Palautetta palstan henkilökunnalle

Tuo mielipiteesi kuuluu ihan väärään topiciin. Se olisi pitänyt kirjoittaa hauskoja juttuja-topiciin. Sinulla ei näköjään ole käsitystä tämän foorumin historiasta. Jos olisi ollut, et olisi tuota mielipidettä kirjoittanut :smiley: :smiley: ja pari vielä päälle.

Sorry offtopic.
saa siirtää palautetta kanssakeskustelijoille tai jotain sinne päin.

3 tykkäystä

Heh, ollut Tappara.info alusta asti mukana, sekä seurannut tätä aitiopaikalta 2016 lähtien. Tiedän täsmälleen miten täällä toimitaan.

Kyllä kaikki tietää,että jäsen Messiä pidetään täällä totuuden torvena ja puolijumalana. Ketjuja lyödään lukkoon ja lippuja heiluu vähän väliä. Ihan Pohjois-Koreaa koko touhu.

5 tykkäystä

Itsehän en tunne ketään täältä, mutta toistaiseksi ei ole banneja tullut. Enkä edes ollut kovinkaan kauaa infossa (varmaan jos olisin sen alkuajoilta ollut, niin olisi ainakin tullut melkoista paskaa raapusteltua joskus alakouluikäisenä). Tiedä mikä pakkomielle tähänkin oli mitään vastata.

Henkilökuntahan toki on silkkaa mulkukkaa koko sakki. </sarcasm>

@Giroux28 Hyvää läppää

@Messi Tuo on ihan hyvä periaate. Meillä muilla se menee niin, että kun otan, en treenaa seuraavana päivänä.

1 tykkäys

Heh, haaveiluketjussa joku erehtyy olemaan epätyytyväinen nykyiseen rosteriin ja kehtaa haaveilla pelaajia: bannia. Liian suurta roolia ottavat moderaattorit täällä. Isommillakaan foorumeilla ei meininki ole yhtä villiä valvojien toimesta.

1 tykkäys

Nyt mennään jo niin rankasti ihan puhtaan hevonpaskan puolelle, että rajaan meidät despootit palautteen ulkopuolelle huomisaamuun asti.

Ketju avattiin ajastetusti 8 tunnin kuluttua.

Samaa minäkin mietin. @valvojat ?

Siitä puuttui taikasana ennustus, joten @discobot ei tajunnut mistä puhuttiin. Päätyi siksi poistoon muutaman muun viestin ohella.

2 tykkäystä

Mitä mun Sasha Huttunen twiittipostaukselle tapahtui? Lähti aika hätäseen pois.

Aa, luulin turhaksi toistoksi. Tosiaan on siinä kipinääkin koskeva pointti ja uutta tietoa, joten minun virhe. :raised_hand_with_fingers_splayed: Luulin tarpeettomaksi toistoksi.

Täsmennyksenä, palautin viestin näkyville jo.

7 tykkäystä

Mitähän tuossa mobiilissa yritettiin mainostaa?

3 tykkäystä

Avasin läpällä, “osata janne ojanen 3pelipaidat”

Joo, ihme mainontaa, mulle tarjottu jopa suunnilleen samalla ulosannilla “nainen puh”, mistä v-tussa ne tietää, että tykkään naisista??

@ylläpitäjät miten tuollaista skeidaa tänne pääsee?

En ole henkilökuntaa, mutta käsittääkseni henkilökunta ei juurikaan voi vaikuttaa siihen millaisia mainoksia tällä sivulla näkyy. Itselleni tulee aika usein mainoksia verkkokaupoista, joiden sivulla olen käynyt, mutta myös Hifkin kausikorttimainoksia sekä Ilveksen pelimainoksia.

@krobbe

Näin se valitettavasti on. Lisäksi mainonta kohdentuu aina henkilöön, ei verkkosivustoon.

3 tykkäystä

Kiitos! Nythän ei tarvi enää kuin ihmetellä, mistä ne kuvittelee, että mä tarvisin naisen puhnroa? Mitä mä vanha mies sellaisella enää tekisin?

1 tykkäys

Vai onko ihan vapaat kädet ja saa ruveta hulluttelemaan? Ja jottei tule turhan negatiivinen kuva kyse ei ole isoista asioista.

Ei saa hullutella eikä ole vapaat kädet. Siis näin yleisellä tasolla.

Mistä tarkalleen ottaen on kyse?

2 tykkäystä