Palautetta kanssakeskustelijoille

Hyvin khl touhuista perillä oleva toimittaja on kyllä omissa papereissa hyvinkin vahva huhun lähde.

Olipas negatiivinen päivä Tappara CO:ssa. Tämmöisiä en soisi kovin montaa. Jälleen vain yksi peli ja porukkaa ollaan laittamassa makkaratehtaalle.

Tähän illan loppuun tositarina sirkkelimiehestä, joka leikkasi kätensä irti ja tokaisi:

“Saakuti, että oli hyvä säkä, ettei menny molemmat”

37 tykkäystä

@Messi minä yritin ja annoin kaikkeni…ja tähän se positiivisuus riitti.

6 tykkäystä

…ehkä sen verran voi alkaa tässä vaiheessa runkosarjaa jo negistelyä ymmärtääkin, että kun JÄLLEEN ja JÄLLEEN on yksiä haluttoman näköisiä pelejä, ne tavallaan muodostavat jo tuoteperheen, eivätkä enää ole vain yksiä pelejä.

1 tykkäys

Tätähän se.

Sitä mä ihmettelen, kun itsekin otan kiekon (ehkä) liian vakavasti ja tappiot harmittaa näin lievästi sanottuna. Pelikään ei oikein lupauksia herätä, mutta miten vitussa porukka oikein seuraa Tapparaa, pelaajia ja peliä? Ihan järkyttävää/uskomatonta itkemistä useammat ketjut täynnä.

Ymmärrän toki et paha olo pitää purkaa, mutta eiköhän eräiden kirjoittajien pointti ole tullut illan mittaan selväksi.

5 tykkäystä

Mielestäni tyytymättömyys ymmärrettävää tärkeän pelin jälkeen. Kaiken maailman kalpapelsuhöntsäysten jälkeen tämä oli tasonmittaus sarjan huipulla, eikä kovin onnistunut sellainen.

1 tykkäys

Eilen tuli yksi tappio ja foorumi on hyvin raskasta lukea paikoitellen.En tiedä joistain kommenteista pitäisikö itkeä vai nauraa.Ymmärän sen,että tappioiden hetkellä on hyvin vaikeaa antaa positiivista singaalia,mutta silloin kannataa nukkua yön yli.Olin itse eilen hallilla kokemassa tappion tappiot hallissa tuntuvat pahimmilta kuin ruudun välityksellä nähtynä näin ainakin minä asian koen.Itsekin kuulun niihin,joilla tätä kautta koskevat odotukset ovat olleet ehkä aavistuksen korkealla.Ja lopuksi mielestäni jo legendaarinen video:

9 tykkäystä

Täysin samaa mieltä, harmittaa minkälaisia faneja joukossamme oksentelee! “Parhaasta” päästä oli tämä yksi sankari, joka oli lähettämässä Mikkolaa Suomi-sarjaan! Ei hyvää päivää!

8 tykkäystä

Kyllähän minäkin olen joskus purkanut pahaa oloani tänne, mutta kuitenkin se on vähentynyt paljonkin sen jälkeen, kun annoin pari vuotta sitten potkut Tapolalle (hävettää ihan vieläkin). Nyttemmin jopa mietin hetken (pari sekuntia), ennen kuin suollan negaa. Paskan suoltaminen onnistuu nanosekunnissa. No, sitäkin olen hiukan pyrkinyt viime aikoina vähentämään. Koetetaan pala palalta kohentaa tätä hommaa. Ei pyritäkään siihen samaan, kuin ekaa kertaa salilla reenaava mammaihminen, joka laittaa itsensä tammikuussa kesäkuntoon yhdessä tunnissa :smiley:

11 tykkäystä

Onhan täällä paljon sellaista tekstiä, että ei voi kun nauraa.

Itse olen alkanut tekemään niin, että kun näen jonkun haukkumassa pelaajia ämmälaumaksi tai kuten eilen joku kirjoitti esim Massista; Huonoin sentteri koskaan Tapparassa, kuvittelen nämä kirjoittajat sanomaan “asiansa” kasvotusten pelaajille. Mielikuva lievästi tai “lievästi” ylipainoisesta mieshenkilöstä toteamassa Veli-Matti Vittasmäelle että “te olette yks vitun ämmälauma” auttaa kummasti jos meinaa ottaa haukkuminen päähän. :smiley:

20 tykkäystä

Siis mitä ihmettä, vedätte herneen nenään jos sanoo pelaajasta totuuden, eikai kukaan voi vakavissaan sanoo että Matti Järvinen on vetäny hyvin? Paskin sentteri se on mitä meillä on ikinä ollut, suhteessa siihen mihin rooliin se hommattiin ja mitä odotettiin.

Tuo ei ole totta.

Kyllä se silleen pienesti harmittaa, että joka kerta hävitään turkulaisille. Vielä kun oli melkein täysi halli ja ennen peliä luvataan kaikkea pöytään, niin osa porukkaa on vain työpaikalla.

9 tykkäystä

Mä seison silti oman mielipiteeni takana :slight_smile: Flegmaattisuus ei vaan sovi Tapparaan.

No, tuliko nyt sitten jotenkin “hyvä mieli” kun pääsit sen sanomaan? Vedät herneen nenään jos joku pelaa huonosti, ja purat kiukustumistas sitten internetin keskustelupalstalla kuin eskari-ikäinen. :smiley: Käy mieluummin antamassa se palaute Massille face-to-face, voit saada ehkä vastauksia tilanteeseen. Tai sitten räkäsen naurahduksen. En mää varsinaisesti vedä herneitä nenään ja itkupotkuraivaroi siks että joku haukkuu mun jengin pelaajia, mutta kyllä toi turha paskan suoltaminen ottaa ihan yleisesti päähän.

Lähihistoriasta esim. Philip McRae oli susta parempi odotuksiin nähden? Aika kultaa jne.

8 tykkäystä

Kiitos palautteesta.

On se kumma kun ei täälä saa sanoo mitään mielipidettä ilman että heti leimataan, tokkopa noita pelaajia edes kiinnostaa meidän mielipiteet.

E: Palataan asioihin 1.5.2018.

On totuuden sanomista ja “totuuden sanomista”. Jälkimmäinen on usein keino oikeuttaa oma huono tai jopa törkeä käytös. Ja joo, tottakai kritiikkiä pitää saada antaa ja pitää osata ottaa vastaan myös. Överinegailu on kuitenkin eri asia kuin perusteltu kritiikki. Tarvittaisiin lisää @Messi n mainitsemaa sirkkelimiehen mentaliteettia myös tänne palstalle. Iloittaisiin jokaisesta jäljelläolevasta sormesta ja kädestä. Tai jos niitä ei enää ole, siitä että jalat on.

4 tykkäystä

Omat vitun huonot mielipiteet ei välttämättä aina ole niitä totuuksia. Järki käteen nyt liiga draftin pronssimies huhhuh…

Kyllä on vitun suolasta porukkaa. Onneks kohta tulee parin kuukauden jäähy omasta tahosta niin eipä tarvi täällä keikkua.

Ei varmaan kannata ruveta faktoiksi huutelemaan omia ylivedettyjä mielipiteitä. Ja sen jälkeen pahoittaa mieli kun joku asiasta sanoo.

1 tykkäys

Tää on oikeasti hyvä neuvo, liittyen joko jääkiekkoon tai elämään yleensäkin. Ei kaikesta tartte iloita, ja totta kai saa (ja pitääkin) ■■■■■■■■■ mutta jos edes sillon tällön ihan tietoisesti yrittää ettiä harmittavista asioista tai olosuhteista positiivisia puolia, niin elämä saattaa ruveta tuntumaan yhtäkkiä vähän kevyemmältä. Lumipalloefekti toimii myös positiivisuuden suhteen, välillä sen pienen valonpilkahduksen näkeminen jossain saattaa parantaa mielialaa huomattavasti, ja kun on hyväntuulinen niin ne niiden positiivisten asioiden ja valonpilkahdusten löytäminen on taas vähän helpompaa. Ja niin edelleen.

T: Tero, oikein viimesen päälle filosofi

13 tykkäystä