Palautetta palstan henkilökunnalle

@valvojat Voisijo joku puuttua tohon toistuvaan brändikiekko lässytykseen ja provosointiin

Miksi? Sitähän se on.
Ei tämä ole Hifk-palsta.

4 tykkäystä

Eihän IFK mitä brändikiekkoa ole pelannut enää vuosiin. Lähinnä tuo temppu on muinaisjäänne niiltä “kovilta” ajoilta. Ja seisomakatsomo hurraa.

Ei, mutta täällä on myös paljon vierasfaneja ja säännöt on kaikille samat. Ainakin pitäisi olla

Siitä juuri muistutettiin et provot pois kun tunteet on pinnassa

Koita kestää.
Mekin koitetaan kestää kahvaraa ja kahvaamista.

4 tykkäystä

Hankalampi kysymys, kun IFK on mainostanut itseään mm. Aina sattuu ja tapahtuu ja Härifrån tvättas.

Edelleen IFK:n peleissä sattuu ja tapahtuu. Mutta kiitos tästä nostosta - @henkilökunta miettii mikä on provosoinnin raja.

Liputa häiritsevät viestit.

3 tykkäystä

Hyvin vähän Kärppä tai Lukkofanit saavat täällä kuunnella tuollaista. Johtuisiko kenties joukkueista?

Hei hei :wave: @valvojat

Siellä olis tänään tosiaan futiksen Em-karsintapelejä seurattavana vaikka kuinka, ajattelin mennä lörpöttelemään seurantaketjuun peleistä, mutta lukossa näyttäisi vielä olevan.

Siellä olisi tänään aika kovia matseja tulossa. Mielenkiintoa voisi löytyä

2 tykkäystä

:raised_hand_with_fingers_splayed: Avasin ketjun illan pelejä varten.

4 tykkäystä

Sinne virtuaalisen modekopin seinälle voi printata seuraavan kirjoituksen ja pienet taputukset kaikkien osallisten olalle.

Ilvesfoorumin moderointi versus Tappara.co moderointi, näillä on eroa kuin yöllä ja päivällä. Siinä missä naapurin foorumilla on joukkueen kaltainen hyvä ote, Ilvesfoorumilla hommat on kuin Honkkiksella ja JJ:llä konsanaan. Randomina heitellään ukkoa tietyn pituisille banneille, mutta yhdet ja samat nimimerkit saa jauhaa paskaa, trollata yms koko ajan. Menee huonoon suuntaan tuo foorumi

12 tykkäystä

Se on nyt ylläpitäjät sellainen juttu näin suoraan sanottuna, että olette kyllä täyttäneet Liigan allstar-kentän moderaattoreiden liigassa. Voin sanoa melko usean foorumin perusteella, että kyllä täällä on hyvä olla ja se on paljolti teidän ansiota! Iso kiitos ylläpitäjille!

Elmerin patsaan lisäksi ehdottomasti myös teille patsas!

24 tykkäystä

@valvojat ansaitsevat kyllä kaikki kehut. Joskus käynyt mielessä että tuon porukan kanssa kun perustaisi yrityksen niin tulosta tulisi. Ja dialogihan tässä on kaiken A ja O, käyttäjien kanssa ja valvojien kesken.

Tämä on vähän niin kuin Tapparan hommat ylipäätään: Kritiikkiä tulee koko kauden ajan, mutta Huhtikuun lopulla todetaan että ihan hyvin se meni :upside_down_face:

23 tykkäystä

Mites tuo nimimerkin vaihto jos sellaisen haluaisi tehdä? Lähinnä paluttaa tuo tappara.info aikainen nimimerkki käyttöön. Onko mahdollista vai pitääkö tehdä uusi tili?

3 tykkäystä

Sinulla on tuo varsinainen nimikenttä tyhjä. Hyödynnä sitä haluamallasi tavalla.

2 tykkäystä

Kiitos kun loitte oman ketjun tuolle Jonne V. saagalle. Saitte kätevästi kirjoitukset yhteen ketjuun ja minä sain vaimennettua kyseisen ketjun kätevästi.

Tässä taas huomaa kuinka hyvä moodi tämä omien ketjujen luonti / siirto on. Helpompaa seuraajille, valvojille ja niille joita asia ei kiinnosta :).

11 tykkäystä

Mikjä juttu tuo HUHU juttu Iltalehdestä HUHUKETJUUN liputus oli? Tämä huhujuttu huhuketjussa ei nyt aukea minulle.

Ilmeisesti joku ehti ennen. En sitä huomannut. En muuten ole niin tyhmä, että uudelleen tahallaan laittaisin linkin. Sorry, että olin huolimaton.

Tää oli mun moka sillä tavalla, että tarkoitukseni oli vain poistaa turhia viestejä. Viestit oli kuitenkin näköjään myös liputettu niin, kun viestit poisti järjestelmä ajoi liput läpi.

3 tykkäystä

Ei ole kahta ketjua. Toinen on 2019-20, toinen 2018-19.

1 tykkäys

Hieman herättää kummastusta, että rikosuutiset kuuluvat politiikka osioon, kun eihän ihan kaikki rikokset ole poliittisia :wink: Taas minua närästää entistä enemmän se saamani aiheeton pelikielto, jonka vuoksi minulla ei sinne ole asiaa.

Sen verran itse asiasta, mistä tuo ilmoitus lähti liikkeelle, että oliko linkitykseni jotenkin arveluttava, kun se käsittääkseni poistettiin kokonaan. Itsehän toki totesin, etten parempaa ketjua uutiselle löytänyt, mutta oli kuitenkin mielestäni sen tasoinen uutinen, että tällä palstalla olisi pitänyt olla julkaisukelpoinen.

4 tykkäystä