniten omiin muroihin kuseskelijat koskien junnu mm:iä. Toivotaan oikein epäonnistumista kun oma suosikki ei ole mukana, tai siksi että entinen naapuri on valmentamassa. Onneksi pahin itku lienee vaiennut. Välillä tää palsta on yks saatanan itkupillien kokoontumisajot. Kasvattajaa rintakarvat ja edes pienimuotoinen toleranssi.
Missä on toivottu epäonnistumisia?
Turha noita viestejä on sinne säästää, koska eivät aiheuta siellä mitään keskustelua. En tosiaankaan ymmärrä, että jos täällä joku heittää esimerkiksi Dostalista tuollaisen herjan, niin siihen ei saisi ihan ystävällisesti vastata hieman “kieli poskessa”. Minusta vaan tuollainen hassuttelu on juurikin sitä “perinteistä tamperelaista kiekkokulttuuria” jonka toivon jatkuvan molemmin päin.
Mietin tässä, että onko nyt syntynyt sellainen sukupolvi tapparalaisia, jotka ovat tottuneet Tapparan ylivaltaan “koko ikänsä” ja nyt kun pitkästä aikaa Ilves vähän pystyy haastamaan, niin se aiheuttaa ahdistusta?
Niin, olen myös tykännyt kirjoituksistasi mutta se tyyli että kirjoitetaan pääosin asiaa mutta naljaillaan aina tilaisuuden tullen Tapparasta, ei täysin istu tänne TAPPARAlaisten palstalle. Täällä kun antaa Tapparalle kuraa niskaan suorasti tai epäsuorasti, arvaan että sen saa isosti korkojen kera takaisin.
Ei kai kukaan toivo maajoukkueessa epäonnistumisia suomalaisille, mutta olen huomannut (aiheesta) että esim Maccellia on otteluseurannassa arvosteltu; eilenkin aikas huonoa peliä siihen nähden mitä Liigassa (kuulemma) esittänyt. Herra ei oikein nyt istu tuohon hyökkäyssapluunaan jarrutuksineen ja kiekonhautomisineen.
Toki saa ja pitääkin saada. En sitä edes koe pahaksi.
Mutta jos puhutaan esimerkiksi tuosta Dostal kirjoituksesta, niin jos vastattava viesti oli leikkimielinen, niin vastaukseni sopi sen kanssa hyvin yhteen. Jos se taas oli v-tuilua, niin se oli niin lapsellinen, että sietikin saada tuollaisen hassuttelun vastaukseksi.
No ainakin on syntynyt melkoisen katkera sukupolvi Ilveksen kannattajia. Tämä ikävä kyllä paistaa kaikesta läpi. Onhan se tietysti ollut varmasti sietämätöntä seurata Tapparan menestystä.
Itse Tapparan rämpimiset seuranneena voin todeta että vaikka koville ottaa niin aina voi sentään säilyttää jonkinlaisen tyylin tekemisissään.
Tappara menee näköjään tunteisiin.
Niin kuin Ilveskin, kuten täällä on nähty. Ja niin pitääkin, koska kiekkoilun pitää mennä tunteisiin, mutta tehdään se tosiaankin tyylillä.
Tapparalainen tyyli ja ilvesläinen tyyli on kaksi eri asiaa.
Toiset potkii maassa makaavaa hereille, kun taas maassa makavaa vain räksyttää.
Voisitko kuvailla eroavaisuuksia? Omasta mielestäni hyvän käytöksen kriteerit ovat yhteneviä molemmille.
Kumpi sitten tyylittömämpää, maassa makaavan potkiminen, vai räksyttäminen?
“Maassa makaavan potkiminen hereille” on mielestäni eri asia kuin “maassa makaavan potkiminen”.
Kun olen vieraissa kyläilemässä, niin muistan aina sulkea vessan pöntön kannen. Kotona voin jättää kannen auki.