Huhu: Mihin menee Tomi Karhunen 2018-19?

Mistä löytyy Tomi Karhusen seuraava seura?

4 tykkäystä

Kovasti olen tässä kytännyt instaa ja tänään sain tiedon, että kamat Gävlessä pakattu. Toisaalta tämä ei ole vastaus kysymykseen! :smiley:

Nonii ja sitten joku träkkäämään lentoja.

Yllättävän hiljainen tämä ketju. Eikö kukaan ole kuullut tai lukenut mitään huhua mihinkään suuntaan :thinking:

Itse näin sellaisen unen, että olin Tomin kanssa samassa odotushuoneessa (en tiedä mitä odotettiin). Siinä sitten huomasin miehen ja kyselin vähän, että mihin on menossa pelaamaan, mutta ei suostunut vastaamaan. Sitten tarkkana miehenä huomasin, että hänellä on jalassa Tappara-sukat ja tämän paljastuksen jälkeen onnistuin onkimaan tiedon 2+1 sopimuksesta.

Tiedä sitten oliko turha haaveuni vai kenties enneuni.

11 tykkäystä

Mulla olis puhelinnumero Tomia lähellä olevalle taholle, mutta saa se numero olla kyllä ihan rauhassa! :smiley:

1 tykkäys

Ruotsalaisten spekuloinnin perusteella Allsvenskanin AIK olisi kiinostunut Karhusesta, koska heidän toinen maalivahti on saikulla. Tiedä sitten kiinostaako Karhusta AIK:ssa pelaaminen.

2 tykkäystä

Google tietää kertoa:

• Karhunen on palannut Suomeen.
  • Karhunen kieltäytyy kommentoimasta Brynäsin päätöstä, koska se ei olisi järkevää.
  • Karhunen on valittu toissa viikon “Viikon joukkueeseen”.
6 tykkäystä

Naapurissa sanovat näin, tiiä sitten kuinka luotettava viesti on. Laitetaan tänne kuitenkin.

@Naapuri Onko kuinka hyvin perillä asioista? Luet kuitenkin aktiivisesti :smiley:

Mode-edit. Nimimerkki “Lentsunipa” kirjoittaa että “Tapparaan menossa jos mikiltä oikein ymmärsin.”

1 tykkäys

En ole hyvin perillä, mutta huvittaisi jos Tappara tekisi HIFK:it :wink:

3 tykkäystä

Niin no Tappara tuskin sulkis pois harjotuksista niinkun HIFK teki. Siitähän se tais suuttua + kun ei olleet rehellisiä.

2 tykkäystä

Juu, ei varmaan suljeta kokonaan helposti pois, mutta kyllä kolmosmaalivahti joukkueharjoituksissa vähän sivuun väkisin jää.

Bäckström tänään maalilla. :mikki: kuulemma on sanonut että mikäli ei musta tartu, niin ostan Karhusen.

14 tykkäystä

Ja tämän ei ollut “HIFK:t”. Vaan se, että puhuttiin yhtä ja tehtiin toista. Varmasti Nikke ymmärtäisi, jos asiat suoraan ja rehellisesti hänelle esitetään. Usein ammattiurheilijat ymmärtävät itse parhaiten ammattinsa raadollisuuden.

Itse huhuun, vaikea nähdä, että Karhunen tulisi. Heitellään huhuna sinne tänne, mutta kovin vähän lihaa luiden ympärillä.

Jos Karhunen tulisi niin olisiko sekään täysin pois suljettu vaihtoehto että Heljanko vaikka menisi loppu kauden lainalle johonki ja Nikke jää sparraan Karhusta ja pelaa jos Karhu loukkaantuu.
Edit: tai Heljanko pelailee Lekissä, saikos sieltä tarvittaessa nostaa liiga joukkueen mukaan siirtorajan jälkeenki?

Totta hemmetissä Tappara tarvittaessa tekee Hifkit jos Nikellä ei paikat kestä saati taso enään. Tappara taistelee mestaruudesta eikä silloin voi liikaa tunteilla asioiden kanssa.

5 tykkäystä

Kuten aikaisemmin olen kirjoittanut. Tappara on hakenut koko kauden vahvistusta puolustuksen x2 ja tarvittaessa maalivahtiosastolle. T: luotettava lähde.

Näistä osunut jo Blood ja Fälth.

Tämä ei ole huhu, eikä vinkki. Kunhan pyörittelen.

7 tykkäystä

Hyvä, että joku edes tunnustaa totuuden ja ilmeisesti ymmärtää HIFK:n tilanteen viime kaudellakin, eikä jeesustele.

3 tykkäystä

Spekuloidaan nyt vielä sen verran, että Tomilla on ollut melkoinen reissu tässä lähiaikoina. Ei ole oikein pysyvyyttä löytynyt. Miestä voisi kiinnostaa vähän pysyväisempi meno, Tapparasta löytyisi.

1 tykkäys

Jos Tapparalla on tavoitteena saada Heljangosta ykköstorjuja muutamaksi kaudeksi ennen miehen lähtöä maailmalle, niin ehkä huonoin veto kaikkien kannalta olis ottaa Tomin kaltainen varma ykkösmolari joukkueeseen pitkällä sopimuksella. Toinen asia sitten on tietenkin jos Tappara ei näe Heljangossa potentiaalia ykköspestiin, silloin ilman muuta Tomi sisään ja Chrisu ens kaudella viimeistään muualle hakemaan seuraavaa steppiä uralleen. Jos Nikke pystyy pelaamaan noin terveyden kannalta kantamaan kakkosmolarin vastuun ja valmennusjohto näkee Chrisussa Tapparan ykköstorujan joksikin vuodeksi eteenpäin, niin mentäis tällä tandemilla tämä kausi vaan rohkeasti. Tämä on ainakin oma mielipide asiaan.

3 tykkäystä