Hyvä pointti. Ko. käyttäjä kuitenkin poisti itse viestinsä (aktiivinen katumus) eikä sanamuoto ollut törkeä, vaikka viestin tarkoitus toki silti sama.
Minullekin tuli taas vaihteeksi alapään viestejä privana, mutta ei tästä nyt oikein voi taaksekaan poistua. Sellaista se on tämä Internetti, hyvässä ja pahassa.
Ei mistään ellei joku sitä tuo jossain itse esiin. Kyllä se pettymysten sietäminen, tilannetaju ja vaikka omien odotusten hahmottaminen jossain suhteessa ikäänkin on, joten yritystä olla ymmärtäväinen vaikka esim. itseen kohdistuisi, jos ei jotenkin toistuvaa ja systemaattista ole. Ei nuorilta vaadita samoja asioita monessakaan asiassa mutta ehkä pitää vaatia, en tiedä.
Kertaluonteinen purkautuminen on vähän eri asia kun toistuva negatiivinen ja henk. kohtainen jauhaminen. Törkeyksiin ei tietysti voi olla löysää linjaa.
Tietysti käyttäytyä pitää osata, muuten ei viihdy kukaan. En todellakaan kannata henkilökohtaisuuksia ketään kohtaan mutta ihmiset ovat käytännössä erilaisia tavoiltaan, sekin on jotenkin pakko ymmärtää.
Niin, sitä vartenhan täällä on tuo liputustoiminto että paskaviestit ilmotetaan valvojille. Ensin valitetaan kuinka liputtaminen on perseestä mut sit kuitenkin oletetaan että moderaattorit lukis jotain miljoonan viestin otteluseurantaketjuja jatkuvasti.
Taitaa ottaa palstalla aika koville muutama peräkkäinen tappio kun toisaalla toivotetaan palstalaisia perseeseen, toisaalla puututaan palstalaisten ulkonäköön ja sitten totutusti Palautetta kanssakeskustelijoille -ketju räjähtää käsiin. Ei ole ensimmäinen kerta kun ainakin tuo viimeinen kohta täyttyy.
Tykkään tästä ketjusta kovasti. Voin olla väärässä, mutta tietääkseni tämän tyyppinen dialogi käyttäjien kesken ei ole kovin yleistä. Tosi hienoa, että jos homma ei toimi niin sitä puretaan porukalla läpi ja sitten mennään eteenpäin.
@Oijennus Noniin, huomasin kyllä että nyt laitoin jollekin syötön takatolpalle ja sieltähän se Jasu tietysti tuli.
Ärsyttää tulla tappion jälkeen tapparalaisten omalle palstalle lukemaan ilvesläisen kettuiluja ja mukahauskoja sutkautuksia. On hienoa että ollaan suvaitsevaisia, mutta tuollaista typerää provosoimista ei jaksaisi katsella. Kun ei se osaa edes sitä. Jatkoaika on sitä varten.
Itse liputinkin yhden viestin. Kummasti @Naapuri ilmaantui 10 minuuttia pelin jälkeen aktiiviseen keskusteluun. Tästä on puhuttu ennenkin. Mutta eihän se nyt tietenkään provosointia, sattui olemaan vaan aikaa tai on ollut nettiyhteys poikki sähkökatkon vuoksi edeltäneen viikon. Onhan näitä selityksiä.
Kiva, että on Ipalaisiakin täällä, mutta kettuilut vähemmälle ja eihän näistä tietenkään saisi provosoitua. Eteenpäin.
Minulla ainakaan ongelma ei ole mikään provosoituminen, vaan niitä ei yksinkertaisesti vaan jaksaisi lukea tällä palstalla ja niin monessa ketjussa. Miten se aktivoituminen sattuukin tulemaan aina silloin, kun Tappara on hävinnyt. En tiedä onko niissä yksittäisinä viesteinä mitään liputettavaa, ei varmaan. En vaan itse jaksaisi katsella täällä tapparalaisten palstalla, mutta tyydyn kohtalooni koska olen ilmeisesti aika pienessä vähemmistössä.
Tai sitten Tapparan hävitessä omat aistit ovat tavallaan terävinä ja silloin jokin asia hyppää silmille, joka ei sitä muuten tekisi. Kyllähän täällä foorumilla aika hyvin pantaa tuppaa kiristämään, kun pelilliset otteet eivät oikein vakuuta. Toisaalta oon ollut havaitsevinani, että viime aikoina täällä on lisääntynyt monella käyttäjällä ns. itsesensuuri eli tappion jälkeen ei tulla ollenkaan tänne huutelemaan.
Sanotaan, että loistavan viime kauden ja kesän odotusten jäljiltä ollaan varmaan vähän lannistuneita. Tappara voi auttaa tilannetta vain voittamalla, mutta kyllä mä ainakin hallissa oon huomannut viime aikoina, että tuohon huonoon pelaamiseen on tavallaan alkanut jo leipääntyä. Ei se oikein enää vaikuta mitenkään. Sen tiedän itsestäni, että siinä vaiheessa, kun oma mieliala on tuo niin pitää miettiä hetki hiljaa ja löytää taas jääkiekosta kaikki se, miksi sitä seuraan. Hävettää omakin aneemisuus.