Palautetta palstan henkilökunnalle

Discourse 2.2 version mukanaan tuomia parannuksia, mutta olimme kyllä aktiivisesti tätä ehdottamassa kehittäjille. Nyt tärppäsi.

3 tykkäystä

Joo, lupasin olla kirjoittamatta kuukauden kun Malte ei tullutkaan, mutta nyt jaan tämän, ja eiköhän sen jälkeen tule useampi kuukausi taukoa omasta tahdosta.

Sain 2 viikon bannit provosoinnista :smiley: , kun postaan vanhan linkin Haapalan tulosta Tapparaan. Heti kellonajasta ja päivämäärästä huomaa, että kyseessä on vanha uutinen, jos nyt oli vielä viime vuoden moodissa. Lisäksi mainitsin kyseessä olevan pila kirjaimellisesti minuutin sisällä. Oli mielestäni erittäin mieleenkintoista, että viestit, jossa on muunmuassa ‘‘Tomi Karhunen Tapparan kaksivuotisella sopimuksella’’ tai editoitu kuva Maltesta Tapparan paidassa ei taas herätä minkäänlaista reaktiota? Mutta minä saan 2 viikon bannit. Miksi?

Ja ainiin, kyseessä oli kipinä, jossa nyt on suvaittu paljon muutakin.

3 tykkäystä

Ei ole suvaittu ja tuo ei ollut ollenkaan hauska juttu. Muutkin tekivät tuota samaa ja kakkua jaettiin huolella eli ihan oikein meni, anteeksi vain.

3 tykkäystä

Ai meinaat, että kipinässä oli samat säännöt kuin jokaisessa muussa ketjussa? En sitten tiedä edellisvuosien kipinöistä, mutta kuka on aiemmin tehnyt noin?

Kipinä -ketjussa on myös säännöt, vaikka löyhemmät, mutta selvistä trollauksista on jaettu :banana: myös aikaisempina vuosina.

3 tykkäystä

Meinaatko, että kuva Maltesta Tapparan paidassa EI ole trollausta?
Joo, tuota hain, että kipinässä on löysemmät säännöt.

Löysemmät säännöt ja trollailusta eli tahallisesta vääristä uutisista on annettu tasaisesti banaania. En ymmärrä, mikä tässä on ongelma? Se on kaikilla sama tilanne.

En ymmärrä mikä tarve sinulla on päteä, kun ketjun otsikko on; “palautetta palstan henkilökunnalle” ja kysymys on esitetty heille?

@blue

  • yhteisö otti rajusti läppäviestisi: se sai lähes ennätysmäärän lippuja
    – hylkäsin liput ja jostain syystä jätin viestin näkyviin :man_shrugging:
  • hyllytyksesi taustalta löytyy myös korottava tekijä (käsittääkseni mainittu sinulle, kun sinut hyllytettiin)
2 tykkäystä

Mikä on korottava tekijä? En ole kuullut tästä.

Olisiko sähköpostiviestin yhteydessä tullut. Katso sähköpostisi.

2 tykkäystä

En ole pätenyt. Olen esittänyt mielipiteeni ja yritän kysyä sinulta, mikä tässä nyt on ongelmana? Et ollut ainoa, joka sai banaania ja se oli ihan linjassa, että pelikieltoa tuli. Oikein tuomittu - olen täällä vähän niin kuin yleisössä arvioimassa tuomaritoimintaa. Hyvä vihellys tuo oli.

Sori, en ole paljoa palstaa seurannut bannien jälkeen, ketkä sai ja kuinka pitkän sitte?
E: Mutta antaa olla minun puolesta tämän asian, 2 viikkoa oliin pois, eikä sille enää mitään voi.

1 tykkäys

Eiks tasa-arvosta puhuminen oo sen verran poliittista hommaa ettei meidän rivikäyttäjien pitäis päästä lukemaan tämmösiä juttuja ollenkaan?

2 tykkäystä

Sanoisin että olemassa olevien lakien tulkinta ei heti riko politiikkapykälää etenkään, kun sillä on suora linkki jääkiekkoon.

§5. Poliittisen ja uskonnollisen keskustelun rajoitukset

Tappara.co on ensisijaisesti jääkiekkoyhteisö, josta löytyy myös Vapaan keskustelun aihealue. Poliittinen ja uskonnollinen keskustelu on kuitenkin rajoitettu vain ja ainoastaan rajatulle Politiikka-alueelle, jonne on pääsy vain ansioituneimmilla käyttäjillä. Muilta osin palsta on depolitisoitu.

Poikkeustapaus on aiheet joilla on yhteys jääkiekkoon tai urheiluun. Henkilökunta voi harkintansa mukaan tehdä myös tapauskohtausia poikkeuksia, tai siirtää keskusteluketjuja Politiikka-alueelle, jos se katsotaan tarpeelliseksi.

1 tykkäys

“Voi vastata enintään 3 kertaa perättäin. Muokkaa edellistä vastaustasi tai odota että joku vastaa sinulle.”

Hmm? Lukko osioon yritin tätä laittaa:

Kysymys. Olen nyt ollut kohta 4 kk konkariosastolla ilman lippuja. Onko minulla elinikäinen kielto ylimmälle tasolle sen viivehyllytyksen takia?

Ylipäätänsä, mitkä kriteerit on että voi nousta konkari tasolta ylemmälle?

1 tykkäys

On palstalla kerrottu miljoonaan kertaan. Edit Tässäkin ketjussa ja en ole henkilökuntaa.

1 tykkäys

Ilmeisesti ei hirveitä kriteereitä ole kun saa tällaisia vastauksia.

8 tykkäystä