Philip Granath

Tuo Luleån kaveri tuon painimisen aloitti antamalla hanskaa naamaan kun Granath esteli ettei menisi hakkaamaan Heljankoa näpeille niin eipä tuossa Granathilla oikein vaihtoehtoa ollut lähteä menemäänkään niin hoiti homman tyylillä kotiin.

3 tykkäystä

Onneksi tuomaritkin oli hereillä, ja heittivät tuon 2+2 molemmille, niin ei onnistunut tämä erikoistilanteen tavoittelukaan.

4 tykkäystä

Jep, näitä pieniä asioita joista ei aina tajua tuomareille kiitosta antaa, tämä meni oikein vaikka muuten matsin tuomarilinjasta voi olla montaa mieltä.

3 tykkäystä

Se oli sitten melkoisen sonninhajuinen paikallispeli Granathilta. Luisteli Ilvekseltä jalat alta ja kunnon grindaajan tahtomaali. Toivottavasti jatkosopimus tehtynä.

89 tykkäystä

Gooni-Filippo kävi painaan voittomaalin kun Savi hoiteli Tikan pojan :ok_hand:
Tästä kaverista on vielä iloa pitkään jos vaan meille jää :muscle:

3 tykkäystä

Oi Felipe, upea peli taaaaaas. Edelleen toivotaan jatkoa

1 tykkäys

Jaahas pitää varmaan ostaa kaverin paita :blush:

Onko kukaan kuullut mitään? Pakko olla jatkot tehtynä!

Ite ostaisin mutta oon kaks paitaa ostanu Ojanen → lopetti.
Luoto → lähti yllättäen änäriin kauden jälkeen.
En taida uskaltaa tässä kohtaa :sweat_smile:

5 tykkäystä

Osta pois, itsekin ostaisin mutta ei mahdu päälle :grinning_face:

3 tykkäystä

Jumaliste. Tää Norjalainen on kyllä niin testojätkä, että oksat pois. JATKOA SAATANA

38 tykkäystä

Ja mikä tuuletus just Ipaa vastaan! Riehakkaasti Tapparan logoa paidasta heilutellen eteenpäin!:muscle:t2:

41 tykkäystä

Viimeisin mielestäni lupaava pelaaja, jonka paidan ostin, oli Timo Nurmberg.

Ei se sitten kuitenkaan oikein koskaan lähtenyt.

Nyt mietin että pitäiskö tässä heti perään kokeilla Granaattia…?

7 tykkäystä

Ihana pelaaja. Voittomaalin tekijä. Nyt lyön saunaan pari klapia lisää ja otan yhden Konjakin Granathille ja Tapparan voitolle.

2 tykkäystä

Niin ja katsokaapa sinä pleksin takana istuvaa miestä siinä kohtaa.:smile:

3 tykkäystä

”Tapparassa on ollut mukavaa alusta asti. Yksi Euroopan isoimmista seuroista, joten päätös tulla tänne oli helppo”, Granath lausui.

Granath hymyilee leveästi, kun häneltä kysytään torstaina alkaneista hiihdon MM-kisoista. Hän ei ole ehtinyt toistaiseksi kuin tsekata tulokset ja iloita luettuaan esimerkiksi Johannes Hösflot Kläbon sprinttikullasta. Viikonloppuna Granath aikoo istua television ääreen ja jännätä norjalaisten menestyksen puolesta.

Granathilla on ikävä viesti suomalaisille:

”Anteeksi, Suomi, mutta norjalaiset voittavat loput kultamitalit!”

13 tykkäystä
27 tykkäystä

Ja tuuletus logoa ravistaen, ai että maistuu!

12 tykkäystä

Eihän tästä kaverista voi olla tykkäämättä :pray:

7 tykkäystä

Nimenomaan toi logon heilutus oli minullekin kovin mieluisa. :+1:

22 tykkäystä