Palautetta palstan henkilökunnalle

Ping @Repa-76 vielä, niin kaveri itsekin huomaa, että palstalaiset ovat pro-Repa. :slight_smile:

Yleensä liputukset ovat täällä menneet mielestäni oikein, mutta tämä oli kyllä outo.

1 tykkäys

Yritin kans zoomailla tota viestiä onko siinä MITÄÄN sääntöjen vastasta enkä keksi sitten millään. Ei ole mielestäni väärässä ketjussakaan kun siinä kuitenkin mainitaan kapteenisto niinkun aiemmissakin viesteissä. En nyt vaadi liputtajilta mitään julkista ilmottautumista tai perusteluja miks liputtivat mutta ylläpidon kommentit kiinnostais, onko oikea vai väärä liputus ja jos väärä niin miks?

2 tykkäystä

Mäkin oon @Repa-76 puolella. Viesti piilotettiin, koska se taisi olla vähän väärässä aiheessa. Mutta mitä tekee Repa, postaa oikeeseen ketjuun! Hienoa. Turha jäädä vellomaan, vaan eteenpäin.

@TeroJ mä luen sen niin, että siinä puhutaan pääasiassa pelitavasta rosteriketjussa. Kapteenistollekin oli viime kaudella oma ketjunsa eli sellainenkin pitäisi tässä pistää pystyyn.

2 tykkäystä

Joka säännöstä ja joka palautteesta vois pistää erikseen oman ketjunsa pystyyn.

Ollaan kesäterässä. Tuli Rantakarillekin yksi virhe. :tuomari:

3 tykkäystä

Hyvä että tiimi toimii ja saadaan palautetta vai miten se kummelissa meni. :smiley: Olihan se viesti enemmän pelitapaan liittyvä, oletin vaan että sekin vois mennä rosteri-ketjuun. No, eteenpäin! :+1:

15 tykkäystä

Miksi @Tapola viesti on liputettu tuossa ikävässä puukotus ketjussa?

1 tykkäys

Ei ollut minun liputtama, mutta kun katsoin mistä kyse:

• Tarpeeton provokaatio
  • Viesti ei tuo lisäarvoa keskusteluun

Hyvä liputus.

7 tykkäystä

Minun mielestäni ei ihan hirveää provokaatiota kyllä ole tuossa viestissä. Onko riittävästi antia, no ei välttämättä, mutta aika hankala aihe. Ymmärrän myös sen, että tässä tapauksessa halutaan tyhjentää omaa mieltä.

Mutta eteenpäin.

Puhutaan tästä ilmeisesti:

Minä sen liputin. Kun sen analysoi, siinä ei ole minusta muuta sisältöä kuin se että suvakkien pitäisi hävetä. Kuten @ljpp’kin jo totesi, ei tuota lisäarvoa aiheen käsittelyyn ja ohjaa ketjua ihan väärään suuntaan. Yhteiskunta-alueella on tiukka seula ja tuo viesti ei sitä läpäise.

Kantava ajatus mulla on moderoidessa, että poliitikkoja ja vallankäyttäjiä saa herjata, mutta kanssakirjoittajien ja eri mieltä olevien kansalaisten pilkkaaminen ei edistä keskustelua. Useamman viestin olen tällä logiikalla liputtanut tänään. Se toimii myös toiseen suuntaan: myöskään maahanmuuttokriittisten leimaamista vähä-älyisiksi ja muita vastaavia vastapuolen keskustelumaneereja en siedä ollenkaan.

12 tykkäystä

Tulkitsen siinä viitattavan Ei saa antaa pelolle valtaa-hokemaan, sarkastisesti tai provosoivassa merkityksessä.

Olisin itse toiminut samoin tämän viestin kohdalla.

1 tykkäys

Tännekkö ei saa enää listata asioita mitkä harmittaa? Siis ketju lukkoon? Kyllä harmittaa.

Mode-edit. Siirretty harmitusketjusta ja viittaa viestiin siellä.

Tähän viestiin viittaa siis @miolta:

Rautiaisen biisin provosoivista sanoista ei tarvitse tykätä, mutta erimielisten toivottaminen ■■■■■■■ Suomesta ei ole rakentavaa. Se osa viestistä ylitti puuttumiskynnyksen.

Voitaisiin muutenkin rauhoittua itse kukin. Tämä on ollut valvojille poikkeuksellisen työläs päivä.

4 tykkäystä
  • Rautiaisen biisi on ärsyttävä. Soi muuten jollain kanavalla radiossa juuri Turun tilanteen ollessa päällä.
  • Viestisi täyttää rasismin määritelmän, koska niputat etnisin perustein koko porukan samaan pakettiin.

@valvojat toiminut tässäkin hyvin.

4 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Miksi Tappara.co huusi 30min putkeen eri virheitä? Mm. “429 Too Many Requests”

Minulla ei mitään havaintoa minulla mistään virheistä. Oliko muilla?

• Joo, ERROReita pukkasi
  • Ei mitään, vaikka olin paikalla
  • En ollut palstalla, mutta halusin äänestää

0 voters

@ljpp saa tutkia serverilokeja.

Vai semmottis. Tutkimatta sanon:

• CloudFlare sössi jotain?
  • Joku robotti keksi nykäistä koko sivuston kantaansa?
1 tykkäys

Taas tuli error.

Joko Tappara.co ei tykkää musta tai sit on joku muu vika. :grinning:

Hm…koko Liigan kierroksen ajan olen ollut täällä ilman erroreita.