Kiitos ja anteeksi kun Tapparan pelipaitojen huutokauppaketju meni liveseurannaksi.
Veikkaisin että vaikutti positiivisesti myyntiin, aika monta paitaa tuli palstalle!! Jopa itse innostuin huutamaan, vaikka ei oo ylimääräistä. Ehkä se oma ketju olisi paikallaan ensikerralla, kuten @ljpp ehdotti…
Nyt se ketju vasta on mielenkiintoinen
Tosin minä pysyn poissa, koska ei todella ole varaa tällä hetkellä. Toisaalta huonossa taloustilanteessa yleensä tunnelma on se, että ihan sama, kun pohjasta ei pääse läpi ![]()
Toivottavasti. ![]()
Sehän meni sitten nappiin että sait törsättyä riittävästi ennen paria viimeistä paitaa. ![]()
Mitä tarkoitat tällä?
Jos tuosta liveseurannasta pitää jakaa nuhteita johonkin suuntaan niin mun piikkiin saa laittaa, jos siihen piikkiin enää mahtuu.
Minulle on jumittunut tuo HETKINEN… tuonne sivun ylälaitaan (läppärillä).
Onko vain minulla, ja häviää kun siivoan selaushistorian?
Vai lieneekö muillakin?
Joo-o, hyvin olen itseni ehdollistanut liveseurantojen myötä. Kuvittelin refreshanneeni jo monta monta kertaa - todellisuudessa olin vain klikannut logoa (tätä keinoa käytän siis jatkuvasti liveseurannan tökkiessä).
Joillakin käyttäjäprofiileilla esiintyvä teksti “Käyttäjätunnus Tappara.info palstalla” on huonoa kieltä, kuuluisi olla muodossa “Käyttäjätunnus Tappara.info-palstalla”. En tiedä kuka näitä pystyy muuttelemaan mutta kysyn nyt jossain eli täällä.
Nyt menee jo ihmeelliseksi. Täyttä faktaa koko viesti, mutta tälle lippua.
En mä jankkaan tästä halua ruveta eikä tähän tarvitse edes vastata, ilmaisen mielipiteeni vain näin ääneen eli ihmetyttää. Muutenkin tuollaista ihme haastoa joka ei kyseiseen ketjuun sekään liittynyt Rebetoa kohtaan, mielestäni siihen nyt silloin saa takaisin sanoa jos se haastaminenkin sallitaan.
Musta välillä tuntuu onko tää palsta kasvanut vähän jo yli äyräidensä, ymmärrän toki että se ei helppo ylläpidettävä ole, mutta tää tälläinen toisten haastaminen, nokittelu, piikittely jnen on alkanut lähiaikoina näkyä vähän turhankin vahvasti.
Arvoisa @henkilokunta. Kysyisin onko kuinka kaukana seuraava taso? Lippua tullut jossain vaiheessa. Ei muuten niin väliä, mut jää lukematta mielenkiintoisia aiheita.
Yksi lippu kun vanhenee pois (kestävät 100 päivää) niin olet näillä tilastoilla tasolla 3.
Se tämän päivänen lippu? Melkein salaliittoteoriaan tekis mieli kirjoittaa. Mutta enpä kirjoita. Luotan teikäläisiin ![]()
@ljpp sama kysymys ![]()
Hyllytyksestä liian lyhyt aika.
Muille en sitten enää vastaa ![]()
Tää on varmasti kysytty ennenkin, mutta oon tippunut tavalliseksi kuolevaiseksi, ei siinä mitään, mutta kun ilmeisesti se johtuu tuosta tuplasti liputetusta viestistä, muita lippuja minulla ei käsittääkseni ole 100 päivään. Yritin kyllä kirjoittaa viestin uudelleen, mutta en pystynyt sitä muokkaamaan.
Jaa, no nyt tuli näköjään toinen lippu. Erehdyin yrittämään olla ystävällinen. Antaapi olla.
Itseasiassa syy pudotukseen on se, että viestisi koronaketjussa liputti useampi käyttäjä. Sait ylläpidolta erillisen ohjeistuksen muokata tuota viestiä. Yksityisviesteistä selviää, että ilmeisesti yritit muokata, muttei onnistunut ja homma jäi siihen.
Tämän jälkeen tuli uusi lippu, joka hyväksyttiin, koska koronaketjun viesti oli alkuperäisessä muodossaan. Lipun jälkeen on 24 tuntia aikaa muokata viestiä tai perua se.
Sitä en tiedä, mitä tässä tarkalleen on käynyt, jos et alkujaan koronaketjun viestiä ole päässyt muokkaamaan.
Edit: vähän selkeytin tätä suhteellisen epäselvää viestiä
Tuli ilmoitus että ketju tai viesti on jossain modessa, enkä voi sitä muokata. Ainakin yritin lähettää siitä viestin @ljpp :lle. Olen mielipiteeni kertonut aiheesta liputusketjuun, en ala toistamaan. Mielestäni kohtuutonta, mutta tämäkin asia saa puolestani jäädä tähän.
Voisiko joku ystävällinen sielu korjata yhden ketjun otsikon?
Tuon ketjun nimeksi voisi vaihtaa Leijonat Store.
Ajatus oli että @tatesulo pehmentää vähän sanamuotojaan, jonka jälkeen viesti julkaistaan uudelleen. Itse asia kun oli ihan osuvaa.
Jokin meni kuitenkin vikaan, koska muokkaus ei onnistunut. Itse asiassa minä nostin viestin takaisin esiin, yrityksenä päästä siihen muokkausvaiheeseen.
Olen itseasiassa lähettänyt tuon sähköpostin itselleni. Oon saattanut ihan itse töpeksiä siinä muokkausyrityksessäkin. Sähläsin liian montaa asiaa yhtä aikaa, vaikka yritin kyllä seuraavana päivänäkin.
@Kilo olen kuvitellut että jos viesti liputetaan uudestaan, se poistetaan automaattisesti. En tainnut edes katsoa viestiä uudestaan.