Ei yksikään ole sieltä. Nämä on kaikki asiaketjuista, kuten otteluketjuista sekä parin pelaajan omasta ketjusta. Nyt eteenpäin.
Sieltä otteluketjusta se huili tuli, kun tuli viesti, että if you can’t stand the heat, stay out of the kitchen.
Henkilökunta tällä palstalla on ihan perseestä. Eivät yhtään kuuntele muiden mielipiteitä ja toimii täysin mielivaltaisesti. Ihan kuin omistaisivat tämän palstan. Vähän nöyryyttä kyllä kaivattaisiin.
Lieneekö malia Liigan kurinpito tai tuomarityöskentely?
Kuinka aktiivinen täällä pitää olla ettei taso laske? Onhan siitä jo aikaa ku putosin pykälää alaspäin mutta ei se ainakaa mistää sääntöjen rikkomisesta tullu?
Ottavat vähän turhan suurta roolia kyllä.
Piti vastata aiemmin jo. Tuo viestini oli 100% :sti sarkasmia.
Hyvää porukkaa ja osaavaa.
Vähän aikaa menoa seuranneena totean vain, että itsellä ei ollut.
Tässä menee jo sekavaksi tämä, vaikko tämä viesti oli sarkasmia.
Ei sentään, hyvin hoitavat.
Miksi pelaajahaaveilu ketju piti lyödä lukkoon? “Ketjukuri ei pidä”? Voi morjens taas tätä touhua.
Tästä samaa mieltä. Mikä ketjukuri? Ei haaveiltu oikein? Pari nappia kiinni ylläpito.
Oon tässä varmaan kolme vuotta jo lukenut palstaa päivittäin. En itse hirveesti lisäarvoa ole viellä osannut tuoda esiin. Viestejäkin kirjoittanut varmaan alle 20. Väkimäärä on lisääntynyt ja myös muiden kun Tapparalaisten kiinnostus on kasvanut. Enemmän väkeä= enemmän mielipiteitä.
Enemmän tapoja keskustella. Pitkään olen huomannut miten täälläkin on aika pieni sisäpiiri mikä päättää miten saa keskustella ja mistä.
Jollain keskustelufoorumeilla saat bannia jos et kannata oikeaa joukkuetta. Meillä jos et ole oikeaa mieltä tai osaa kirjoittaa oikein.
Vahvoja väitteitä, joille varmasti löytyy jotain esimerkki todisteita?
@Janecky parisataa viestiä ja @lally muutama kymmenen. Kun tulette meikämannen kanssa tasoihin, niin tuskin kyseenalaistatte moderointia kovin paljoa enää silloin.
Ai niin, se viestien määrä. Se on noin 11 488 viestiä, että sillei. Joskus se riepoo meikäläistäkin, mutta noilla viestimäärillä tulee väkisinkin huteja. Pitää vaan niellä kiukku.
Toisaalta joku on tykännytkin, eli se määrä on vaatimattomat 32 397. Katellaan sitten uuelleen.
Jotta tulis asiaakin, niin minulle kelpaa moderointi oikein hyvin. Sanon sitten kun ei enää kelpaa
ja yksi päälle.
No ei nyt ihan noinkaan. Itse en ole saanut bänniä kuin itseltäni.
Ja jos esim. lukihäiriö niin kannattaa mainita tästä jossain. Ei täällä mitään kieliopin professuuria tarvita.
Enkä todellakaan ole mitään sisäpiiriä. Enemmänkin rähisevä terrieri.
@Janecky @Benjaminkki @Giroux28
Pelaajahaaveilut 2018-19 lyötiin lukkoon, koska sieltä poistettiin iso kasa viestejä, jotka
A) eivät koskeneet pelaajahaaveiluja
ja
B) eivät koskeneet kautta 2018-19.
Jos tämä vaikuttaa jotenkin kummalliselta, niin syy löytyy palstan säännöistä:
§6. Yksi ketju per yksi aihe
Tappara.co -palstalla pyritään pitämään keskusteluketjut lyhyinä ja keskustelun aihe tiukasti otsikon mukaisena. Tämä parantaa palstan luettavuutta ja kirjoitusten löydettävyyttä hakutoiminnolla tai Internetin hakukoneilla.
Käytä palstan hakutoimintoa löytääksesi jo olemassa olevat ketjut.
Jos kirjoituksesi ei vastaa olemassa olevan ketjun otsikkoa, avaa aina uusi ketju.
Jos vastauksesi sisältö poikkeaa ketjun otsikosta, tee vastauksi “Vastaa aihetta sivuavassa ketjussa”-toiminnolla. Tämä avaa uuden ketjun, joka linkittyy alkuperäiseen keskusteluun.
Kysytkö? Vastaatko mielipiteeseen kysymyksellä? Pitäisikö liputella oli huono keskustelun jatkuminen?
Kuulut tähän pieneen sisäpiiriin, joka päättää miten täällä keskustellaan. Poikkeavat mielipiteet = 1000 vuoden banni.
Tuo mielipiteesi kuuluu ihan väärään topiciin. Se olisi pitänyt kirjoittaa hauskoja juttuja-topiciin. Sinulla ei näköjään ole käsitystä tämän foorumin historiasta. Jos olisi ollut, et olisi tuota mielipidettä kirjoittanut
ja pari vielä päälle.
Sorry offtopic.
saa siirtää palautetta kanssakeskustelijoille tai jotain sinne päin.