Ihan palstan hakutoimintoa käyttäen löytyy esim. tällainen viesti:
Eli ylläpitäjät voivat “mulkata” mutta takaisin nousu on sinusta itsestäsi kiinni.
Ihan palstan hakutoimintoa käyttäen löytyy esim. tällainen viesti:
Eli ylläpitäjät voivat “mulkata” mutta takaisin nousu on sinusta itsestäsi kiinni.
Joo tullut vähemmän kirjoiteltua, niin siinä varmaan syy. Jäähyjä tms kun ei ole tullut. Olisi Usan vaalien takia kiva osio, sekä muita mielenkiintoisia ketjuja. Noh, enköhän mä selviä tästäkin. Oltava ilman, jos ei rahkeet riitä. Kiitos vastauksista.
Olis kyllä ollut kiva seurata vaaleja. Itsekin tippunut mestaritasolta.
Vaaliketjun voisi vaikka hetkeksi laittaa julkiseksi?
Mitä mieltä @yllapitajat?
Minäkin myös ja tämä tapahtu, kun en yhtenä viikonloppuna täälä käyny. Ilmeisesti pitäisi joka päivä sitten lukea palstaa, että tuo mestari taso pysyy? Itsehän en mitenkää kauhean aktiivinen kirjoittaja loppupeleissä ole.
Itse käyn oikeestaan joka päivä täällä, joku riippuvuus?? Liittynee siis kirjoitteluun ja tykkäämisiin yms, eikä pelkkä paikalla olo riitä??
Kyllä minä myös luen joka päivä tätä palstaa, mutten välttämättä jaksa mitää viestiä kirjoittaa. Pointti oli se, että oudosti oma taso tippu, kun olin viihteellä viikonlopun. Hyvä palsta ja paljon mielenkiintoista juttua tulee nii mikseipä lukea. Ennemmin minä tätä luen kuin jatkoaikaa.
Systeemi mittaa käyttäjiä aina viimeisen 100 päivän osalta. Tarkkoja mittareita ei paljasteta, koska se voisi mahdollistaa “pelaamisen”.
Aktiivista ja sisällöllisesti hyvää keskustelua ja tärkeimpänä tietysti ettei kerää lippuja itselleen.
Kusisitko itse omaan nuotioosi?
Mä en kusisi muuta kuin sammuttamistarkoituksessa.
Lippuja ei taida juurikaan olla ja aktiivinen oon ollu. Siitä en tiiä onko keskustelu tarpeeksi anteliasta.
Yllättävän paljon näyttää vaikuttavan oma kirjoittelu. Palstaa tulee luettua päivittäin ihan liikaa, eli se puoli on jatkuvasti hanskassa. Lippuja kerään äärimmäisen harvoin.
Itellä kiikastaa toi kirjoittelu. Nyt muutaman viestin kirjoitellut lähiaikoina, mitkä on saanut paljon tykkäyksiä, ni nyt pompsahti Mestaritasolle. Oli varmaan vuoden konkaritaso, vaikka tosiaan aktiivisesti koko ajan lukenu ja tykkäilly.
Mää nautin nyt koko rahan edestä ja luen niin paljon politiikkaketjuja, että jos tipahtaa taso ni on vuodeks ainakin varastossa.
Olin kyllä tyhmä kun kysyin edes moista. Silloin tietää, et on tehny tyhmän kysymyksen kun ei saa vastausta
Minä kesällä sanoin johonkin ketjuu pahasti ja taso tippui heti. Nyt vaikka joka päivä foorumia lukee ja ueeinmiten kirjoitteleekin, niin taso ei nouse. Yksi huti ja olet unohdettu mestari
Vastataan ny sitten. Sääntöjen viiden pykälä sanoo, että poikkeuksia voidaan henkilökunnan harkinnan mukaan tehdä. Mutta se harkinta sanoo, ettei vaalien merkitys ole tämän yhteisön kontekstissa likikään riittävä, jotta poikkeus olisi perusteltu. Soveltuvia ennakkopäätöksiäkin on tehty aiemmin: linja on tiukka, poikkeukset on todellisia poikkeuksia. Joten valitan.
Vaaleista lukemistahan tämä ei estä. Aiheesta löytyy luettavaa ihmisen eliniäksi, kun internetiä selaa.
@henkilökunta milloin voin odottaa kirjoitusoikeuksieni palautumista vai onko tämä käyttäjätili rampautettu lopullisesti?
Seurataan tilannetta “day by the”.
4 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: VIRHE: Valtava ansiomerkkipäivitys 20.11.2020
Olisikos nyt jo mahdollista saada tavalliset oikeudet takaisin? Lupaan käyttäytyä.
Pakko se on joulun alla uskoa. Muista sitten lupauksesi, kun Kantola konttaa kiekon maaliin.