Palautetta kanssakeskustelijoille

Vähän näyttää siltä ettei täällä kenenkään pää kestä Tapparan tappioita.

6 tykkäystä

Oisko sittemmin poistettu Otteluseurannan viesti numero 355. Liputtamallahan sen saa kai “palautettua”, ja taitaa olla moiset henkilökohtasuudet Palstan säännöissäkin erikseen kielletty.

Mun kestää ja uskon monen muunkin. :slight_smile:

2 tykkäystä

Montako kertaa annoit kehuja tuossa kymmenen ottelun voittoputkessa?

Eli kun Tappara häviää, alat haukkumaan Rautakorpea. Kun Tappara voittaa, et kommentoi valmennusta mitenkään.

8 tykkäystä

Ei kai sitä nyt kannata noin pienestä kuitenkaan lähteä?
Tarkoitan, jos yksittäinen henkilö laukoo suustaan paskaa, niin ei kannata ottaa itseensä. Täällä tai oikeassakaan elämässä. Johan siellä olisi puolet Tapparan pelaajistakin lähteny meneen :slight_smile:

6 tykkäystä

Luin sitä viestiä ja ehdin puoleen väliin, kun sillä hetkellä se poistui. Oli aika törkeetä tekstiä. En tosin enää muista tarkkaan sitä lukemaani puolikastakaan. Hyvä teko oli kuitenkin poistaa. Oliko huono vitsi vai pelitilanteen aiheuttama hermostus? Ehkä ylläpito voi sen vielä lukea ja tehdä tulkintansa.

Tulkinta syntyi nopeasti ja kyseinen palstalainen on viikon huililla asiattomasta käytöksestä toista palstalaista kohtaan. @Messi’llekin tiedoksi. Ja mennään eteenpäin.

11 tykkäystä

Täällähän ollaan taas negalinjalla. Mutta kertokaapa miksi @Kikka-Kake n viesti Christian Heljangon ketjussa on liputettu? Väärä mielipide?

3 tykkäystä

Selvä, ei mitään henkilökohtaista käyttäjälle, vaan yleisesti olen sitä mieltä, että henkilökohtaisuuksiin ei tuolle tasolle mennä. Asiat ovat asioita ja henkilöt henkilöitä. Tässä tapauksessa oli lisäksi paikkaansa pitämätön väite minun asenteesta Tapparaa kohtaa (väite: neganiilojen kunkku) sekä “haistatus”. Mielestäni asiaa hiukan lieventää se, että käyttäjä poisti viestinsä, mutta viesti tuli minulle ja muutamalla sadalle muulle perille, ja vahinko oli jo tapahtunut.
Eteenpäin ja viikon kuluttua en edes muista kenestä oli kysymys, joten tämä jää puolestani tähän.

18 tykkäystä

Nyt löysit jotain mielenkiintoista. Tekoäly on napannut tämän käyttäjän jäähylle. Taisi kerätä tarpeeksi lippuja lyhyessä ajassa.

Tuo viesti oli asiaa - palautin. Please, älä vihjaile ettei täällä olisi mielipiteen vapaus.

Ping @henkilökunta

2 tykkäystä

Ymmärrät kyllä, että täällä on myös nuorempaa väkeä, jotka sylkevät foorumille välillä mitä sattuu. Ei sellaisia tarvitse aikuisen miehen turhan henkilökohtaisesti ottaa.

Jatka vain kirjoittelua. :thumbsup: Toiset tykkää, toiset ei. Mitä väliä?

9 tykkäystä

@messi huippupalloilijana korosti teatraalisesti rikettä. Vähän kuin idolinsa Ronaldo.

5 tykkäystä

Ja moderaattori ljpp se vaan jatkaa tuota ainaista piikittelyä

antaisit jo olla

8 tykkäystä

Kai tässä saa antaa palautetta myös ihan henkilökohtaisesti @ljpp:lle…

Hyvää duunia teet, ei voi kuin hattua nostaa.

Edit: ja toki muutkin valvojat!

5 tykkäystä

Kiitos, kiitos. Joukuepeliä. Itseasiassa @valvojat ovat olleet paljon aktiivisempia kuin minä viime aikoina.

Ja ilman jäseniä palsta olisi tyhjä, joten sieltä se kaikki lähtee.

3 tykkäystä

Perusteena oneliner? @Messi Erittäin järkevä pointti, keskitytään asiaan eikä toiseen käyttäjään.

2 tykkäystä

Eli @Dynastia ja @ljpp on sitä mieltä, että kerran täällä on myös nuorempia kirjoittajia, niin pitää ymmärtää heidän purkauksiaan?
Minusta täällä pitäisi kaikkia arvioida samalla linjalla. Riippumatta iästä tai sukupuolesta.

Mistä kukaan tietää minun ikääni tai @Messi :n tai @Dynastia :n tai @ljpp :n. ?

7 tykkäystä

Tuo kommentti, mistä Virveliä kainaloon puhuu, on kaukana onlinerista.

2 tykkäystä

Minä taidan olla nuorempi kuin muut, mutta silti koitan olla kommentoimatta toista käyttäjää negatiivisesti.

10 tykkäystä

Olihan tuo asiattomasti sanottu, mutta musta on vähän vastenmielistä että tullaan tähän ketjuun kerjäämään toiselle käyttäjälle rangaistusta. Varsinkin, kun kyseessä on mielestäni tavallisesti todella asiallinen käyttäjä, jolle nyt vain sattui yksittäinen lipsahdus. Ihan hyvin olisi voinut antaa asian mennä vaan…