Palsta tökkii tai hidastelee?

Nimenomaan kännykällä tsekkasin nuo lukemat.

Ok. Olisiko netissä jotain? Minulla 44 Mbps WIFin kautta…

Tablet+Chromecast Ruutu ja Tappara.co kännykkä.

(Ruudun kanssa on minulla ollut hillittömiä ongelmia tänään, mutta siitä lisää toiseen ketjuun)

Joo siis vanha liittymä tuo on, mutta en ole viitsinyt kauheasti vinkua siitä, kun olen ainoa myyntihessu jolle työnantaja kustantaa netin.

Mutta samalla netillä pyörii tuo peli ihan hienosti. Ja myös muut sivustot. Ja vaikka lyö wifin pois päältä, niin silti latailee tätä sivustoa normaalia pidempään.

Mutta toimeen tullaan.

1 tykkäys

Tämä on nyt vähän mystistä. Hallilta kun pari kertaa kurkkasin seurantaa (iPhone SE, DNA 4G) niin toiminta oli salaman nopeaa.

Niinpä. Nyt ei taas mitään ongelmaa.

Onko Ruutu päällä samaan aikaan?

On, mutta sama ongelma on myös ilman wifiä.

1 tykkäys

Puhelinkauppaan mars! Ota samantien uusi liittymä, missä riittää netissä kaistaa.

Ei pysty oikein itse vaikuttamaan asiaan. Kai iPhone 6 nyt jollain tapaa pitäisi Telian 4g:llä pelata.

Ja ei tosiaan nyt taas ole mitään ongelmaa.

Ehdottomasti pitäisi pelata kun iPhone 5S tekee saman Telian liittymällä.

1 tykkäys

Puhelin ei ole syynä. Minulla on iPad Air 1 joka on pykälää tuhnummalla raudalla varustettu kuin iPhone 6 ja toimii moitteetta. @Oijennus netti on hitaahko, mutta senkään ei pitäisi käyttöä estää, kunhan kuso jotenkin kulkee - olen käyttänyt sivuja hyvin huononkin yhteyden yli moitteetta.

Se tästä sen mysteerin tekee, että ongelma on ilmennyt vain tiistaina ja tänään nimenomaan pelin aikaan.
Eli äkkiseltään luulisi, että palstalla on “ruuhkaa” ja sen vuoksi on hidasta. Näin ei kuitenkaan ilmeisesti ole, koska muilla ei vastaavaa ongelmaa tunnu olevan.

Minä ja @valvojat hengaillaan täällä nimenomaan pelien aikaan, aktiivisimpien käyttäjien ohessa. Eli jos serveri kyykkäisi kuorman alla, niin sen luulisi tosiaan tulevan ilmi. Kipinävahdissahan tästä on kokemuksia, kun Jatkoaika kyykkää ensin.

Eikä minullakaan ole aikaisemmin ollut mitään ongelmaa ja ihan samalla kalustolla mennään nyt ainakin toista kautta.

Katsotaan taas tiistaina mikä on tilanne.

Ongelman rajaamiseksi, onko mahdollista ottaa toinen laite rinnalle, esimerkiksi tietokone?

On. Löytyy pari eri tablettiakin. Täytyy yrittää muistaa testailla, jos jatkossa meinaa hidastella.

iP6 siis hidastelee.

  • Päivitykset ajantasalla?
  • Paljon sovelluksia ajossa, joten muisti vähissä?
    • Ei tämäkään todennäköiseltä tunnu. Vanhoilla p*skoilla luureilla olen palstaa käyttänyt ok.

Näin tosiaan. Tänään tuli testailtua. Päivitykset on ajantasalla eikä sovelluksiakaan pitäisi mahdottomasti rullailla taustalla. Mistäs tuon muuten pystyikään tarkistamaan?

Työpuhelin kyseessä, joten suurin osa tiedoista ja sähköposteista menee onedriveen.

Nyt tarvittaisiin yhteisön apuja. iPhone 6 on aika suosittu luuri ja edelleen myynnissä.

Voiko joku vahvistaa, että tökkii/ei töki?

Luurisi on luultavasti aika vanha ja moni asia on toki voinut mennä matkan varrella pieleen.

On se sen pari vuotta vanha ainakin. Tämä ongelma on alkanut vasta nyt kauden alettua.