Vastustajaakin voisi vähän kunnioittaa. Tepsin peli oli 60 minuuttia hyvää. Huippusuorituksellakin tuo olisi ollut maalin peli, suuntaan tai toiseen.
Olisko pelannut pitkävedossa Tapparaa isommalla summalla mitä olisi varaa.
Hei, tuohan on muuten totta. Ajattele positiivisesti, Huonompi ei ku Messi, joka vasta paska on.
Mun mielestä toikin on raskasta, että sitten uhkaillaan foorumilta poistumisella. Poistuu, jos ei huvita. Ei varmaan kenenkään elämään suurta merkitystä. Käsittämättömän heikkoa on joidenkin ihmisten kyky ottaa kritiikkiä huomioiden omat negatiiviset kommentit joukkueesta.
Olis paikka ”Palstan paskin kirjoittaja”-äänestykselle. Tosin eka pitäisi äänestää ehdokkaista.
Ns. Boring Pen Trophy?
Jos joukkueella menee huonosti niin fanien kuuluu alkaa tappelemaan keskenään?
Heh, pistämätöntä logiikkaa .
Itse vedotaan mielipiteen vapauteen heitellä kurapaskaa kun siltä tuntuu, mutta kun saa omista tekemisistään kritiikkiä, niin uhriudutaan ja lähdetään pois.
Silloin asiat on todella huonosti, jos täälläkin tapellaan. Kaukalossa on tunnetusti ärsyttäjiä, suu käy ja mailanpäällä tökkäistään sopivasti. Se ei välttämättä ole sankari, joka reagoi heti rankasti ärsytykseen ja saattaa joukkueensa vajaamiehiseksi. Vaan se, joka vaan parantaa suoritustaan ja kuittaa vaikka maalilla.
Täällä tahalliset ärsyttäjät ovat varmaan vähissä. Tokkopa yksikään sellainen on tässä hienossa ympäristössä pystynyt pitempään pyörimään. Se vaan on niin, että ihmisillä, joukkueen kannattajilla, on erilaisia mielipiteitä. Aina ei toisen mielipide miellytä. Ja voi olla, että vaikka mielipide perustellaan, niin eihän nuo perustelutkaan miellytä. Sitä kun ollaan kertakaikkiaan niin erimieltä.
Jäitä hattuun itsekullekin. En nyt ainakaan ymmärrä ollenkaan jonkun “Trophyn” jakamista “huonoimmalle” kirjoittajalle. Jollei sitten aleta arvostella kirjoitelmia proosana. Perusteltu mielipide on aina kunnioitettava, vaikka sitä ei omakseen tunnistakaan. Pahastipa tämä juna nyt huojuu kiskoilla. Oliskohan syytä vähän ottaa pois vauhtia ja rauhoittua. Kaukalossa pyritään kunnioittamaan vastustajaa ja täällä ainakaan minä en edes näe “vastustajia”. Eikös me nyt kuitenkin samalla puolella, samalla asialla, olla. Tappara!!
Tää on tietysti yksi klassinen tapa koittaa siepata momentumia takaisin omalle porukalle.
Mutta ei tuo perjantain Tku-teemailta nyt niin huonosti mielestäni kuitenkaan mennyt (tai sitten parhaat jälkipelit oli ehditty siivota jonnekin jo ennen kuin ehti lukemaan). Ymmärtäähän sen, että ison pelin jälkeen käydään mielessä tapahtumia läpi pitkään, on vaikeaa saada unen päästä kiinni jne. Pääasia että mennään eteenpäin (läpi kriisinkäsittelyn vaiheiden etc.).
Hyviä olympiataukoja!
Jäsen @Button nosti esiin Brett Skinnerin ja tätä kautta eksyin tuonne vanhalle tappara.infon puolelle lukemaan vanhoja kirjoituksiani alusta asti jotka alkoi vuodesta 2006. Täytyy sanoa että aika karskia on kielenkäyttöni ollut ja voisi hiukan lippu ja pelikiellot täällä heilua. Onneksi vähän rahoittunut tuo kirjoittaminen.
Varsinkin Mikko Leinonen on saanut meikäläiseltä kyllä sellaista rapaa näistä kurimusvuosista ennen “uutta tulemista” ettei paremmasta väliä. Kyllä oli tuska tuolloin kova.
Varsinkin jäsen @Luuseri kanssa oltu melkoisen kovia vänkäämään.
Kyllä minä ne meidän vänkäämiset muistan, en kuitenkaan enää ollenkaan pahalla Tosiaan männävuosina joutui Mikkiäkin “puolustamaan” verissäpäin ja eiköhän meilläkin tähän liittyen sanailua ollut. Täytyy kyllä sanoa, että sinä coly olet parantanut tapojasi varmasti paljon enemmän kuin minä. Arvostan. Itselläni tulee yhä edelleen monesti kirjoitettua epäkohteliaastikin, enkä oikein jaksa joukkuetta ja pelaajia halventavia kommentteja… myönnän.
@rizka :lta hieno yhteenveto ampumahiihdon sekaviestistä. Hienoa.
Jatketaan ihan oikeaan ketjuun.
@Kilo
Oletkos unohtanut tämän ketjun ihan kokonaan.
Palautteesi oli ihan asiallinen mutta sekin meni väärään ketjuun.
Nämäkin kaksi ongelmaa korjattiin täysin käyttäjävetoisesti.
Joskus on hyvä jättää ns. asiayhteys, jolloin esimerkki on ymmärrettävämpi myös muille lukijoille. Tuo kirjoittamani viesti oli enemmänkin opastusta palstan laajuisesti kuin suoranaista palautetta käyttäjälle. Kirjoitan näitä viestejä jonkin verran itse asiassa ja useimmat niistä poistan jossain vaiheessa, kun keskustelu tarpeeksi vanhenee tai väljähtyy. Tai viestejä liputetaan.
Välillä pitää kokeilla erilaisia lähestymistapoja. Olen mm. kirjoittanut yleistä ohjestusta, ettei kirjoiteta jotain aiheeseen sopivaa tekstiä ja sitten loppuun joku ongenkoukkutäky, johon joku tarttuu. Tässäkin oli pari täysin erilaista vaihtoehtoa, miten olisin voinut tilanteen händlätä, mutta kenties keltaisella taustalla siihen olisi tullut kommenttimaisempi ja modemaisempi fiilis.
@Harald_Hokiman Täytyy kysyä, että mahtaako listaus olla suoraan kopioitu Iltalehdestä? Nimittäin sieltä luin ihan pilkulleen ja pisteelleen samanlaisen listauksen kaksi minuutia sitten. Linkki lähteeseen olisi ihan mukava, jos juttu ei ole omaa tuotosta.
Haluan antaa myös tässä ketjussa kiitokset erityisesti @kilo ja @markanjatka liittyen minun “pieneen” haasteeseeni atk:n kanssa. Hyvää auttamista.
Samalla annan @ljpp :lle pienen lampaan saman ketjun viesteistä. Sanoisin, että oli vähän ylimielistä tai sitten ei vaan ymmärretty sitä, että kaikki ei vain osaa.
Ei kun ymmärsit viestini väärin. Hain sitä pika-asennusohjetta, koska ne on yleensä tehty peruskuluttajalle, alkavat siitä että laitetaan johto kiinni ja loppuvat siihen että yhteys pelaa.
Mutta lampaanperseellä mennään nöyrästi eteenpäin. Pääasia että toimii.
En antanut lampaanpersettä, vaan pienen lampaan. Pääsiäinen tulee kohta, joten luulisi karitsan kelpaavan…
Mutta joo. Aina kun antaa negatiivissävytteistä palautetta, niin yleensä palautteen antaja on ymmärtänyt asia väärin. Jännä juttu.
Eteenpäin.
Kiitos @Messi kehuistasi Tapparaan liittyvässä virke-ketjussa. Hämmentynyt olen huomiosta.
Oon aina tykänny äidinkielestämme ja nää sanaleikit on mukavaa aivojumppaa.
Ja olen koettanut ketjussa pysyä päivänpolttavissa aiheissa tai sitten jatkaa edellisen sanasepon ajatusmaailmassa.