@TeroJ näinhän minä sanoin juu. Jutun juju liittyykin jo pitkään historiaan, että kerran otin “oikeuden omiin” käsiini Rauman Lukon ketjussa, kun siellä haaveilu siirtyi spekulaatioksi jonkun pelaajan kontribuutiosta, jos liittyy Tapparaan. Silloin minulle kerrottiin, että näissä ketjuissa nämä katsotaan “sormien läpi”, koska se ei aiheuta tuhansia viestejä, kun kyseessä ei ole Tapparaan liittyvä asia.
Liput on helppo hyväksyä, kun ne tulee aiheesta ja on jossakin linjassa, mutta kun minulla on pirulauta hyvä muisti näistä. Tää nyt ei vaan ollut tuon kanssa missään linjassa ja sekös kismittää. Asiallehan en voi muuta kuin todeta, että ei se tuosta muuksi muutu, mutta kritiikkiä annan aina, kun siihen tulee aihetta. Tässä oli mielestäni kritiikin paikka.
Tappara.co on keskustelupalsta eikä täten ole tarkoitettu ns. chattaukseen (Poikkeus: Otteluseuranta). Jokaisen kirjoituksen tulisi tuoda lisäarvoa keskusteluun. Vältä erittäin lyhyitä, vain muutaman sanan kirjoituksia ja perustele väittämäsi.
Noin viikko sitten Vip-aitiossa kirjoitit näin , missä mennään tällä hetkellä? Eli koska tulee tiedotetta? Jos minä nousen tasolle neljä saanko enemmän tykkäyksiä?
Rekordien mukaan sait pienen huilin käyttätymisestäsi politiikka-alueella ja nyt olet koeajalla. Viestihistoriastasi näyttää myös löytyvän paljon hymiöpäätteisiä onelinereitä. Kannattaa petrata sillä saralla. Eli kirjoittaa muutakin kuin itsestäänselviä heittoja.
Tämä on nyt sitä tapparalaista pelaajapolkua parhaimmillaan.
En siitä politiikka jutusta saanut sitä, että jokainen viesti tarkistetaan. Käytiin se asia rizkan kanssa asiallisesti läpi. Tämän tarkistus on varmaan tullut viime lauantain otteluseurantaketjusta, josta jostain syystä sain huilia sunnuntaihin asti ja sen jälkeen jokainen viestini on tarkistettu.
@Janecky tämä ei ole mikään WhatsApp -ryhmä tai Instan kommenttiosio. Sinulta on selvästi jäänyt sääntömme lukematta, varsinkin kohta Perusteltu keskustelu. Live-seurannoissa on rennompi ote, mutta muissa ketjuissa ei.