Palsta tökkii tai hidastelee?

Melkoisen hitaasti toimii tänään tappara.co.

Puhelimella testaillut Telian 4g:llä ja Telian Wi-Fillä. Välillä saattaa ladata sivustoa muutaman kymmenen sekuntia ja välillä jämähtää kokonaan.

Mitään virheilmoituksia ei tule.

Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2017-18
Palautetta palstan henkilökunnalle
Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Sama ongelma täällä.

Mulle tuli tänään 502 bad gateway.

Napataan sitten sankarit mukaan:

@ljpp
@ozzi
@Kilo
@rizka

Ja ketä teitä nyt oli…

Ja @Kilo ei ole tullut tänään.

(「LIVE IS LIFE」) #5

@henkilokunta on hyvä

En muistanut tuota, mutta kiitos.

@ljpp vastaa serveripuolesta. Mä en ymmärrä servereistä mitään, @ozzi’sta en ole varma. Ljpp tutkii kun ehtii.

Sitä on liikkeellä.
Sama täällä.

Mulla ei ole tullut mitään virheitä mutta ilmeisesti aika laajalti ollu liikkeellä. Oisko siellä Cloudflare paukkunu? Ei kai tänään mitään erityisen suurta käyttäjäpiikkiäkään ole ollut.

Johtuisko auringon poikkeuksellisen aktiivisesta toiminnasta? Tuntuu että kaikki yhteydet hidastelee.

(【ツ】) #11

Paha sanoa, että mikä on ontunut kuin juntunen…

Hallilla tuli oltua ja jäi palstan selaaminen tänään minimiin.

Nää viittaa yleensä Cloudflareen. Olisko siellä jotkut DoS-kinkerit menossa ja load balance pulassa.

Jossain on jotain häikkää jos tällaisia koetaan. Itselle toiminta on ollut kuitenkin moitteetonta. Sivujen valvonta ei ole kuitenkaan pelkien silmien varassa, vaan UpTimeRobot.com seurailee tätä noin viiden minuutin välein - se ei tosin tee sitä Suomesta käsin, vaan jostain maailmalta, joten lataa sivut varmasti eri CloudFlaren end-pointista.

Niin tai näin, UpTimeRobot on mitannut meille 99,9% toimintavarmuuden. 02.09.2017 on tullut 521 CloudFlare time-out 4 minuuttia, josta tuo prosentin kymmenyksen pudotus.

Unohdin tähän vastata, mutta samaa ongelmaa tänäänkin.

Pitkään näkyy vain tämä:

Missään muualla ei ongelmia.

Taas alkoi hidastelu, kun ottelu on käynnissä. Sivun lataaminen kestää välillä todella kauan.

(【ツ】) #16

Mitä lukemaa näyttää:

2.2 4g:llä ja 5.8 wifillä.

IPhone 6:lla selailen. Muut sivustot kyllä latautuu ihan normaalisti eikä täälläkään ongelmaa ollut ennen peliä.

(【ツ】) #18

Ajattelin vain, että minulla ei ole ollut mitään ongelmia tänään kännykällä selatessa (Sony Xperia X 44/Mbps Fast.com:n mukaan netin nopeus).

En tiedä mikä on, kun samaa ongelmaa oli tiistaina pelin aikaan.
Ja siis peli pyörii ihan hyvin Ruudun kautta. Siinä pakettina Huawei tabletti + Chromecast.

(【ツ】) #20

Mitä tuo fast.com näyttää kännykällä?