Palautetta palstan henkilökunnalle

Rautakorpi tuli 2+1-sopimuksella sisään. Ehkä ketjun “19/20” tarkoittaa, että joko 19 tai 20 asti…

Niin joo, tietysti näin. No asian voisi ilmaista selvemminkin, esimerkiksi 2017 - 2019 (2020).

1 tykkäys

Hyvä pointti. @henkilokunta, vakioidaan tämä tapa (sulkeiden käyttö optiovuosissa). Jälkimmäisessä vuodessa käytämme kaksinumeroista ilmaisua, koska kännyköitä varten pyritään minimoimaan otsikoiden pituutta.

Nyt muodossa 2017-19 (20)

3 tykkäystä

En tiedä onko tälle kysymykselle oikeampaa ketjua kuin tämä, niin laitetaan tänne kun henkilökunta varmasti tietää. Saako tuon ominaisuuden jotenkin pois että sähköpostiin tulee ilmoitus kun kommenttiini vastataan? :thinking: Tulee sen verran usein täällä vierailtua etten oikeen sillä ominaisuudella tee mitään.

Saa.
Klikkaa oikeasta yläkulmasta nimimerkkiäs, ja aukeavasta valikosta rattaan kuvaa. Sieltä valitset kohdan “Asetukset”, ja asetuksien alta kohta “Sähköpostit”. Sieltä sit vaan rastia ruutuun tai ruudusta pois sen mukaan mitä ilmotuksia haluaa sähköpostiin.

8 tykkäystä

Kiitos tästä, nyt sain asetukset kuntoon. :ok_hand:

Nyt alkaa näyttää siltä, että Jerry tarttee oman topicin. Mistä löydetään pelaajakortti?

1 tykkäys

Jerrylle topic hmmm… voidaanko avata neljä vuotiaalle oma topic? Pitäskö olla vanhempien lupa?
On kyllä julkisuudessa esillä että sen puoleen.
Pelaajakorttia ei liene tarvi odotella ku on ollu kaukalossa Heljankon kanssa ja jääkiekkoilijaksi meinaa ja vielä Tapparassa. :slight_smile:
Tästä vois rakennella:
”Mikä susta tulee isona?”
Kaukalossa Christian Heljanko pyyhkii hikeä otsaltaan.
– Mulla ei viime kaudella ollut monta kertaa niin hiki kuin nyt, hän sanoo Jerrylle ja kysyy, mikä Jerrystä tulee isona.
– Jääkiekkoilija, Jerry vastaa.
– Mihin joukkueeseen?
– Tapparaan.

1 tykkäys

Ite näkisin että jos Jerrylle avataan oma topic niin se ois lähinnä vaan linkkien keräilyä hyvin rajotetulla keskustelulla. En mä usko että kukaan lähtis Jerryä esim, haukkumaan, mutta täällä on mm. sivuttu tuota alaikäisen valjastamista affien mainostamiseen, ja vaikka sekin olis varmaan ihan hyödyllinen keskustelu käydä niin sen ei mun mielestä tarvis henkilöityä Jerryyn.

6 tykkäystä

Ilmeisesti Discoursessa on x määrä päiviä aikaa editoida viestiä, sillä mulla ei ole nappulaa millä tuota viestiä saisin muokattua.

Olisin korjannut QUOTET quote muotoon kun lakkasivat tuossa taannoin toimimasta Discoursen versionpäivityksen yhteydessä.

SGDQ lähestyy (~1kk päästä :wink: ja olin aikeissa lainata tätä viestiä uuteen viestiin lähitulevaisuudessa k.o. ketjuun.

Mutta noi quotet on rikki, joten saisiko jonkun henkilökunnasta korjaamaan quotet?.

1 tykkäys

Ei palautetta vaan kysymys. Saanko teettää paidan missä lukee: Tappara.co. Kohta kun alkaa kesäloma,ajattelin rentoa paitaa,näkyisi pitkin suomea.

3 tykkäystä

Heh, meillä ei varmasti ole mitään asiaa vastaan, mutta Tapparan brändin ja logon oikeudet ovat Tamhockey Oy:lla/Tapparan Ry:llä. Eli mahdollinen brändiloukkaus tapahtuu sillä suunnalla, jos sielläkään.

Olen joskus miettinyt, että sellainen pelipaita jossa olisi selässä nimenä Tappara ja numeron sijasta iso .CO (numeroita 00 mukaillen) olisi hieno.

7 tykkäystä

Ok,kiitos. Varmistan vielä Tamhockeyn mielipiteen.
Idea pelipaidasta jonka heitit on tosi hyvä.
Mulla oli ajatuksena keskustelufoorumin nimi ja Tappara joka pyörii kun sivu latautuu ujuttaa mukaan.

1 tykkäys

Tuskin itselle tehtyyn “omavalmisteeseen” mitään lupia muuten edes tarvitaan, kun et tee sitä kaupallisessa tarkoituksessa.

2 tykkäystä

Äärettömän mukavaa että suljettujen huhuketjujen lopusa on info miten huhussa kävi.
@Devilady on kunnostaunut tässä viime aikoina varsin esimerkillisesti.:+1:t2:

22 tykkäystä

Voi olla, että kysyn väärässä osiossa, mutta lensikö tämä Jupe jäähylle Enlund -huhuilustaan? Tai luultavasti trollailustaan.

1 tykkäys

Jos Jape99 tarkoitat niin sai näköjään 1000 vuoden bannit.

9 tykkäystä

Hyvä että otetaan varman päälle.

8 tykkäystä

Joo, juuri häntä.

Ok, ihan jämäkkä tuomio. :smiley:

1 tykkäys

Toivottavasti huhu käy siinä ajassa toteen.

5 tykkäystä