Palautetta kanssakeskustelijoille

Villi veikkaus että seuranta jutut seurantaan :smiley:

2 tykkäystä

@Hakkuri (kiekkoilijoiden ravintokeskustelu)

Jos vastaat minulle, miten minun pitäisi ymmärtää, että vastaatkin yleisesti kaikille?

Jos kysyt jotain ja sinulle vastataan, miksi moinen marttyyrius? Kukaan ei ole kieltänyt ketään kommentoimasta mihinkään, kuten hyvin tiedät. En ole koskaan ymmärtänyt mitä uhriutumisella yritetään saada aikaan silloin, kun oma argumentaatio loppuu.

Sinulla varmasti on hyvä pointti, mutta ainakin minulle sinun viestisi oli välillä epäloogisia ja vaikeaselkoisia. Epäilit ettei palautuminen ole tärkeää, koska joku on joskus nähty kaljallaa ja samalla myös, ettei BB puhu totta. Näistä logiikoista kuulisin mielelläni lisää.

9 tykkäystä

Mää en haluais tämmösiäkään viestejä kauheesti lukea. Jos joku on eri mieltä asiasta ja kertoo sen, ni ei siitä tämmösä marttyyri-vaihdetta tarvi laittaa silmään.

Ps. sori, että puutun keskusteluun, mihin en oo millään tavalla osallinen, mutta kuhan nyt sanon ku ärsyttää noin yliampuva marttyyrius.

18 tykkäystä

Jos palstalla on kiekkokorttien keräilijöitä, niin voisi olla mielenkiintoinen ketju.

2 tykkäystä

No eikös tuollaisenkin ketjun voi jokainen perustaa, jos kokee tarpeelliseksi?
Ketju pystyyn rohkeasti ja keräilijät sen kyllä löytävät.

1 tykkäys

@Ranari @Oijennus:

5 tykkäystä

Miten voit muistaa kaikki ketjut noin nopeasti?

Pitäisi perustaa ketju: Onko meillä sopivaa ketjua? Vai joko on tällainen ketju?

5 tykkäystä

Ihan itse olin sen jääkiekkoaiheisten pienten kysymysten ketjusta omaksi ketjukseen erottanut niin täytyihän se muistaa. :slight_smile:

4 tykkäystä

Ei niitä tarvi muistaa. Palstalta löytyy sitä varten hakutoiminto.

3 tykkäystä

Discoursen haku on kova sana. Toimii kuin junan vessa verraten moneen muuhun internetin hakumoottoriin. Mutta kyllä minusta silti #yhteiso-alueelle sopisi joku “Ketju hukassa!” -ketju, jos joku haluaa joskus sellaisen perustaa.

4 tykkäystä

Ei se toimi mielestäni, jos ei osaa hakea oikeilla sanoilla ja siksi tuo ehdotus, että löytyykö tällainen ketju ei välttämättä olisi pahaksi. Tai ei siitä ainakaan haittaa olisi.

@Virvelia_kainaloon on näköjään nyt vuoden alusta päättänyt olla mallioppilas. Hyvä homma. :joy:

3 tykkäystä

Liigan kuukauden pelaaja -ketju lähtee ihan just lapasesta.

Ei se lähde lapasesta, kun ei lähde mukaan kaikkeen sen enempää… :wink:

1 tykkäys

Taitavia täkyjä on kyllä, todella taitavia. Ei edes välttämättä tietäisi, jos ei näitä olisi nähty niin monta kertaa aiemmin.

Tägätään @Naapuri reiluuden vuoksi.

Kiitos, että pääsen osalliseksi :slight_smile: Kuten sanoin, niin Sulak oli mielestäni hyvä valinta riippumatta pelaajien taustoista. Muuhunhan en ottanut isommin kantaakaan, koska ei ole olennaista.

Kyllä otit. Mutta ei ollut tällä kertaa paha.

1 tykkäys

En isommin :wink: koska, kuten siellä sanoinkin, niin voittajan lisäksi ei noilla sijoituksilla ole mitään merkitystä.

1 tykkäys

Karjalainen tekee enemmän pisteitä, koska on hyökkääjä, lisäksi tekee pisteet ylivoimalla ja kaupan päälle sillä oli vain +3. Harmi ettei ole lapioinut kaikkia maaleja tyhjiin niin kuin vielä pari kautta takaperin; siinä olisi ollut vielä mukava tikari heitettäväksi. Sitä paitsi Karjalainen skippasi aina vaikeat Kookoo- ja Ilves-pelit, niissä olisi saletisti ollut nollilla.

@Oijennus

Nyt täytyy sanoo että jätkällä on kyllä ihan joka asiaan ja ketjuun se oikee mielipide. Palstan besserwisser. Mut tollanen sää oot ollu aina niin kauan kun palstalla olet ollut. Toi Haula hommakin, tuut päättään mikä musta on outoo ja mikä ei.

4 tykkäystä

Tähän ketjuun on aina hyvä kirjoittaa, kun tulee paha mieli.
Olen tämän itse tehnyt ja todennut.

Olisihan se vähän ikävä tänne kirjoitella, jos ei olisi omia mielipiteitä. Onko ne oikeita? Minusta ne on.

Ja mitä tulee tuohon Haulan perheen traagiseen tapahtumaan, niin mielestäni jokainen perhe saa käsitellä asiat sillä tapaa kuin heistä parhaalta tuntuu. Ei siinä mitään outoa ole. Tämä on minun mielipide ja turha sitä on tässä ketjussa perata tämän enempää.

Ps. Siellä on sellainen yksityisviesti nappula myös. Hyvin toiminnallinen nappula selvittää keskinäiset erimielisyydet, jos siltä tuntuu. Koettu myös tuo ja hyväksi todettu.

E. @peterra hiljaa.

5 tykkäystä