Pelaajahaaveilut 2018-19

Toivottavasti ei tänne.

Pikkaraista en halua nähdä koskaan Tapparassa.

16 tykkäystä

En minäkään. Ei tarvita tuollaista poliisia.

1 tykkäys

Tuukka osaa olla tarvittaessa iso ja ilkeä. :muscle:
Toisaalta, kuka olis uskonu Bäckströmiä Tapparaan, Mikki osaa yllättää.

Joo siksi laitoinkin että “tuollaista”…

Juu siis itse en tykkää Pikkaraisen pelityylistä yhtään. Mun mielestä vain Repo on likaisempi pelaaja liigassa. Aattelin vaan, että onko jollain tietoa mihin menee ettei vaan…

Ei ole lähellekkään yhtä likainen pelaaja kuin Pikkarainen. Tai ainakaan ollut. Tulevasta en tiedä, kun ei ole kristallipalloa.

Läppä tää kai sinulta oli.

2 tykkäystä

Likainen Repo oli siis vitsi.

4 tykkäystä

Tosiaan, Wärnin HV71 -soppari purettu. Olisko 1+1, Tapparalla oli varaa luopua Lehtosesta, kun pakettiin saatiin Wärn?
https://twitter.com/LaaksosenTeppo/status/998890410683625472?s=19

1 tykkäys

Ei o imua

Täähän olisi ihan looginen. Ilmaisu Lehtosen sopparin purusta oli niin outo, että heti aloin miettimään olisko Ruotsista joku tulossa, jota ei vielä kerrota.

Tapparalla ei ole imua?

Samaa rupesin miettimään. Wärnin kanssa myös toinen hyökkääjä vapautettu HV71:n toimesta. Melko tuntematon ruotsalainen.

1 tykkäys

Tämä on ihan pelkkää mutuilua. Korpikoski tuli Tepsiin pitkällä sopimuksella, ja joku voisi sanoa, että pelaaja parhaassa iässään. @Sardion tästä mainitsi, niin tuli mieleen, että olisiko mahdollista, että joko Lehterä tai Enlund tulisi pitkällä sopparilla Tapparaan. Enlundilla soppari katkolla, Lehterällä vuosi jäljellä.

Mitäs ihmettä, suoraan Enlundin Wikipediasta ‘‘on suomalainen jääkiekkohyökkääjä, joka edustaa SM-Liigassa pelaavaa Tapparaa.’’
Tiedän, että tuonne voi kuka tahansa kirjoittaa, mutta kai tollakin voi perää olla?

1 tykkäys

Muokattu viimeksi yksi päivä sitten.

Mitä koitat sanoa?

Mun mielestä Enlund on karistanut Tampereen pölyt jaloistaan ja perustanut tukikohdan Helsinkiin. Jos Suomeen tulee niin pelaa HIFK:ssa. Wikipediaan en ihan 100% luottaisi.

Mistä moinen väite että vain HIFK?

2 tykkäystä

Sama muokkaaja muokkasi Karhusen seuraksi Tapparan eilen. Myös Heljangon wikipediaa muokkasi ja Lehtosen seuraksi muokkasi HV-71.

1 tykkäys

Lehtosen wikipedia oli oikein, niin eiks nää kaikki muutki oo? eiks nii?