Kuvat lentää yleensä roskiin. Kannattaa lisätä uutiset linkkeinä ja tekstinä.
No sehän on kyllä selkeämpää niin, että tulee linkki suoraan uutiseen.
Juu, kuvan pitää tuoda selkeää lisäarvoa keskusteluun. Tiedon tai uutisen lyhyt referointi ja linkitys lähteeseen on käytännössä aina käyttäjä- ja tekijänoikeusystävällisempi tapa. Tässä tapauksessa tismalleen sama info oli lisäksi mainittu muutama viesti ylempänä.
Ehkä olisi siis myös suotavaa lukea aiempi keskustelu hieman enemmän ajatuksen kanssa. Noh, tästä viisaampana eteenpäin.
Ajattelin kirjoittaa alunperin vähän pitemmän arvostelun kolmen viikon jäähytyksestä, mutta lyhennän roimasti ja ytimekkäämäksi.
On kyllä pikkutarkaa jos täällä minulta tivataan turhaan kysymyksiä joihin olin vastannut aiemmin. Sitten kun ne eroavat hieman aiheesta niin pitää poistaa ne tai jäähyä tulee. Ei siinä mitään mutta luuletteko todella että luen sähköpostin roskalaatikkoa keskiyöllä siltä varalta että botti laittaa viestiä ja käskee poistaa viestit? Ja sillä jos en nyt nukkuessani kerkeä poistamaan niin aamulla kun näen tämän spostiviestin olen jo jäähytetty. Aika kunnianhimoista toimintaa olettaa ihmisten poistelevan yöllä viestejä kun voi nukkua.
Asiahan haittasi minua sen verran, että olisin tarvinnut kausikorttitilaukseen apua ihmisiltä täältä koska en olisi kerennyt toimistoon olemaan yhteydessä. Tämän jäähytyksen takia piti sitten olla ja ottaa vähän hommista vapaata. Kiitos siitä, että jonkun keskiyön jäähytyksen takia saan sitten menettää työntekoa ja rahaa asiasta jonka olisi täälläkin voinut hoitaa.
Ja vielä sekin idea oli minulla kyseiselle aamulle ollut että olisin tarjoutunut antamaan kaksi palvelinta ilmaiseksi tälle foorumille koska ei ollut niille käyttöä ja kaveri antoi nämä kun hänellä ei ollut tarvetta jos teiltä olisi ollut kiinnostusta hakea ne jostakin sovitusta paikasta.
Siinä aamulla kun vitutus kaikkeen tähän nousi ja duunista otin vapaata toimistoon yhteydessäolon takia päätin että tämä palvelinlahjoitus jää tähän.
Palvelimet lähtivät yhden firman mukaan ja ovat hyvin käytössä. Katsellaan joku toinen kerta palvelinlahjoituksia kun niitä tasaseen tahtiin mulle tulee ja jos silloin ei olisi mitään ihmeellisiä jäähyjä yöllä tai muuten koen sen olevan järkevää ja jos edes silloin joskus teitä kiinostaa niitä saada ilmaiseksi.
Nyt olen kirjoittanut asiani toivon teidän miettivän miten toimitte ensi kerralla ihmisten kanssa keskiyöllä että antaisiko aamusta aikaa vaikka poistella viestejä.
E. Asiaan en enään palaa. Vastaa en viestin viestiin asiaan liittyen.
Erikoinen avautuminen.
Pystyt kyselemään asioita täältä, mutta et pysty kysymään esim. sähköpostilla samoja asioita suoraan Tapparalta??
Siinä tapauksessa kannattaa laittaa omat sähköpostiasetukset kuntoon.
Tapparaan saa kyllä halutessaan yhteyden sähköpostilla.
Täältä saa varmasti nopeammin vastauksen.
Varmaan saakin mutta kausikorttiasiat hoituvat kyllä paremmin suoraan Tapparan kanssa asioidessa.
Illan potkismatsit alkamassa…liveseurannat lukossa
Mielenkiintoista, että toteamus Anton Levtchn sekaantumisesta Aleksi Valavuoren de jure rikolliseen toimintaan (ulkomaisen vedonlyöntiyhtiön kanssa ottelun ja vedonlyönnin järjestäminen) johtaa viestin poistamiseen eikä vaikkapa edes sen siirtoon muuhun ketjuun.
Ei nykyisessä internet-kulttuurissa fasistinen sananvapauden rajoittaminen johda muuhun kuin oman alustan naurunalaisuuden lisääntymiseen.
Oon vähän miettinyt samaa, että olisi tosi toivottavaa, että tämän palstan moderaattorit mieltäisivät itsensä ennemmin vapaan kansalaisyhteiskunnan toimijoiksi kuin vaikkapa Tapparan markkinointiosaston jatkeeksi.
Tai että asioita täällä lähestyttäisiin objektiivisuuden kautta omien poliittisten mieltymysten sijaan.
Tuohan on politiikkaa? Sääntöhän on vähän kuin korkea maila. Pienin poikkeuksin varsin selkeä.
Jep. Ihan hyvä sinänsä, että tapahtuman mainoskuvat poistettiin. Se on kuitenkin absurdia ja fasistista, että ne olivat olleet siellä päivätolkulla ja poistettiin sen jälkeen, kun olin kritisoinut tapahtuman juridisia edellytyksiä ja siis myös oma kriittinen, mutta sääntöjen mukainen viestini poistettiin.
@peterra kielletty poliittinen keskustelu lienee erilaisista abstrakteista asioista vääntämistä, ei de jure laittoman toiminnan mainitsemista.
Eikö viestisi ollut politiikkaa? Kysyn kun en tiedä. Politiikan suhteen sääntö täällä on mielestäni hyvin selkeä. Politiikka kuuluu politiikalle varattuun ketjuun ja vain osalle käyttäjistä. Muualla politiikkaa sallitaan jonkin verran tietyin poikkeuksin. Mutta mitäpä minä tuolla päätäni vaivaan, viisaammat tietää. Mielestäni aikaisemmin noista on juuri noussut lappua (punaista) ja perustelu politiikan puolella.
Itse mieltäisin politiikan tässä kontekstissa enemmän yleisluontoiseksi arvojen punnitsemiseksi ja abstrakteista asioista väittelyksi. Toki kaikki keskustelu, jossa on jonkinlaisia mielipiteitä voidaan luokitella politiikaksi. Tällä palstalla tosiaan “kielletty poliittinen keskustelu” lienee ei-jääkiekollista yhteiskunnallista paikoin puolue- ja aatesidonnaista pohdintaa, joka voisi tukkia jääkiekkoon tai muuhun kevyempään aiheeseen liittyviä ketjuja.
Ei kai pelaajien jääkiekon ulkopuolisista julkisista touhuista keskustelu täällä kiellettyä ole. Ainakin Rautakorven, Salmelan, Karalahden, Domin ym. tötöilyt on palstoilla herättäneet keskustelua. Ja kun kyseessä on Tapparan pelaajan osallistumisesta seuralle potentiaalisesti haitalliseen toimintaan niin luulisi keskustelulle olevan täällä kysyntää, vaikka sitten edes jossain toisessa kuin Levtchiin jääkiekkoilijana liittyvässä ketjussa. Sen sijaan viestit lakaistiin maton alle, minkä syyhyn olisi mielenkiintoista saada kontribuutiota ylläpidolta.
Anton Levtchin ketjussa on tarkoitus käsitellä miehen edesottamuksia jääkiekkoilijana.
Keskustelu alkoi kerätä lukuisia eksyy aiheesta -liputuksia, kun Levtchin ketjussa alettiin keskustella Valavuoresta ja tenniksestä.
Koska yksittäisten asiayhteydestä irrallisten viestien säilyttäminen ei ole kovin mielekästä, päätin poistaa koko tennisottelua koskevan keskustelun, vaikka joissain viesteissä olisi sinänsä ollut asiallistakin kritiikkiä. (Näitä viestejähän ei kokonaisuutena ollut hirvittävän montaa.)
Oli luultavasti virhe olla poistamatta mainoskuvaa ketjusta heti alkuunsa, mutta ainakaan itse en tähän havahtunut ennen kuin jatkokeskustelun (ja sen keräämien lippujen) myötä.
Keskustelua aiheesta olisi toki voitu käydä vaikka omana ketjunaan tai jääkiekkoilijoiden poliittisissa kannanotoissa. Tällöinkin suuri osa Levtchin ketjussa olleista viesteistä olisi mennyt ohi aiheen, kun ne olivat “Levtchi voitti” -tyyppisiä.
Pakko arvostaa @a1r6 innokkuutta sulkea ketjuja.
Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia, kukin kykyjensä mukaan ja tuo on mun maksimi
Miksi täällä poistellaan viestejä liittyen englantilaisten rasistiseen käytöksekseen mikä kohdistuu Englannin tummaihoisiin maahanmuuttajataustaisiin pelaajiin? Tilanne kärjistyi eilisten pilkkujen jälkeen.
Onko aihe liian arka ja kielletty? Pelätäänkö, että jonkun mieli pahoittuu? Mahdollisesti jonkun moderaattorinkin?
Palstan keskustelukulttuuri on vajonnut todella heikolle tasolle ja parhaat/älykkäimmät/sivistyneimmät kirjoittajat hiljenee ja poistuu palstalta. Jotain on pielessä ja pahasti.