Palautetta palstan henkilökunnalle

Et voi nousta tasolle 3, jos ollut joskus porttikielto. Manuaalisesti pitäisi lisätä. Näin kävi ainakin @treppu kohdalla.

3 tykkäystä

No voi prkl, taitaa olla sitten mahdottomuus.

Mun noston aikaan ei vielä ollut ylenemiskieltoa mutta mekaanisesti nosto kuitenkin tapahtui.

1 tykkäys

Niitä ei kerrota suoraan julkisesti, koska joku voi silloin “suunnitelmallisesti” toteuttaa niitä. Kysymällä ylläpidolta yksityisviestillä kuulet kyllä, mikä osa sinulta on vajaavainen, jos ei ole porttikieltoa ollut.

Eipä tullut vastausta henkilökunnalle suunnattuun kysymykseen. Jos tuo on noin niin onko tuohon lääkettä? Aika kova rangaistus menttaalitasolla.

2 tykkäystä

Eipä tosiaan kukaan tähän näemmä tarttunut, minäkin unohdin. Tarkistin nyt kuitenkin mistä johtuu, ja minusta on kohtuullista pyyhkiä rangaistushistoriasi. Nouset kolmostasolle seuraavan vuorokauden sisällä.

4 tykkäystä

Tuohan tosiaan tapahtui Ilves pelissä. Olin paikanpäällä ja heti kun maali tuli laitoin tahallani viestin että ehän tuo mokke saa mitään kii. Kyseessä oli Ilves ja katsoin sen tuolloin poikkeukseksi:D.
En tee sitä enää edes pleijareissa :smiley:

@ylläpitäjät Voisko ketjun laittaa kiinni? Ei mitään annettavaa

_Mode-edit: puhe tästä ketjusta Huhu: Petri Kontiola Tapparaan 2019-20?

Viesti siellä ketjussa alunperin olikin.

5 tykkäystä

Kontiolaa huhutaa Tapparaan joka kevät. Jokainen saa itse päättää mihin huhuun uskoo. Tällä kertaa huhua on toistanut pari eri nimimerkkiä. No se ei hirveästi vielä huhulle luotettavuutta tuo mutta kuitenkin.

Ketjua ei kuitenkaan ole järkeä sulkea, koska Kontiola on aina suuri puheenaihe tällä palstalla. Jos se suljetaan, alkavat huhua koskevat viestit levitä ympäri palstaa. Tuo on hyvä ketju spekuloida. Jos ketju harmittaa, niin neuvoni on piilottaa se.

8 tykkäystä

Olisi eri jos noille huhuille olisi jotain pohjaakin eikä vain omaa mutuilua. Jos 30 käyttäjää keskenään chättäilee tilastoista, vaimosta yms niin se ei tuo ketjulle mitään arvoa. Vähemmästäkin on täällä YP jaellut lippuja ja puuttunut asiaan.

1 tykkäys

Henkilökohtaisesti en oikein ymmärrä tätä närää, jota huhuketjut ovat viime aikoina aiheuttaneet. Huhuilutavat ja itse keskustelu huhuista ei kuitenkaa ole muuttunut yhtään mihinkään .infon ajoista. Joku sanoo melko suoraan jotain, joku kirjoittaa kryptisiä arvoituksia, joita porukalla selvitetään ja kolmas taas on nähnyt Ruohomaan mailat naapurin marsun ulkoiluttajan kävelykeppinä.

Harva tulee ikinä sanomaan suoraa lähdettä huhulle - en minä ainakaan sanoisi, jos jotain inside-infoa joskus saisin. Mulle kaikki, jota joku nimimerkki netissä sanoo on lähtökohtaisesti epäilyttävää. Silti nuo huhukeskustelut ovat mielestäni viihdyttäviä. Mutta en minä niitä kovin tosissani otakaan.

En myöskään näe mitään vikaa siinä, että huhukeskustelussa spekuloidaan viime kausien tehopisteillä, koska ne tuovat huhuun lisää kontekstia taustoistusta. On tuossakin keskustelussa lippuja heilunut ja viestejä sitä myöten poistettu.

10 tykkäystä

Näinhän se on. Minun virheeni oli kirjoittaa avoinna olleseen kausiseurantaketjuun pari tuntiaottelun päättymisen jälkeen. Siitä sain pelikieltoa muutaman päivän ja ikuisen porttikiellon ylimmälle tasolle.

Niitä ketjujahan voi vaimentaa jos ne harmittaa.
vaimenna

2 tykkäystä

Mut ethän sä sillonkaan saa sitä hyödyllistä tietoa sieltä jos ketju laitetaan kiinni niinkun alunperin ehdotit. :thinking:

12 tykkäystä

Vaikka viestisi on tässä kohtaa pätevä, liputettuihin viesteihin ei kandee vastailla.

1 tykkäys

Henkilökunnalle kuuluu tässä kohtaa kiitos: palstan kirjoitukset ovat hyvällä prosentilla aiheensa mukaisissa ketjuissa. Jos jokin aihe ei kiinnosta, ketjun voi huoletta vaimentaa ja näin olen muutaman aiheen kohdalla tehnytkin. Hyvin toimii.
Ainoa häiritsevä tekijä on se, että myös vaimennetuista ketjuista tulee ilmoitus uusista viesteistä. Ehkäpä tämäkin korjaantuu kunhan lätkäkausi loppuu ja aikaa riittää taas muuhunkin?

4 tykkäystä

Pahoittelut kun en tajunnu avata uutta ketjua Liigan sovellukselle. Nyt näköjään TPS myös laittanut oman pystyyn. Pitäiskö muiden sovellukset kerätä omaan ketjuun, vai jokainen vaan seuran omaan? Vai onko näitä järkeä kerätä Tapparan palstalle?

Mä olen huomannut että tämä taitaa olla Discoursen ominaisuus. En ole varma tarkasta ajankohdasta milloin vaimennettujen ketjujen ilmoitukset lakkaavat, mutta yleensä en enää 24h vaimennuksen jälkeen ole saanut ilmoituksia näistä ketjuista. Alussa toki nihkeää kun ilmoitus tulee ja ei olekaan uusia ketjuja.

Kaikki hyviä kysymyksiä. Liigan sovellukselle löytynee täältä käyttäjiä ja sitä kautta keskustelu lienee hyvä keskittää omaan ketjuunsa. Muiden joukkueiden sovelluksille ei ehkä löydy käyttäjiä niinkään. Vai? Ööö. Ehkä Liiga-yhtiön sisältä tulevat sovellukset voisi kerätä “Liiga-sovellus-ketjun” alle***. Otsikkoa saa myös hioa tarpeen mukaan.

En mä joukkueiden omiin ketjuissa heidän sovelluksistaan alkaisi puhua, koska keskustelu hajautuisi sekä eri joukkueiden välille että mahdollisesti eri kausille. Jos siis keskustelua muiden joukkueiden sovelluksista syntyy.

Voihan niitä porukka testimielessä latailla ja löytyy meiltä myös vierailevaa porukkaakin.

***Tapparan sovellukselle löytyy kuitenkin oma ketjunsa.

3 tykkäystä

Välillä menee vähän turhan kovaksi vaatimukset. Kun ensin vaaditaan, että ketju pitää avata ja sitten, kun se avataan - ja oikeasti väsyneenä - niin sitten vaaditaan, että heti editoidaan ketjuun sisältöä. Yritin vain kerrankin tehdä palveluksen yhteisölle ja avata sen jo nyt, jotta offtopic ei olisi esim. palautetta kanssakeskustelijoille ketjussa. Nyt en yksinkertaisesti jaksa tehdä avauspostaukseen yhtikäs mitään muutoksia. Jos sinne vaaditaan laatukriteeristöltä kova avaus niin tuon ketjun voi poistaa ja antaa jonkun muun se perustaa. Pahoittelut, mutta en oikeasti jaksa.

Välillä tuntuu, että ei voi tehdä mitään oikein tällä foorumilla. Kun ei vielä ole ketjua niin sitten ei saa keskustella muualla ja kun tekee ketjun niin sekin on väärin tehty.

7 tykkäystä