Palautetta kanssakeskustelijoille

Ilmoittauduin muuten ottelukeskusteluun ennen peliä ja kerroin seuraavani erityisesti Vittasmäen puuttumisen vaikutuksia, sekä Kärjen esityksiä alkukauden seuraansa vastaan. Näistä asioista sitten keskustelin pelin aikana ja sen jälkeen.

7 tykkäystä

Kirjoituksesi eivät minua häiritse pätkääkään, mutta välillä niihin pakko puuttua, kun vaikuttaa turhalta kuittailulta. Osa täällä ei sellaista kestä ja eilinen keskustelukin oli melko järjetön. Kuulutko muuten Ilveksen omalle foorumille? Omalla kokemuksella tänne ovat kaikki, muutkin kuin Tapparan kannattajat, erittäin tervetulleita. Ongelmat alkaa, jos ei osaa käyttäytyä. Kovasti kritisoimasi Rautakorpi on muuten yksi suurimmista syistä, miksi Tappara on pelannut viisi kertaa putkeen finaaleissa. Voisi jopa sanoa, että Ilveksen tarvitsisi löytää oma Rautakorpensa, ja nopeasti.

2 tykkäystä

Hyvä juttu. Eteenpäin ilman turhia kuittailuja.

Juu, saman kirjoituksenkin voi nähdä niin monella tavalla. Esimerkiksi tällä kommentilla sain “hyvän vastauksen palkinnon” ja 12 tykkäystä:

“Tämän epäonnistuneen Tapparavierailun perusteella en kyllä menisi noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tekemään. Onhan sellainen pienen pieni mahdollisuus jopa olemassa, ettei Rautakorpi osannut otaa kaveria oikealla tavalla joukkueeseen.”

Olen ollut erittäin pitkään mukana sekä Ilvesfoorumilla (ja sen edeltäjillä), sekä Jatkoajassa. Itseäni häiritseen tuolla foorumilla muutamat “tapparatrollit”, jotka esittävät olevansa ilvesläisiä. Siksi itse näytän täälläkin reilusti oikean karvani niin nimimerkkillä kuin kuvalla.

En ole milloinkaan kyseenalaistanut Jukan saavutuksia, mutta en myöskään nosta häntä ylijumalan asemaan. Kuten nähtiin, niin Tapolalla on kuitenkin lyhyestä urastaan huolimatta enemmän mestaaruuksia. Osin asiat voivat olla sattumaa, mutta siinä voi olla myös jotain asioita, mitä Jukka ei parhaimmalla tavaalla hallitse. Sen lisäksi jossain vaiheessa Jortikaltakin se kultainen kosketus hukkui ja niin käy jokaiselle valmentajaalle jossain vaiheessa.

8 tykkäystä

Palauteketju, turha jatkaa tuosta. Sen verran kuitenkin sanon, viestejäsi selanneena, että pelisilmän käyttö ihan suotavaa. Ei tarvitse ihmetellä, jos joku repii pelihousunsa, kun väärään aikaan tietynlainen viesti. Ja ihan vain sen takia toivon, ettei viestejäsi aleta jatkossa liputtamaan turhaan tms.

En tiedä Ilvesfoorumin tapparatrolli-paranoijan taustoista sen paremmin, mutta johtuisko siitä tuo mahdollinen Ilvesläisten esittäminen, että nimimerkki Naapuri piikittelevällä keskustelutavalla ei olisi mahdollinen Ilvesfoorumilla?
Pääseekö sinne kirjautumaan “reilusti” tapparalaisena"?

Kyllä pääsee ja täällä kyllä saa jäähyä paljon helpommalla kuin siellä. Arvaa muuten kumpaa tamperelaisjoukkuetta ja sen kannattajia kohtaan tällä palstalla piikitellään (ja ihan solvataankin) enemmän?

Tällä palstalla varmaan solvataan enemmän Ilveksen kannattajia ja Ilveksen palstalla varmaan solvataan enemmän Tapparan kannattajia? (Villi veikkaus. Osuinko oikeaan?)

Nyt varmaan kerrot kuinka Ilveksen palstalla ei solvata paljoakaan Tapparan kannattajia.
Kannattaa muuten ottaa huomioon kummankin palstan aktiivisuus.

7 tykkäystä

Joskus kävin täältä saamani vihjeen perusteella lukemassa Ilvesfoorumin palstaa ja itseäni ihemtytti se että jos joku kirjoitti johonkin tiettyyn tyyliin asioista niin A) se nimettiin vääräksi B) se nimettiin tappatrolliksi. Itse kun luin niitä tekstejä niin en millään voinut löytää kohtaa millä tuo B oli saatu tulokseksi. Mutta tapansa kullakin foorumilla.

Sitä ihmettelen miksi mennä foorumiin jossa käydään keskustelua tietyltä pohjalta ja itse olet eri ajatusmallin henkilö? Tällöin yleensä käy niin että niin metsä vastaa kuin sinne kirjoitetaan.

2 tykkäystä

Niin joutuu hyökkääjäkin maksamaan hintaa, kun vastustajan maalille pyrkii. :muscle:

1 tykkäys

Ei kannata vetää tätä korttia esille. Ei nykymaailmassa. Nyt keskustellaan herrainklubeista, ja ne kielletään kohta, koska ne loukkaavat tasa-arvoa. Marttajengille käy samalla tavalla, mutta myöhemmin. Kyllä tähän maailmaan puhetta mahtuu ja nämä ilveskaverit ovat ihan ok,. Mahtuisin helposti heidän kanssaan samaan kahvipöytään, varsinkin jos he tarjoaisivat. Saattaisin kyllä minäkin pullan kera…

1 tykkäys

Oletko oikeasti sitä mieltä, että keskustelu on kivaa vain samanmielisten kanssa?

Itse olen eri mieltä ja väitän, että eri lähtökohdista tulevat henkilöt nostattavat keskustelun tasoa huomattavasti.

Nostavat, mutta sen voi tehdä, kuten @Raumalainen, @Nuti ja @terppp esimerkiksi. On hienoa, että täällä Ilveksenkin kannattajia, mutta välillä voisit miettiä, miten asioita laitat, kun ollaan kuitenkin Tapparan palstalla. Nyt eteenpäin, tätä vatvottu jo, kaikki ketjut tukossa.

No on kai se selvä että silloin täytyy myös varautua siihen että on vieraalla alueella ja suhtautua aika hienovaraisesti. Mun puolestani kuitenkin olet tänne enemmän kun tervetullut ja olen siitä ihan samaa mieltä että mukava saada ulkopuolisenkin näkökulmia asioihin, mutta herkkänahkaiselle se vieraisiin pöytiin meneminen ei kyllä sovi :slight_smile:

Näin me valvojatkin asian näemme. Mitä enemmän eri ääniä, sitä antoisampaa keskustelu voi olla. Mistä tullaan toiseen asiaan. Jos yhtä keskustelua dominoi pari nimimerkkiä suoltaen järkyttävän määrän viestejä näkökulmaansa yhtään muuttamatta, kaikki muut äänet peittyvät. Olen joskus tässä ketjussa esittänyt teorian, että kirjoittajan kolmas viesti samasta aiheesta on jo melko usein turha ja neljäs viesti on melkein aina. Olet kirjoittanut pelkästään Kärjen ketjuun nyt 13 viestiä eilen/tänään. Liian dominoivaa minusta.

12 tykkäystä

Noin en sanonut ja jos nyt olet sattunut ajatuksella lukemaan mitä tällä foorumilla kirjoitellaan niin eri mielipiteet kohtaavat melko usein ja kivasti ihan samanhenkisten toimesta. Kannattaa miettiä toinenkin kerta jos saat palautetta ja sitten itket kun näitä mun kirjoituksia ei oteta vastaan koska olen ilves. Tämä siis kärjistettynä. Tuossa jo tuli muutama palaute ja kirjoitus jotka tukivat meikäläisen ajattelua ja osasivat ehkä paremmin tuoda asiaa esille.

@Messi joo näin on. Turhaa tämä mesoominen on mutta kun joskus menee kipukynnyksen ylitse tuollainen yleistäminen. Mullakin on kivoja ja sitten on niitä puupäitä ilveshenkisiä ystäviä ja tuttuja.

@naapuri Komppaan kollegaa.

Viestien määrä lyhyessä ajassa on huomattavan korkea ja kaikki argumentit on käytetty jo moneen kertaan. Mitään uutta tietoa, mielipidettä tai näkemystä ole tullut vähään aikaan. Koska täällä on 1500+ Tapparan kannattajaa, niin aina joku tarttuu asiaan ja vastaa jotain, missä ei myöskään ole mitään uutta jota ei olisi aikaisemmin jo sanottu.

Tuloksena on jankkaamisen kehä joka ei lopu niin kauan kun sitä ruokitaan.

Varmasti kaikki Tapparalaiset näkisivät Kärjen mieluummin takovan tulosta Tapparan yläketjuissa ja ylivoimalla, kuin patapaidassa, mutta nyt kävi näin.

16 tykkäystä

Tätä on täällä jankattu ja jankattu, mutta ei mene perille. Pitää oikein ittekki laittaa, kun alkaa ymmärrys loppua. Zapolski=Zapo, Zaborsky=Zabo.

11 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Ilvesfoorumi

Kiitos. Kivaahan tämä taas yrittää luoda jonkinasteista positiivisuutta marraskuun raastavaan synkkyyteen, mutta valitettavasti tämä on hetkellistä.
Kohta taas mennään kiukulla ja siirryn taustalle.

E. Mites helvestissä mä nyt muka vastasin @ljpp :n viestiin, vaikka vastasin oikeasti @peterra :n viestiin?

Viestien siirrostako tuo nyt johtui?

2 tykkäystä