Kyllä oli mukavaa, ja toi kanava ois kyl kova.
Palstan keskustelut siirtyy kovaa tahtia eri paikkoihin @Donizimo ja @Treppu voi jo palstan Whatsapp ryhmässä pyytää pelaamaan. Trepulle yksityisviestillä puhelinnumeroa niin JakeVloggaa lisää ryhmään.
tälläsen pelin jälkeen tuskin cs:kaan kulkee
Ei se ainakaan huonommin voi mennä!
Kuha hallilta kotiin pääsee
Mä pääsin nyt kotiin, oli autokyyti. Tossa vartin yli vois pelailla!
Ehdottomasti, ehdotan myös, että täytyy tehdä steamiin oma tappara.co invite ryhmä. Näin saadaan kaikille asiaan kuuluvat clan tagit peliin.
Tämä! Kuka jaksais väsätä? Mä voin tehdä tuon dc kanavan.
Eiköhän tuo onnistu kun töistä pääsee.
E. Noniin ryhmä luotu ja vain kutsulla pääsee ineen, ainakin @Tykki @Donizimo ja @Treppu lähetetty kutsut, @Babushka laitoin kaveripyyntöä. Muut jotka steamissa on ja pellailee ja haluaa liittyä ryhmään voi kutsua joko meikäläisen tai jonkun ryhmässä olevan kaveriksi niin pistetään kutsua tulemaan!
Meikäisen Steam käyttäjä:
Discord luotu myös, lisäilen sekä tuohon steam ryhmään, että discordiin porukkaa moderaattoreiksi jne sitä mukaan kun paikalle saapuvat, saavat myös muokkailla juttuja, kun en itse sen kummemmin nyt jaksanut panostaa. Discordin linkki: Discord
Komeeta!!!
Moro,
Onko täällä palstan kesken perustettu omaa EASHL joukkuetta? Mikäli ei ole olisiko kiinnostusta perustaa?
Olisko ollut NHL19 kun oli palstan EASHL joukkue. Voin kyllä tulla välillä pelaileen jos joku semmosen perustaa!
Tappara Esport