Palautetta kanssakeskustelijoille

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Ilvesfoorumi

Kiitos. Kivaahan tämä taas yrittää luoda jonkinasteista positiivisuutta marraskuun raastavaan synkkyyteen, mutta valitettavasti tämä on hetkellistä.
Kohta taas mennään kiukulla ja siirryn taustalle.

E. Mites helvestissä mä nyt muka vastasin @ljpp :n viestiin, vaikka vastasin oikeasti @peterra :n viestiin?

Viestien siirrostako tuo nyt johtui?

2 tykkäystä

Justiin tänään mietittiin, että monessa paikkaa on hienot ilmat ja lämpöiset kelit, mutta ehkä jossain on joku tulva tai mutavyöry päällä ja melkein yhtä kurjaa kuin eteläisessä Suomessa.

Ja kanssakeskustelijat olleet riisiin nähden aika hyvällä jalalla.

2 tykkäystä

Sarkasmi ei näytä olevan yhteisön vahvin puoli.
Komediaklubit tietysti erikseen mutta jos kevennys ei ole luokkaa suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen… niin aika nopeasti lippu heilahtaa.

6 tykkäystä

Asiallista kieltä pittää käyttää😅

Saman olen huomannut kanssa.

2 tykkäystä

Näen jo mielessäni ketjusommitelmat, joissa Pesonen on milloin kenenkin keskellä, sekä “kohta on maanantai”-viestit.

6 tykkäystä

Liputan kaikki :grinning:

5 tykkäystä

Joo ja sitten petytään, kun se ei tullutkaan.

1 tykkäys

@seiskapakki :lle todella iso peukku tuosta A-nuorten seurannasta. Hienoa työtä.

Ei löydy emoji listasta riittävän isoa peukkua eikä tämäkään ole riittävä, mutta:

PEUKKU

14 tykkäystä

Loistavaa.
Kiekkoareenan mukanaolo Suomen ylivoimaisen fanisivuston kyydissä on upea juttu.
Win–Win tilanne.

Mutta kahta en vaihda.
Toinen on rakas vaimoni ja toinen mielipiteeni siitä, että Jstkoajan toopet pysyköön kaukana tästä foorumista.

4 tykkäystä

Nyt, kun tuo ketju maalivahtipeluutuksesta on mennyt jo jankkaamiseksi niin haluaisin omalta osaltani vielä oikaista pari asiaa metatasolla:

  • toivoisin, että lyhyetkin kirjoitukset luettaisiin.

Tässä on vastausesimerkki, jossa minulle vastataan “sulle ei kelpaa.”
Minä en nimittäin koko ketjussa - en yhdessäkään kommentissa - ole sanonut, etteikö minulle kelpaisi Rautakorven maalivahtipeluutus. Ainoa asia, mitä sanoin neljässä eri viestissä on se, että minusta peluuttaminen on outoa. Se, että se on minun mielestäni outoa taas ei liity mitenkään siihen, että onko peluutuksessa jotain väärää tai kelpaako se minulle.

On hieman turhauttavaa, kun viestiä ei lueta ja jokainen lukee yhden lauseen ja kommentoi sitä.

2 tykkäystä

Olisi voitu jatkaa maalivahtiketjussa.

Melkein jokaisessa viestissä ihmettelit Rautakorven tapaa antaa yhdelle maalivahdille putkeen vastuuta, eikä jaeta jollain 2:1 yhteen.

Voi olla et mulla tosiaan on luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia, mutta kyllä mulle sellainen kuva tulee ettet ole sinut peluutuksen kanssa.

Mitä väliä sillä on, olenko minä sinut peluutuksen kanssa? Minä ihmettelen peluutusta, koska se on aina ollut Rautakorvella erilaista kuin monella muulla valmentajalla. Ja se on ollut sitä vuodesta 2000 alkaen. Se, mikä jää pienelle huomiolla tässä on se, että Rautakorven joukkueissa veskarit eivät juuri koskaan floppaa - joten on perusteltua miettiä asiaa myös siten, että peluutus on onnistunutta. Poikkeuksetta Rautakorven peluutus on johtanut hyviin tuloksiin ja erinomaisiin maalivahtisuorituksiin.

Kuitenkin vrt. moneen muuhun valmentajaan hän peluuttaa aivan eri tavalla. Yksi pelaa esim. 10 peliä putkeen ja kakkosveskari saattaa saada yhden pelin. Jos kakkosveska on silloin hyvä, hän saattaa pelata kaikki loput pelit koko kaudella. Tämä on OUTOA - vrt. moneen muuhun. Minun mielipiteelläni asiasta - tai sillä olenko sinut peluutuksen kanssa - ei ole mitään väliä. Ihmettelen vaan sitä, että keskustelua ei saisi käydä. Minusta on kiva ihmetellä maalivahtipeluutusta - ihmettely ei ole sama asia kuin se, että automaattisesti sanoisin, että se on väärin.

3 tykkäystä

Ajetaan kuumalla veskarilla, kyllähän tuota tois pual Atlanttia tapahtuu toisinaan, miksei täälläkin.

Sitä en nyt ymmärrä, mikä tässä ihmettelyssä oli niin traagista. Täällä toki sakkokassaan kilahti, kun tulin huonolla vitsillä sisään.

1 tykkäys

Tottakai saa keskustelua käydä ja pitääkin. Otin kantaa sinun tasaisempaan tahtiin toivovaa peluutusta koskien. Ilmeisesti liian kärkkäästi.

En tajua miksi teet tästä jotain haloota ja pitää keskustella palautetta kanssakeskustelijoille osioissa.

Mennään eteenpäin.

1 tykkäys

Eteenpäin mennään todellakin. Tarkoitukseni ei ollut tehdä haloota vaan hieman vaan turhauttaa, kun useampi kirjoittaja kommentoi todella kärkkäästi ja joudut laittamaan saman asian 4-5x täysin samassa muodossa ja siltikin asia luetaan rivien välistä väärin. Se on turhauttavaa. Siksi kannustin tässä ketjussa ihmisiä lukemaan, mitä viestissä sanotaan ennen kuin kommentoi sitä.

Satuit vaan olemaan jo kolmas, joka joko tahallaan tai haluamattaan lukee viestistä rivien välistä jotain, mitä viestissä ei lue.

2 tykkäystä

@Naapuri eipä nuo sinunkaan kommenttisi lisäarvoa tuo Järvisen pusku ketjuun, kun täällä on näitä palauteketjujakin.

1 tykkäys

Ei tuo ja en ole muuta väittänytkään.

Halusin vain vinkata, että “ketju lukkoon” -ehdotuksille on parempiakin ketjuja.

1 tykkäys

Amatööri tällä palstalla olen juu ja en usko sen lukkoon menemisen toimivan paremmin täältäkään. :wink: