Palautetta palstan henkilökunnalle

31 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Palsta tökkii tai hidastelee?

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

Eikö katsojamäärää saa arvuutella?

1 tykkäys

Saa toki, mutta tuolla ketjussa homma meni puhtaaksi hassutteluksi joka ei tuonut mitään lisäarvoa otsikon mukaiseen aiheeseen, joten hyväksyin liputukset.

1 tykkäys

Tää ei ole todellista.
Postasin kuvan ( täällä on porukka, jolla tulee kuvista näppylöitä pyllyyn ) jossa Engren kaivaa kuoppaa ja HIFK:n kalliit tähdet seisoo kuopan reunalla tekemättä mitään.
Eli juuri se tilanne mikä Hifkissä on nyt.
Joku valopää keksi liputtaa.
Syy:
Viestisi liputettiin eksyvän aiheesta: koetaan, ettei se ei kuulu ketjun aiheeseen, jonka määrittelevät sen aloitusviesti ja otsikko.

Otsikko on: Helsingin IFK kaudella 2017-2018

Morjens :fu:

3 tykkäystä

Se valopää olin minä. Liputin ja ajoin lipun läpi. Olen ollut huomaavinani sinulta järjestelmällistä HIFK-antipatiaa. Anycase, pääsääntöisesti meemiläpyskät on kielletty. Taitaa lukea säännöissä. Siitä huolimatta annoin toisen, myös HIFK-aiheisen kuvan olla toisessa ketjussa. En näe kuvan tuovan ketjuun lisäarvoa. Lähinnä tarpeetonta hassutelua. Liputuksen syy ehkä sitten väärä.

Jos toinen valvoja on eri mieltä, peruuttaa lipun ja myönnän virheeni.

Oletko sitten itse keksinyt kyseisen kuvan?

6 tykkäystä

Minulla on tänään känkkäränkkä. Näyttäisi siltä, että joillekin meemit on sallittu ja joillekin ei.

3 tykkäystä

Liputtamasi viesti on saanut suhteellisen monta tykkäystä vaikket sinä siitä tykännytkään.

1 tykkäys

Siinä hieman taustaa @Kilo lle oletetuista HIFK antipatioistani.

Sun viestissähän lukee, että liputtakaa jos haluatte. Näyttäs että lippu on mennyt kuitenkin tunteisiin.

5 tykkäystä

En tiedä, mitä tämä tarkoittaa.

En sanonut etten olisi tykännyt siitä. En näe tuota kuvaa tässä kohtaa tarpeelliseksi tuohon ketjuun.

Etkö todella? Jos et, niin sitten annetaan olla ja mennään eteenpäin.

Viittaatko nyt tekemiini kuviin?

En. Niistä tykkään ja ne on pala tämän palstan hienoutta.

Eli eteenpäin.

1 tykkäys

Tästä palstasta tulee kerralla parempi, kun heitätte ■■■■■■■ tuon liputtamisen.

1 tykkäys

Se on erittäin ajankohtainen ja HIFK:n tilannetta kuvaava juuri tässä kohtaa ja kuuluu juuri tuohon ketjuun.
Kuten kauneus on katsojan silmissä, niinikään tarpeellsuuden määritys on myös yksilökohtaista, eikä tuota tarvemääritystä voi toinen toisen puolesta tehdä.

3 tykkäystä

Siis haluat valvonnan pois palstalta? Lyhyesti sanottuna liputus on vain tapa siivota palstaa. Valvojat ja ylläpito päättää lipuista eli poistetaanko viesti vai mitä tehdään.

7 tykkäystä

Liputus vaan ei toimi, vaan tulee kuppikuntia ja liputellaan kaveripiirissä ihan asiallisiakin kommentteja.

2 tykkäystä

Tuskin tuosta on kyse kuten varmaan ymmärrät.
Tuollainen ääripää hassuttelu tuo mieleen vassujen pikku Liin haastattelun.

Haastattelija:
No eihän hyvätuloisten veroja voi enää nostaa niin että sillä olisi joku vaikutus kansantalouteen.
Li:
Jaaha. Olisiko sitten parempi etteivät maksaisi veroja lainkaan.

See my point.

Kyllä minä ainakin liputtelen myös ylläpitäjien ym. viestejä, jos/kun tilanne sitä vaatii.
Toivottavasti myös minun viestejäni liputetaan, jos/kun tilanne sitä vaatii.