Pelaajahaaveilut 2021-22

Ei ainakaan tieto :grin: mutta aiempiin kausiin tukeutuen pakkien osalta ei riskejä oteta. Kolme runkopakkia voi äkkiä tippua kesken kevään ja se olisi aika hankala paikka. Nytkin on koko ajan joku pakki telakalla.

Salminen ehdottomasti. Mitä me tehdään pelaajalla joka ei meinaa mahtua edes JyPin pelaavaan kuusikkoon?

20 tykkäystä

Pakeista tiedä, mutta Lipiäinen Saipasta, jotta muut eivät saa.:upside_down_face:

Irtoaisiko jostain joku pakki josta voisi muodostua uhka ylivoimille mieluummin nyt kuin huomenna?

T: nimimerkki “Ziljoona peliä ja vielä ziljoonammin ylivoimia ja huimat 2 yv-maalia tehtynä”

Jos pakkia tarvitsisi, niin Slovakian maajoukkueveteraani Peter Ceresnak on siirtymässä jonnekkin…siinäpä oivallinen oikealta puolelta lääpäisevä iso poika voisi tulla kokeilemaan.
Tapparahan on tehnyt hiukan yhteistyötä tuon Kiekko-Vantaan kanssa ja sieltä olisi muutamilla aiemmilla mestis-kausilla kovia pisteitä tehnyt monitoimihyökkääjä Miro-Pekka Saarelainen on siirtymässä myös muihin ympyröihin…on nimittäin myös entinen Pelicans pelaaja. Muistaakseni meillä on jotain Pelsutaustaisiakin… :drooling_face:

1 tykkäys

Saarelainen siirtyy ulkomaille. Miro-Pekka Saarelainen siirtyy ulkomaille | Kiekko-Vantaa
Peter Ceresnak on EliteProspectsissa huhuna “For 2022-23” ja tuo on yleensä tarkoittanut ensi kauden siirtoja. Sama merkintä esiin nostetuissa veljeksissä Kovarcik, nostettu jossain ketjussa esiin täällä.

1 tykkäys

Olisi kuuleman mukaan hyvin todennäköisesti siirtynyt viime keväänä takaisin meille loppukauden vahvistukseksi, mikäli olisi ollut varmaa, että saa loput palkkansa Sochista pois. Venäjä kun on Venäjä, niin ei lähtenyt sit kokeileen onneaan, mikä on ihan ymmärrettävää… Tämä kuultu Tapparan sisältä.

Mitä tulee haaveiluihin, niin Matushkinin ottaisin kyllä mielelläni takaisin. Näemmä tällä kaudella tullut jo lähtö KHLstä Tšekin sarjaan, jossa onkin ainakin tehojen valossa sujunut erittäinkin mallikkaasti. Admiralissa 16 peliä tehoin 0+3, Prahassa 11 peliä tehoin 3+6. Uskon, että tehoilisi Liigassakin hyviä pistemääriä. Taitaa vaan valitettavasti haaveeksi jäädä, tuskinpa Praha päästää Maxista irti kesken kauden, kun itse ovat kesken kauden hänet naaranneet. Ja tulosta näyttää tosiaan tulevan.

4 tykkäystä

Ei me tarvita Matuskinia enää sekoileen viivalle lyijypainot jaloissa.tuskin on saanut uusia ja nopeampia jalkoja käyttöönsä.

18 tykkäystä

Olisi hyvä haku Tapparan mutta luulen että muutama muukin seura on Hongan perässä jos/kun Jyp alkaa paikata talouttaan pelaajia myymällä.

8 tykkäystä

On kyllä rima melko korkeella, jos viime kaudella 30:een peliin 23p tehneelle puolustajalle ei ole mitään käyttöä. Toki nää on mielipideasioita ja niistä on sikäli turha kiistellä, mut mun Tapparaan mahtuis kyllä viimeisen vuoden näytöillä.

8 tykkäystä

Olen samaa mieltä @wakkuri_vimpula kanssa, jos itse katson meidän tämän hetken puolustusta ei mahdu Matushkin edes kokoonpanoon. Sitten taas jos pari pakkia on kokoonpanosta pois, niin ennemmin katsen Hamaraa tai Salmista kuin Matushkinin Suomi-Sarjan tason luistelua.

E: Oli itselleni suuri helpotus, kun ei jatkanut meillä enää tällä kaudella.

11 tykkäystä

Aro hereillä, näyttöjä jo Liigasta, viime kausi hyvä SHL:ssä, tällä kaudella ei oikein lähtenyt.

4 tykkäystä

Haaveiluketju, joten haaveilla saa. Haukeland näyttäisi olevan kuitenkin Saksaan menossa. EHC Munchen olisi tuon mukaan osoite.

https://www.msn.com/sv-se/sport/other/henrik-haukeland-uppges-lämna-färjestad-för-ehc-münchen/ar-AASm6Gp

2 tykkäystä

Vastustajan leipiin siis :slight_smile:

3 tykkäystä

Suurinpiirtein 5viikkoa ja tiedetään hommattiinko uusi maalivahti.
Tai hommattiinko kentälle joku.
Mielenkiintoisia aikoja siis elämme.

Vain yksi haave. Valtteri Kemiläinen.

6 tykkäystä

Vitjazilla tekee tiukkaa päästä pudotuspeleihin, Kemmu ja Ojis kelpais ihan pitkää kevättä silmällä pitäen. Olis Jukalta melkonen :muscle: näyttö täsmähankinnoiksi.

3 tykkäystä

Tässä kohtaa kannattaa haaveilla ennemminkin sairastupaa tyhjäks. Mistäs sitä tietää pelataanko parin kuukauden päästä yhtään peliä nyt tekee jo tiukkaa ja pelaajia lainataan muihin seuroihin kun ei oo pelejä tai peliaikaa tarjota.
Eri asia olis jos olis normaali olosuhteet.

7 tykkäystä

Ojamäki ja Kemiläinen? pitää olla pakka todella hyvässä kunnossa, jos kyseiset miehet Tapparassa tällä kaudella pelaavat. Kummallakin hyvä startti Venäjällä, joten jolleivat siellä jatkaisi, niin kyllä seuroja löytyy, joilla on laittaa isoja nippuja pöytään.

3 tykkäystä

Tässä taisi olla se pointti, että jos heidän porukka ei pääse pudotuspeleihin, niin tulisivat pelaamaan kauden loppuun Tapparaan. Kyllähän pojat sen verran hyvin pelaavat, ettei Suomeen tarvi muuten palata, ellei sitten itse halua.

1 tykkäys