Menee kyllä jo väärinkäsitysten summaksi koko juttu, mutta en ole edes ollut tuosta viestistä tietoinen, jonka @rizka linkkasi tuohon ja oma viestini ei liittynyt mitenkään siihen. Minun ei myöskään ollut tarkoitus tukistaa @S.T. Jos tuon tulkinnan tuosta tekee niin tulkinta on ainakin minun puoleltani yksiselitteisen väärä, koska oma kommenttini Ilvekseen liittyen ei liittynyt vaan yksinkertaisesti mitenkään tuohon S.T:n viestiin. Piste.
Ja minä en edes olettanut että liittyisi. Se oli kevennykseksi ja itsekritiikiksi tarkoitettu.
Käyttäkää UGH-ilmaisua. Se lopettaa jappasun ku sukupuoliklinikka kupan Töölöstä.
Alle pistin nämä Peterran viittaukset. Ensimmäisessä Peterra viittaa suoraan minun boldaamalla otsikolla. Toisessa esimerkissä puhutaan tästä viikosta ja visiosta. Ei ole vaikea selvittää kenen viestiin viitataan, kun keskustelua ei tällä viikolla ole juuri käyty. Ehkä taikalasini ovat sitten huurussa ja näen harhoja tai luen eri foorumia.
Niin siis katsoin jakamasi linkit ja kommenttisi asiasta - kuuntelin Radio Funilta Heikkilän haastattelun. Ja tällä perusteella olet sitä mieltä, että halusin tukistaa juuri sinua kommentillani?
Älä nyt rupea rakentamaan olkiukkoa. Tulit kertomaan Ilveksen ketjuun minkälaista keskustelua haluat lukea ja viittasit tekstissäsi minun kahteen linkitykseen. Minä tulkitsin tekstisi moderoiniksi (tukistaminen), joka on @rizka:n toimesta todettu vääräksi tulkinnaksi.
En minä kyllä tuosta jälkimmäisestä kommentista saa mitenkään @S.T suunnattua, vallankin kun @S.T postauksen perässä on pari kommenttia (@Anselmo & @Jarkki) mitkä on sisällöltään enemmän tuohon “kritiikkiä kritiikin vuoksi” -kritiikkiin osuvaa.
Se, onko sillä nyt oikeasti mitään väliä onkin ihan eri juttu.
@peterra @S.T Valtavirrasta poiketen täällä nimenomaan toivotaan aktiivijäseniltä jatkuvaa dialogia siitä mihin suuntaan hommaa kehitetään. Se toki pitäisi tapahtua näissä meta-ketjuissa tai vaikka VIP-alueella, eikä sisältöketjussa.
Taustalla toki vaikuttaa @henkilökunta politrukin valistunut itsevaltius, mutta kaikki ajatukset kuunnellaan, debatoidaan ja käsitellään.
Pitää varmaan ottaa tavaks kehua aina erikseen kun @miolta kirjottaa jotain, jos ei nyt positiivista niin ei ainakaan ihan yltiönegatiivista settiä.
Jos oon yleensä antanut @Oijennus pelkkää roskaa niin nyt pitää kehua, kun on paikka kehua. 95 % viesteistä itselleni raskaita onelinereita, mutta nyt viime viikolla muutamia pidempiä viestejä naulan kantaan ja ei voi olla eri mieltä. Jos osaa, miksei käytä useammin?
Se hetki, kun heräät raskaan, mutta onnistuneen asiakasillan jälkeen.
Vähän jäseniin, erityisesti päähän koskee. Mitä teen ensimmäisenä? No tietysti luen läpi tappara.co :n .
Sitten huomaan, että @peterra on tägännyt minut johonkin viestiin. Olin valmis lähtemään taistoon ohuesta epävarmasta olostani riippumatta.
Ja mitä vielä. @peterra oli kehunut minua ja samalla arvosteli minun hyviä onelinereita. Mutta kehuna kumminkin otan tuon viestin. Nyt meni krapularakkaus taas ihan väärään osoitteeseen, mutta toisaalta ei vastarakkautta kyllä näytä kotoa tänään löytyvän.
Ja @peterra , kyllähän minäkin sinusta. ■■■■■■■■ on välittämistä.
Ja kirjoitan jatkossakin hyviä/paskoja onelinereita. Kirjoitan jatkossa myös pidempiä asia viestejä. Jos noita pidempiä alkaa tulla liikaa, niin silloin olen laiskotellut töissä.
Ei tällä puhelimella jaksa naputtaa monta kertaa näin pitkiä jaaritteluja…
@SashaBarkov, avaisitko oman ketjun tuolle Meskas-huhulle. En viitsi tuohon kommentoida.
Tervetuloa @AWennstrm Suomen johtavaan jääkiekkoyhteisöön.
Paino sanalla johtava. Ihan mitättömälle foorumille, eivät entiset päätoimittajat koe tarpeelliseksi rekisteröityä, päästäkseen kertomaan oman näkökulmansa 15 tuntia aikaisemmin kirjoitetuihin viesteihin.
Kiitos. Pitää päästä kiittämään erikseen foorumia, kun lainasin täältä (tai tarkemmin infosta) yhden jutun Laine-kirjaan.
Ja lisäksi olen nyt kurssilla, jossa on esim. selitetty millainen on ratakisko.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Jan-Mikael Järvinen
Kutsun kyllä joskus @Messi kahville ihan vaan keskusteleen liputuksesta, verotiedoista, siirtohuhuista ja muista mieleisistä asioista.
@peterra :n viesti liputettiin tuolta toisaalta ja hänelle vastasinkin jo.
Sain tuossa sanktion ja totesin silloin, että on ehkä nyt hyvä hetki olla taustalla hetken aikaa. Samalla saan myös tiettyä asiaa eteenpäin paremmin ja siinä sivussa koitan saada töitäkin tehtyä…
Laitoin nyt näin, jos joku muukin jostain syystä ihmettelee.
Lueskelen kyllä taustalla teidän höpinöitä.
Aikanaan taas palailen aktiiviksi.
Kaveri selvästi provoilee ja heittää löylyjä päälle, ilmoitin asiasta liputuksen arvoisesti vissiin, kiitti liputtajille ja jatkakaa samaan malliin👍.