Minäkin putosin siltä kolmostasolta muistaakseni edellisenä kesänä, kun parikuukautta olin aika hiljaa. Mutta aika nopeasti se tulee takaisin. itselläni taisi mennä viikko kun Sm-Liiga alkoi.
Mielelläni tiedustelin myös, onko minun mahdollista saada kolmostaso takaisin?
Ensin lähti aktiivisudesta, ja siihen päälle vielä jäähy, joka käsittääkseni estää nousun kolmostasolle.
Eli onko mahdollista vielä päästä vai onko peli menetetty?
Nykyään on Discorsessa niin, ettei jäähyt estä kolmostasolle nousua pysyvästi vaan vain puoleksi vuodeksi.
Selvä.
Ei kai tässä sitten muutakuin odotella. Täytynee jotain kirjoitellakin. Ellette halua nopeuttaa asiaa.
Viesti siirrettiin ketjuun: Emojit, hymiöt ja niiden käyttö
Olikos se 100 päivää kun kestää luottamustaso nousta? Muutamasta tökeröstä kommentista. Ei siinä. Ihan hyvä muistutus ja pittää opetella kirjoittaa paremmin.
Kysymys luottamustason nousemisesta : Mitä vaaditaan, että hyväksytään konkarista askel ylöspäin? Eipä tuolla kai isoa merkitystä ole, mutta 4 1/2v samalla tasolla ja nähdäkseni isommin töppäilemättä tullut oltua täällä meidän hienossa yhteisössä…
Emme julkaise tarkkoja kriteereitä, koska se mahdollistaisi käyttäjän “pelaamisen” niin, että tämä muuttaisi käytöstään kriteereitä suosivasti.
Systeemi ei ole täydellinen. Se ei palkitse pitkän ajan uskollista jäsentä, vaan painottaa keskipitkän aikavälin aktiivisuutta ja “menestystä” keskusteluissa.
Tälläin kun oon erityistarkkailussa ja kahlittu, niin kyllä keskustelupalstan “keskustelu” osuus on heikoissa kantimissa. Kolme viestiä ketjua kohden. Pitkän ketjun kohdalla tai aktiivisen ketjun kohdallahan se on heti ohi… Se keskustelu meinaan. Ja viestien läpimeno on miten on.
Mutta miksi sinä et ole millään luottamustasolla? Eikös haastajaksi pitäisi päästä muutamassa päivässä/viikossa jos lukee tai kirjoittaa vähänkin viestejä? Ja muistaakseni olet ollut mestarinakin useampaan otteeseen. En tiennyt että konkarin statuksenkin voi menettää.
Edit. Myöskään @Lapi0 ei ole millään luottamustasolla, vaikka on ollut palstalla jo elokuusta lähtien ja kirjoittanut miltei sata viestiä
Vääriä mielipiteitä? En tiedä oikeesti, ei ole kerrottu. Kunhan roikottavat kahleissa, jos kommentoin vaikkapa 2 yöllä, niin viesti jos hyväksytään saattaa päästä läpi vaikkapa 8h päästä
Kauanko se oikeasti kestää palata luottamustasossa korkeammalle? Jotenkin helpolla pääsi “mestariksi” ja pääsi helpolla alaspäinkin. Uutta nousua ilman töppäyksiä saakin vissiin sitten odottaa?
Kyssärinä heitän, et onko tämä minun rajoitettu / ennakkosensuuri / vain 3 vastausta per. ketju pysyvä tila? Ja minkä takia tää ylipäätänsä on?
Toinen kyssäri: Tuntuu nykyään lähes jokaiseen linkkiin minkä laittaa tulevan teksti ettei ole sallittua linkit kyseiseltä sivulta. Mikäs siinä on pointtina? Eipä silti, helposti ne saa tänne kuitenkin, mut ei suoraan.
Minulla ei ainakaan ole kertaakaan ollut ongelmaa linkkien lisäämisessä. Älä jaa hämäriä nettisivuja / affi-sivustojen muualta varastettuja uutisia. Näillä kahdella vinkillä pääsee jo aikas pitkälle.
Iltasanomat, Iltalehti, Wikipedia, Jatkoaika jne… Ei ton hämärämpiä linkkejä. Eikä mulla ole pienintäkään käsitystä mikä on affi-sivusto ja kuinka monellä keskustelusivustolla tai ryhmässä moista tarvii tietää tän lisäks?
Ainakin joissain tapauksissa olet käyttänyt urlin lyhennyspalvelua, mikä ei ole tarpeen. Suora linkki riittää useimmissa tapauksissa, kun palsta muuttaa linkin oneboxiksi eli esikatselulaatikoksi.
Juu, mut just sillon sanoo että on kielletty linkit aina silloselta sivulta kun on ollut täysmittanen “oikee” linkki ja ei ole sit kelvannu kun lyhennettynä.
Olisko tuo Ilveksen rosteriketju aika jaotella erilliseen keskusteluun Lainapelaajista Liigassa ja Ilveksen rosteriin? Asiaa ja mielipiteitä lainapelaajista tuntuu olevan paljon.
Moi.
Pitäisikö toi case Vastaamo pistää omaksi langaksi tuolta Tietoturvaketjusta? Olisi sitten toimintaohjeet kootusti ekassa viestissä ja helpompi seurata (ja valvoa) keskustelua.
Edit: Kiitoksia!
Täytyy kyllä sanoa että tuntuu kuin olisi hiekkalaatikolla leikkimässä välillä kun täällä on ja katselee toimintaa. Nyt sain perjantaina provosoinnista “kakkua” ja luottamustason laskun.
Syy kysyin Kontiolan ketjussa että täytyykö aina kirjoittaa pisteet sinne. Ja samalla sanoin että vois keskittyä Tapparassa pelaavien pisteisiin.
Tuosta kakkua…
Vertailuna jotkut sanoivat minulle että lopeta altistuneiden ilmoittaminen. Pyydettiin myös tuomaan myös toisenlaisia uutisia siihen ketjuun joita olen tuonut. Eikö tuo ollut asioiden vaatimista ja provosointia? No ei kyllä ollut ja en pidä sitäkään provosointia mitä kirjoitin Kontiolan ketjuun.
Pystyn jotenkin arvaan kuka valvojista kakun antoi. Mut aika settiä kyllä