En tiedä yhtään miksi, mutta veikkaan, että johtoporras haluaaa varmistaa, että asiat ei kärjisty politikoinnin puolelle.
Rasismista puhuminen ei ole politikointia. Se on asia mikä pitäisi ihan ensimmäisenä ymmärtää.
Ihan mielenkiinnosta, että esimerkiksi keitä? En ole tälläistä huomannut.
En lähde pudottelemaan nimiä, mutta tasokkaita kirjoittajia on hiljentynyt tai vähentänyt radikaalisti kirjoittamista tänne. Mitä en ihmettele.
Ok, en lähde väittämään vastaan, enkä tiedä kuinka pitkästä ajanjaksosta puhut, mutta osan hiljaisuus voi johtua tällä hetkellä siitä, että jääkiekkoa ei pelata nyt.
Ei olekaan, siksi kannattaa kiinnittää huomio alla olevaan kohtaan viestissäni.
Rasismista on lyhyt matka politiikkakeskusteluun.
Voi olla, mutta sen ei pitäisi estää rasismista puhumista. Että jos mahdollisesti keskusteluun voi tulla politikointia. Huolestuttava linjanveto kyllä ja herättää ajatuksia. Rasismi on osa meidänkin yhteiskuntaa ja asiasta on hyvä puhua.
Mutta toki minulla on väyläni asioista keskustella ja tuoda julki isommallekin joukolle muualla halutessani. Että vaikka tällä palstalla siihen ei ole mahdollisuutta, niin muualla kyllä on. Onneksi.
Poliittisille aiheille on omia ketjujaan, jotka näkee kun oma status nousee Mestari-tasolle.
Tuskin kukaan henkilökunnasta on rasismin kannattaja. EM kisojen ketju ei välttämättä ole se paras paikka keskustella rasismista. Nyt kannattaa ottaa tunteet alas ja miettiä missä ketjussa asioita väännetään.
No kun asia liittyi EM-kisoihin ja Englannin pelaajiin.
Ja minä en koskaan kirjoita ns. tunteissa mitään. Toisin kuin sinä mitä olen seurannut viime aikoina.
Rasismista puhuminen ei ole politiikkaa.
Toki sen voi siihen ottaa halutessaan mukaan, mutta pakollista se ei ole.
Mistäs tiedät mikä syy näillä mainitsemillasi käyttäjillä on epäaktiivisuuteensa? Syitä voi olla miljoonia eikä me täällä voida tehdä tuollaisia oletuksia jonkun epäaktiivisuudesta. Nyt on aika vahvaa mutuilua.
Niin tai mistä sinä tiedät mitä olen ihmisten kanssa keskustellut.
Okei no se on sitten eri asia jos olet näiden kanssa keskustellut ja asia oikeasti on noin niinkuin aiemmin väitit.
Täytyy muistaa, että moderaattorit tekevät parhaansa ettei tämä palsta muutu täydeksi sirkukseksi. Ei täällä kenenkään mielipiteitä sensuroida mutta varmistetaan ettei mopo karkaa käsistä.
Ja vaikka sanomani ei pitäisikään paikkaansa, niin ei nyt suuri tohtori tarvitse olla todetakseen, että ei tämän palstan keskustelun taso ihan kovin korkeaa ole. Oli kausi käynnissä tai ei.
Sitten varmaan on parempi käyttää keskusteluun niitä “omia” kanavia. Kukaan ei käske sinua tänne kirjoittamaan/lukemaan.
@cace6969 Jäitä siideriin ja hattuun. @henkilökunta huljuttelee varpaitaan merissä ja järvissä.
Rasismi jalkapallossa tai urheilussa olisi kyllä varsin hyvä ketjun aihe ja äkkiseltään en muista meillä sellaista olevan.
Ylipäätään pelaajien solvaaminen on ala-arvoista, oli perusteet etniset tai muut.
Ehdottomasti ja näin olen tehnytkin. Mutta jonkun pitää tämä ikävä viesti tänne toimittaa, jos sitä ei itse tajuta. Palstan heikko taso pitää laatukirjoittajat kaukana palstasta.
Itse olet kuitenkin täällä?
Oli pakko kun takatolpalle syötettiin. Asia voidaan muuten korjata.
En kovin aktiivinen ole ollut viime aikoina. Tulevaisuudessa vielä vähemmän.