Pelaajahaaveilut 2021-22

Tai joku sellainen pelaaja kuka jää joukkueeseen myös ensi kaudeksi.

1 tykkäys

Olen kova kilpailuluonne, haluan voittaa. Nyt tuli mahdollisuus päästä tavoittelemaan voittoa. Se on suurin, miksi olen nyt tässä, Kuusela totesi tiistaina MTV Sportille.

Näin kertoi Kristian Kuusela joitakin vuosia sitten kun palasi Tapparaan, jotkut muut pelaajat saattavat ajatella samoin.

3 tykkäystä

Silloin ei ollut pandemian kaltaista tilannetta mikä aiheuttaa monille epävarmuuden, että mistä saa liksan seuraavana syksynä.

Siinä tilanteessa ei ainakaan minua hotsittaisi maksella jo tienatuista rahoista ylimääräisiä veroja.

Haaveilen, että saataisiin pelata jääkiekkoa edes niillä pelaajilla, jotka jo ovat joukkueessa! :smiley:

24 tykkäystä

Ei niistä jo tienatuista taida veroa tulla maksuun kun on ollut muualla yli 6 kuukautta.

1 tykkäys

Tapparalta on koko kauden puuttunut ylivoimasta viivamies, mikä osaltaan on syönyt tehoa ylivoimasta.

• Rantakari on vielä keskenkuntoinen, vaikka väläyttelee
  • Kinnunen on kasvamassa niihin saappaisiin eli hänestä on tulossa tällainen omasta takaa (toivottavasti jatkaa vielä meillä ja ottaa täällä seuraavat stepit sarjan eliittiin tässäkin roolissa)
  • Austin ei alkukaudesta onnistunut

Nykytilanteessa on turha haaveilla hankinnoista. Jos rajoitteet jostain syystä poistuisivat ennen 1.3. siirtorajaa, niin sitten Anttoni Honka (37 peliä, 5+17=22) voisi olla täsmävahvistus.

Toinen mietinnän paikka on sitten, otetaanko joku koodinimi atteengren kolmanneksi maalivahdiksi keväälle. Rajoitteista riippuu nyt paljon.

6 tykkäystä

Ei kai enää ketään tarvita? Näillä mennään päätyyn asti💪

3 tykkäystä

Lätkäromantikko minussa sanoo, että yv-pakki. Toisaalta se sama ronatikko sanoo, että meillä on jo, kun Otso vertyy pelikuntoon. Toinen puoli sanoo, että onko meillä riittävästi härskiä kovuutta, jos nyt vaikka IFK:n nelonen alkaa sikaileen pleijareissa? Paljonko meillä riittää paukkuja siihen uhrata ja taistella, että ei anneta henkistä yliotetta…

Realisti minussa sanoo, että meillä on oikeasti ihan järjettömän kova nippu. Ei me mitään tarvita. Ja nyt kun on vielä pelattu tyhjille katsomoille, niin tuntuu ihan uskomattamolta, jos joku tulis,…

3 tykkäystä

Karjalainen ja Ojamäki näillä näkymin vapautuisivat loppukaudeksi. Siitä vaan ja kannujahtiin.

21 tykkäystä

Ottaisin molemmat…mutta täytyisi kyllä joku lähteä ulospäinkin.

Miksi, otteluruuhka ja nuha rokottavat varmasti rosteria.

Rönnin ja Salosen voi ainaki laittaa lainalle.

No juu…tässä kyllä olet oikeassa. Ajattelin vain sitä, että esim. Salosella jäisi peliaika tosi vähäiseksi ja ei tässä vaiheessa uraa tee kyllä kauhean hyvää.

3 tykkäystä

Mitäs mieltä näistä vanhoista Tapparoista… Ketkä olisivat halukkaita palaamaan Tapparaan, jos Liigaan tulisivat ja keitä Tappara haluaisi kotiuttaa…onko mutua tai tietoa.

En ota kantaa, mutta yleensä ex-tapparoiden paluun haaveilu on enemmänkin nostalgiaa. Maailma on täynnä hyviä pelaajia.

Pistetään CHL rahat kunnolla haisemaan.
Minulle ainakin kelpaisi nämä herrat.
Eilisestä pelistä päätellen laadukasta leveyttä kaivataan.

Voisko Tappara olla kiinnostunut?

Tomi Karhunen lähti saksalaisseurastaan henkilökohtaisista syistä - Muut Sarjat - 09.02.2022 - Uutiset - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta

Ilveksen kannattaja haaveilee maalivahtia Tapparaan tällä palstalla. :wink:

Piiroinen on osoittanut sen, että maalivahtia Tappara ei tarvitse.

Mä haaveilen ainoastaan yhtä puolustajaa.

14 tykkäystä

En ole nuollut sieniä, enkä ole varsinkaan Ilveksen kannattaja, mutta tänne kelpais Karhunen paremmin kun hyvin. Riippuen tietysti mitä niiden henkilökohtaisten syiden takana on, pelaako enään tällä kaudella. Oikeastaan ainoa ketä tälle kaudelle haaveilen on kokenut maalivahti. Pystyisi tarvittaessa paikkaamaan Heljankoa tai sitten Heljanko hoitas homman niinkun Lehto aikanaan Paffa Kuivalaisen kanssa.

6 tykkäystä

Jotta saisit myös asiallisen vastauksen:

Riippuu varmaan ihan ensinnäkin noista uutisessa mainituista henkilökohtaisista syistä. Tämän jälkeen Tomin omista tavoitteista sekä palkkatoiveista. Uskoisin, että Tapparalle sinänsä kelpaisi tuttu ja kokenut kaveri varuiksi kevättä varten.

Itse näyttäisin Tomin loppukauden mittaiselle sopimukselle vihreää valoa, jos hinta on sopiva. Tappara ei mielestäni välttämättä tarvitse lisävahvistusta millekään muulle osa-alueelle (varauksella pakistoon leveyttä) kuin maaliin, sillä en luota Piiroisen kykyjen riittävän vielä tänä keväänä.

12 tykkäystä