Palautetta kanssakeskustelijoille

En oo havainnut, olin hallissa. Olinko minä hiljentynyt?

1 tykkäys

Olit ja hyvä niin…

2 tykkäystä

Onks tää joku Jasu-juttu? Massi oli tänään parempi.

Ei. Enkä nyt oikeasti sinua tarkoittanut.

E: Ja Massin potentiaalista olen jo aikoja sitten kirjoittanut.

@gatecrasher ia ei ole hetkeen näkynyt.

1 tykkäys

No ei osunut vieläkään, eikä varmaan ole tämän enempää tarvetta lähteä arvuuttelemaan.

3 tykkäystä

Veli @S.T minulla on varmaan oikeus ilmaista mielipiteeni asiasta ja määritellä se, mitä minä haluaisin tällä foorumilla lukea. Se, allekirjoittavatko muut sen ja toimivatko näin on ihan toinen asia ja se on jokaisen oma ratkaisu. Minulla on oikeus esittää mielipiteeni ja sinulla on oikeus olla asiasta eri mieltä.

Miten tämä liittyy minun statukseeni? Kun sinua selvästi statukseni kiinnostaa niin sanon sinulle, että olen samalla statuksella liikkeellä kuin sinäkin. Ja tiedoksesi: on lapsellista hyökätä henkilöä ja hänen statustaan vastaan silloin, kun olet ainoastaan asiasta eri mieltä.

ei ole. Jos jokainen alkaa ilmaisemaan mitä haluaa foorumilla lukea, niin menee huutoäänestykseksi. Ainoastaan ylläpitäjällä ja hänen valtuutamilla moderaattoreilla on oikeus linjata keskustelun sisältöä.

Olet tänään foorumilla liikkunut “palstapoliisin” ominaisuudessa määrittelemässä keskustelua ja jakamassa ohjeita miten selvitetään huhujan uskottavuus. Ajettelin, että onko sinut ylennetty moderaattoriksi?

4 tykkäystä

Otetaanpas tästä sen verran kiinni, että kysytään @henkilökunta paikalle. Olen ymmärtänyt heidän liputussysteemistään, että nimenomaan tarkoitus olisi, että yhteisö määrittää keskustelua myös itse.

Aah - tää juttu. Muistelinkin tätä jo aiemmin. En aio ottaa tähän kantaa, koska tämä keskustelu on käyty 100x. Minähän olen ylimielinen, siitähän tämä oli kiinni. :stuck_out_tongue: Rehellisyyden nimissä, en jaksa käydä edes tätä keskustelua.

Ei - itse asiassa näihin tilanteisiin ajaudutaan ihan toistuvasti ihan samojen käyttäjien kanssa. :smiley: Kun se naama ja tyyli ei miellytä niin se ei vaan miellytä. Olisi ihan ajanhukkaa tuijotella peiliä, koska ei se mitään muuttaisi. Lainaan omalla kohdallani Mari Kiviniemeä ja sanon: Jos tää on se, mitä tällä naamalla saa niin siihen on tyytyminen ja sen kanssa on elettävä.

Ehkä kumminkin tietynlainen peiliin katsomisen paikka olisi, koska melko usein ajaudut näihin samoihin tilanteisiin eri käyttäjien kanssa.

E. Ai me vastaillaan näin.

Vastaan tähän, että asia selvä. En lähde tämän enempää tähän keskusteluun.

3 tykkäystä

Mä en näe tuota @peterra’n viestiä itsemoderointina vaan yleisluontoisena pyyntönä. Jos se olisi suunnattu suoraan jotain yksittäistä viestiä tai kirjoittajaa kohtaan, silloin sen voisi itsemoderoinniksi tulkita. Nyt se oli yleisluontoinen pyyntö. Se ei tietenkään sido ketään millään tapaa. Jos olette eri mieltä kuin @peterra, jatkakaa kuin muutenkin. Säännöt sallivat Ilveksen asioiden ruotimisen julmankin pilkanteon kautta -
kunhan jätetään kusiviiksinimittelyt ja muut sellaiset typeryydet sikseen.

5 tykkäystä

Minä kun olen elänyt täällä siinä lapsenuskossa, että tämä on keskustelupalsta jolla sallitaan mielipiteet? Onko sitten niin, että kaikkien mielipiteet eivät ole oikeanlaisia mielipiteitä, siltä vaikuttaa välillä.

Uskaltaako täällä kertoa eriävän mielipiteen ja jopa kertoa asiallisesti omansa jopa mielestään asiallisilla vaihtoehtoisilla toimintamalleilla höystettynä ilman atakkia?

14 tykkäystä

Pääsääntöisesti tämä toimii juuri näin. Ei kuitenkaan yleistetä, koska kyseessä on sikäli varsin tuttu ilmiö ja kupla. Täällä on käyttäjiä, joille on erittäin tärkeää haastaa juuri minut ja mieluummin haastetaan persoonani kuin se, mitä sanon. Kyseessä ei ole laajamittainen ilmiö ja kyseessä ovat pitkälti samat käyttäjät ja en varmasti ole asiaan syytön - sikäli, että kuten sanottu tilannehan toistuu säännöllisin väliajoin samojen nimimerkkien toimesta.

Haastaisinkin mieluummin toiset ennemmin haastamaan sen, mitä viestissäni lukee kuin sen, millainen ihminen minä olen. Tämä on muutamalle yksilölle liikaa pyydetty, mutta ei nosteta tästä taas myrskyä vesilasissa. Minä kyllä kestän sen ja olen peräti siihen tottunut :stuck_out_tongue: Tämä tosiaan toistuu riittävän usein siihen, että en siitä enää yöuniani menetä. =)

1 tykkäys

Ei arvostella persoonia. Sitähän toivoit? Miten sinä nyt haluat, että jatketaan?

Ja rivien välistä osaa kyllä helposti lukea ketä tarkoitat.

1 tykkäys

Ystävä @Oijennus - muuta foorumia kyllästyttää lukea sananvaihtoamme tässä ketjussa. Siirrytään yksityisviesteihin tai vaietaan, mutta minä en maininnut ketään nimeltä.

Jatkakaa vaan. Mulla on popparit jo mikrossa. Hyvää viihdettä peliä odotellessa.

10 tykkäystä

En jaksa. Ei ole olutta ja omaa päätään ei viitsi samaan mäntyyn lyödä montaa kertaa, ainakaan selvinpäin.

5 tykkäystä

@peterra:n viestissä Ilves-ketjussa oli suorat viitteet minun kahteen edelliseen postaukseen samassa säikeessä, joten ei ollut epäselvää ketä siinä haluttiin “tukistaa”.

Mä tavaan ja tavaan vaikka kuinka, mutta tuollaista tulkintaa en vain kerta kaikkiaan pysty tekemään @peterra’n viestistä. Kummatkin viestisi ovat sitä paitsi minusta täysin asiallisia ja aiheen mukaisia nostoja.

Ei mulle viime päiviltä tule mieleen kuin yksi viesti, jossa on tarpeetonta naureskelua Ipalle:

Tuossa ketjussa menettelee. Muuten liputtaisin. :slight_smile:

3 tykkäystä

Mä en tiedä mistä tässä riideltiin, mutta jatkakaa ihmeessä. Oikeinkin viihteellistä sisältöä.

8 tykkäystä